Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1107
Hey alle! Jeg har vært bosatt på Gran Canaria i et år nå og fornyet forrige uke leiekontrakten med 1 år,4 dager senere ringer en ansatt fra utleiefirmaet og sa at han "glemte" å si at det var honorar på 600Euro.Ddet gjaldt bare med langtidsleie.Står ikke et ord om det i kontrakten..Jeg mistenker at dette er et desperat forsøk på å få penger i noe som er en veldig kjip periode for firmaer som dette.Noen som har erfaring med å ha leid i utlandet? Dette er ett seriøst firma og må også nevne at det ikke er sjefen av firmaet som ringte men en ansatt..Jeg er svært skeptisk..
Sist endret av Bjørneboe; 2. juli 2020 kl. 03:15.
Ta kontakt med sjefen der, du kan også høre med andre utleiefirma der om dette er standard. Men du burde vel ha betalt det forrige gang også hvis det var reelt.
Ja betalte det selvsagt ved første kontrakt,sammen med depositum.Men nå er det bare snakk om en fornyelse.Ja,tenkte jeg skulle høre litt rundt.Vurderer å bare forholde meg til huseieren fra nå av..
Sist endret av Bjørneboe; 2. juli 2020 kl. 04:22.
hadde ikke betalt om det ikke står i kontrakten.