Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 38369
Hei!


Ser dårlig ut med den forrige tråden, men har lest litt og som jeg forsåt det kan man få ruseffekt av sobil og stesolid.


har 5mg stesolid og 10mg sobril, 9tabletter av hver.


Hvilket opptak osv er best for den beste rusen?

håperpå svar!


mvh
imba
Majestic 12
Tothep's Avatar
Stesolid'en vil nok gi best funk, diazepam er en god del sterkere en hva Sobril (Oxazepam) er

Benzo'er gir best funk hvis du har angst eller noe form for uro.
Ellers vil "rusen" være muskelavslappende og generelt lettere til sinns når du tar Stesolid, du vil nok også føle deg trøtt.
Sobril er ganske lik, men har ikke den muskelavslappende effekten Stesolid har. Mange som prøver de svake benzo'ene merker ikke noe effekt av dem.

Som med de fleste stoffer varierer effekten på hver enkelt person, vekt, høyde og toleranse osv spiller en stor rolle her.

Uten toleranse og gjennomsnittlig vekt/høyde må du nok ha 3+ av stesolid og 5+ av sobril for å få noe "rus". Det enkleste er vel å svelge tablettene..(går utifra at skyting ikke er aktuelt)

Diazepam kan boostes ved å drikke en del grapefruktjuice, eller kjøp deg noen ferske frukter å lag juice selv. Dette bør drikkes ca. 20-30 minutter før du eter tablettene. Du kan godt ete litt av selve frukt-kjøttet også. Det kan booste effekten en god del. Muligens 30% eller mere?

Begge disse 2 benzo'ene er ganske svake. Skal du ha potente benzo'er blir det Xanor eller Rivotril.
Men pass på, alt av benzo'er er avhengighetsskapende og tar du dem for rusen sin del må du regne med hyppige doseøkninger.
Ta en. avvent effekt i opptil en time. ingen effekt? ta en til. Ingen effekt? ta en til. Begynn forsiktig når du skal ta benzodiazepiner. Aldri bland med alkohol. Vil absolutt ikke anbefale deg å gjøre dette. Vanlige bivirkninger er totalt hukommelsestap, Personlighetsforandring, Blackouts etc. Det er denne typen medisin som står for det meste av "dumme" ting narkomane gjør for det fjerner dine inhibisjoner.
Sitat av OaaXia Vis innlegg
Ta en. avvent effekt i opptil en time. ingen effekt? ta en til. Ingen effekt? ta en til. Begynn forsiktig når du skal ta benzodiazepiner. Aldri bland med alkohol. Vil absolutt ikke anbefale deg å gjøre dette. Vanlige bivirkninger er totalt hukommelsestap, Personlighetsforandring, Blackouts etc. Det er denne typen medisin som står for det meste av "dumme" ting narkomane gjør for det fjerner dine inhibisjoner.
Vis hele sitatet...

Og når han kommer til den femte, så virker ikke nummer 1 og 2 lenger

en time mellom hver var vel litt lenge, stessa begynner jo å virke etter en 20 min..
Sitat av Tothep Vis innlegg
Stesolid'en vil nok gi best funk, diazepam er en god del sterkere en hva Sobril (Oxazepam) er .
Vis hele sitatet...
uenig,jeg fikk noen stesolid og trodde jeg hadde blitt lurt for jeg kjente ikke en forbanna dritt av dem,nesten ingenting sobril 25 mg drar litt det,før du raskt lbir vant til dem
Majestic 12
Tothep's Avatar
Sitat av Cannaman Vis innlegg
uenig,jeg fikk noen stesolid og trodde jeg hadde blitt lurt for jeg kjente ikke en forbanna dritt av dem,nesten ingenting sobril 25 mg drar litt det,før du raskt lbir vant til dem
Vis hele sitatet...

Umm... Dette er jo ikke noe å diskutere Stesolid er sterkere en sobril. Det vil gi best funk til DE fleste. Dette har også med om du har angst eller ikke. Stoffene virker forskjellig.
Kan jo hende du ble lurt?
kjøp deg noen pils, drikk en. Pop en steso og en sob. Frarådes på det sterkeste å drikke noe særlig mer en 3 - 4 pils sammen med benzoer da man får en tendens til å oppleve amnesien ganske så sterkt i combo med alkohol. Men en hårfin linje..
Sist endret av RESpekt; 18. juli 2010 kl. 15:10.
Sitat av Tothep Vis innlegg
Umm... Dette er jo ikke noe å diskutere Stesolid er sterkere en sobril. Det vil gi best funk til DE fleste. Dette har også med om du har angst eller ikke. Stoffene virker forskjellig.
Kan jo hende du ble lurt?
Vis hele sitatet...
fikk bekreftet her etter beskrivelse at det jeg fikk var stesolid,trodde det var vival som jeg fikk beskjed om at selger
Effekten av 5mg diazepam (stesolid, vival, valium) tilsvarer 10mg av oxazepam (sobril), bare at effekten fra diazepam kommer omtrent umiddelbart, mens oxazepam trenger 30 min - 1 time for å begynne å virke. En vanlig person som ikke har brukt disse midlene, eller f.eks. bare et par ganger for en god stund siden, vil få en behagelig effekt av f.eks. 10mg diazepam eller 20-25mg oxazepam, og bare halve dosen vil nok også gi en viss effekt. Noe særlig mer blir ikke noe stort poeng, særlig ikke med oxazepam, siden man bare vil risikere å sovne fordi man blir så avslappet.
doseøkninger må man regne med uansett,husker jeg begynte med 1 stk sob 10mg og syntes det var flott,selv om jeg tar det ganske skjeldent merker jeg absolutt ingenting av en stk sob25 lenger,men 2 stk derimot har det stabilisert seg på,en god effekt,det holder for meg hvertfall,2stk sobril25 er nervedreper
den ultimate nervedrepern og godfølesen får man derimot av ketorax tabs,da går du over i en annen verden

har aldri,aldri opplevd liknende ro og tolmodighet før av noe annet

ingenting kan sammenliknes rett og slett,men det får du aldri av legen,men mindre det er for sterk smerte ved ett enkelt tilfellet

jeg fikk det for ei jævla vond tann når jeg skulle til tannlegen og bedøvelsen ikke virker skikkelig

men det funket ikke mot smerten,men det funker mot andre ting

Sitat av Librium Vis innlegg
Effekten av 5mg diazepam (stesolid, vival, valium) tilsvarer 10mg av oxazepam (sobril), bare at effekten fra diazepam kommer omtrent umiddelbart, mens oxazepam trenger 30 min - 1 time for å begynne å virke. En vanlig person som ikke har brukt disse midlene, eller f.eks. bare et par ganger for en god stund siden, vil få en behagelig effekt av f.eks. 10mg diazepam eller 20-25mg oxazepam, og bare halve dosen vil nok også gi en viss effekt. Noe særlig mer blir ikke noe stort poeng, særlig ikke med oxazepam, siden man bare vil risikere å sovne fordi man blir så avslappet.
Vis hele sitatet...
legen min har bekreftet"latterliggjørende"at oxazepam IKKE er noe å bruke som innsovningsmed hvertfall..jeg prøvde det i desperasjon en gang

legger også til at jeg syntes sobrilen,ox kommer ganske raskt,10-20 min så er det on

jeg syntes det er langt bedre enn valium og stesolid,men vi er vell alle forskjellige
Sist endret av Cannaman; 1. august 2010 kl. 18:02.
Sitat av Cannaman Vis innlegg
doseøkninger må man regne med uansett,husker jeg begynte med 1 stk sob 10mg og syntes det var flott,selv om jeg tar det ganske skjeldent merker jeg absolutt ingenting av en stk sob25 lenger,men 2 stk derimot har det stabilisert seg på,en god effekt,det holder for meg hvertfall,2stk sobril25 er nervedreper
den ultimate nervedrepern og godfølesen får man derimot av ketorax tabs,da går du over i en annen verden

har aldri,aldri opplevd liknende ro og tolmodighet før av noe annet

ingenting kan sammenliknes rett og slett,men det får du aldri av legen,men mindre det er for sterk smerte ved ett enkelt tilfellet

jeg fikk det for ei jævla vond tann når jeg skulle til tannlegen og bedøvelsen ikke virker skikkelig

men det funket ikke mot smerten,men det funker mot andre ting
Vis hele sitatet...
Hehe, du har ikke prøvd oxycontin/oxynorm eller palladon skjønner jeg. Det er "litt" mere potent en ketorax. Gir også mye bedre angst-demping også.
Sitat av Tothep Vis innlegg
Hehe, du har ikke prøvd oxycontin/oxynorm eller palladon skjønner jeg. Det er "litt" mere potent en ketorax. Gir også mye bedre angst-demping også.
Vis hele sitatet...
Jeg regner ikke med at du pleier å bruke opiater som beroligende. Men jeg skjønner ikke hvorfor folk gjør det, det er så tullete og bli stein på opiater i situasjoner der man trenger å fungere (altså der man får angst). Hørte det var en fyr her som sa at benzodiazepiner er så dårlig mot angst, han måtte ha 6 "opiat-piller" og tre Somadril for å bli litt rolig når han skulle på jobbmøte, jesøs.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg regner ikke med at du pleier å bruke opiater som beroligende. Men jeg skjønner ikke hvorfor folk gjør det, det er så tullete og bli stein på opiater i situasjoner der man trenger å fungere (altså der man får angst). Hørte det var en fyr her som sa at benzodiazepiner er så dårlig mot angst, han måtte ha 6 "opiat-piller" og tre Somadril for å bli litt rolig når han skulle på jobbmøte, jesøs.
Vis hele sitatet...
For å si det slik, jeg tar heller en oxycontin/palladon istedet for en xanor, hadde jeg hatt valget (jeg får alle 3 fra min lege). Jeg vil ikke si du blir stein på opiater, det skal ikke mye til for at det skal virke angst-dempende.
Jeg får en utrolig energi av oxy.
Benzo abstinenser er mye verre en opiat/opoid abstinenser
Mye vanskeligere å bli kvitt også.
Sist endret av Tothep; 1. august 2010 kl. 23:42.
Sitat av Tothep Vis innlegg
For å si det slik, jeg tar heller en oxycontin/palladon istedet for en xanor, hadde jeg hatt valget (jeg får alle 3 fra min lege). Jeg vil ikke si du blir stein på opiater, det skal ikke mye til for at det skal virke angst-dempende.
Jeg får en utrolig energi av oxy.
Benzo abstinenser er mye verre en opiat/opoid abstinenser
Mye vanskeligere å bli kvitt også.
Vis hele sitatet...
Jaja. Har hørt at man må ha ganske høye doser jeg da, men det er vel litt spesielt med oxy. Jeg kan ikke noe om oxy foreløpig så aner ikke hvor potent det er
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jaja. Har hørt at man må ha ganske høye doser jeg da, men det er vel litt spesielt med oxy. Jeg kan ikke noe om oxy foreløpig så aner ikke hvor potent det er
Vis hele sitatet...
Oxy kan vel sammenlignes med heroin i styrke. Det spesielle med oxy er biotilgjengelighet, den er nærmere 90% under optimale forhold. Det er ganske unikt. Dermed så trenger man mindre av stoffet får å få god virkning.
Normalt for opiater/opioider er ofte ca. 40%
Sitat av RESpekt Vis innlegg
kjøp deg noen pils, drikk en. Pop en steso og en sob. Frarådes på det sterkeste å drikke noe særlig mer en 3 - 4 pils sammen med benzoer da man får en tendens til å oppleve amnesien ganske så sterkt i combo med alkohol. Men en hårfin linje..
Vis hele sitatet...
Helt enig her... Jeg har lenge vært plaget med angst og drakk alkohol med noen nye venner på et nytt sted. Jeg var nervøs og tok mine vanlige medisiner og (tre) "rusbrus". Det hele endte med total fiasko og blackout, utestengelse på "livstid" og mine "nye" venner ville ikke ha noe med meg og gjøre...
Jeg kan flire litt av det nå, men det er snart ti år siden, så det tok sin tid. Heldigvis blir jeg aldri voldelig i fylla, men akkurat denne gangen syntes jeg tydeligvis at det å kaste flasker ut av et åpent vindu på et utested i Oslo var veldig moro... :-/

Jeg er nesten glad for at jeg husker så lite av det, men glimtene er ikke koselige.
Take care! (ikke ta dette for moral, bare en erfaring og historie)
Sitat av Cleve Vis innlegg
Heldigvis blir jeg aldri voldelig i fylla, men akkurat denne gangen syntes jeg tydeligvis at det å kaste flasker ut av et åpent vindu på et utested i Oslo var veldig moro... :-/
Vis hele sitatet...
Som sagt, en hårfin linje når man kombinerer benzo og alkohol. For mye og alt som ikke er morsomt, og særlig klokt i alkoholpåvirket tilstand blir utrolig Morsomt.. Bare litt kjedelig å bli minnet på det dagen etter når man våkner opp:P..
Sitat av RESpekt Vis innlegg
Som sagt, en hårfin linje når man kombinerer benzo og alkohol. For mye og alt som ikke er morsomt, og særlig klokt i alkoholpåvirket tilstand blir utrolig Morsomt.. Bare litt kjedelig å bli minnet på det dagen etter når man våkner opp:P..
Vis hele sitatet...
Det jeg har lest er at det å ta pilla etter du har drukket hjelper på dette.
Tar du det sammen eller pilla før alkohol så kan du fort få uønsket effekt.
Sitat av Tothep Vis innlegg
Det jeg har lest er at det å ta pilla etter du har drukket hjelper på dette.
Tar du det sammen eller pilla før alkohol så kan du fort få uønsket effekt.
Vis hele sitatet...
Thanks, hadde glemt den regla der. Endte alltids opp med tabs før, og evne til å glemme hva som gikk først, tabletter eller alkohol. Før prøve å huske nå as:P..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Cannaman Vis innlegg
uenig,jeg fikk noen stesolid og trodde jeg hadde blitt lurt for jeg kjente ikke en forbanna dritt av dem,nesten ingenting sobril 25 mg drar litt det,før du raskt lbir vant til dem
Vis hele sitatet...
er ikke så alt for uenig der. eller, spørs hvilke stesolid det var du hadde? er litt usikker på om det var 5 mg jeg testa ut en gang, men mamma fikk ihvertfall en hel boks med det for flyskrekk (av alle ting), siden hun skulle reise langt med fly. og når hun kom hjem igjen lurte jeg til meg en 5-6 stk. de var ganske så små så jeg heiv i meg alle på en gang. kjente så og si ingenting. vanligvis har jeg brukt å spise de som er litt større, 10 mg, i think (de har ihvertfall en delestrek med CL på den ene siden og en D på den andre, hvis jeg ikke husker helt feil). de er trenger jeg jo bare 2-3 stk av, og jeg får tidenes rus. funka helt fett for meg. sobril derimot måtte jeg ta en 5-6 stk (husker ikke hvor mange mg, men de var ikke så alt for små) før jeg kjente noe. heiv i meg 2 til og fikk blackout

men selvfølgelig, alt varierer jo såklart fra person til person! skal ikke si noe på det
Sitat av Tothep Vis innlegg
Hehe, du har ikke prøvd oxycontin/oxynorm eller palladon skjønner jeg. Det er "litt" mere potent en ketorax. Gir også mye bedre angst-demping også.
Vis hele sitatet...
Det må være heaven

Sitat av paran0weed Vis innlegg
er ikke så alt for uenig der. eller, spørs hvilke stesolid det var du hadde? er litt usikker på om det var 5 mg jeg testa ut en gang, men mamma fikk ihvertfall en hel boks med det for flyskrekk (av alle ting), siden hun skulle reise langt med fly. og når hun kom hjem igjen lurte jeg til meg en 5-6 stk. de var ganske så små så jeg heiv i meg alle på en gang. kjente så og si ingenting. vanligvis har jeg brukt å spise de som er litt større, 10 mg, i think (de har ihvertfall en delestrek med CL på den ene siden og en D på den andre, hvis jeg ikke husker helt feil). de er trenger jeg jo bare 2-3 stk av, og jeg får tidenes rus. funka helt fett for meg. sobril derimot måtte jeg ta en 5-6 stk (husker ikke hvor mange mg, men de var ikke så alt for små) før jeg kjente noe. heiv i meg 2 til og fikk blackout

men selvfølgelig, alt varierer jo såklart fra person til person! skal ikke si noe på det
Vis hele sitatet...
stemmer det,samme som mine CL øverst og D nederst på pilla,grei nok men for meg er sob25mg bedre hvertfall,det kjennes...var det 5 mg stesolid dette da tro?noen eksperter?

flyskrekk ja,klassikern,godt tips til folk som måtte slite med vrange møkkaleger å få medisiner,fly-lege-eksamen o.l er "gyldig"grunn for leger å gi deg det

så da får man gjøre de tingene med jevne mellom rom

faen jeg prøvde rivotril nå,tror jeg..står roche også .2. nederst på pillen

drit dårlig,merka INGENTING av en stk,tenkte det sku slå litt men nei

stesoliden slår tilogmed clonazepam rivotril syns nå jeg

du fikk sikkert sobril 10 eller 15mg som er vanlig begynnerdose fra legen

de vil vell helst ikke gi noe mer
Sitat av downer Vis innlegg
stemmer det,samme som mine CL øverst og D nederst på pilla,grei nok men for meg er sob25mg bedre hvertfall,det kjennes...var det 5 mg stesolid dette da tro?noen eksperter?
Vis hele sitatet...
Tror dette er en 5mg diazepam (Valium) ja. Hvis den var hvit?


Sitat av downer Vis innlegg
faen jeg prøvde rivotril nå,tror jeg..står roche også .2. nederst på pillen

drit dårlig,merka INGENTING av en stk,tenkte det sku slå litt men nei

stesoliden slår tilogmed clonazepam rivotril syns nå jeg
Vis hele sitatet...
Det er en norsk 2mg Rivotril fra ROCHE ja. Stesolid har mye mer sederende virkning enn Rivotri i like bruksdoser. Effekten av Rivotril trer ikke inn før etter kanskje en time, mens noen forteller at Stesolid begynner å fungere etter bare 10-15 min, litt individuelt.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Tror dette er en 5mg diazepam (Valium) ja. Hvis den var hvit?




Det er en norsk 2mg Rivotril fra ROCHE ja. Stesolid har mye mer sederende virkning enn Rivotri i like bruksdoser. Effekten av Rivotril trer ikke inn før etter kanskje en time, mens noen forteller at Stesolid begynner å fungere etter bare 10-15 min, litt individuelt.
Vis hele sitatet...
hvit jævel ja..

når du sier det så syntes jeg kanskje kjenner litt mer nå til den rivon,er vell ca en trimes tid siden nå,noen mente det var samme stoffet som i ryhypnol,men det er det vell ikke,flunipam i rohyp og clonaze i rivon er det ikke?

sobril og stesolid syntes jeg går superfort,noen minutter så kjenner man det syns jeg..nesten instant

selges valium 10mg i norge?
Sist endret av downer; 14. august 2010 kl. 14:46.
Sitat av downer Vis innlegg
hvit jævel ja..

når du sier det så syntes jeg kanskje kjenner litt mer nå til den rivon,er vell ca en trimes tid siden nå,noen mente det var samme stoffet som i ryhypnol,men det er det vell ikke,flunipam i rohyp og clonaze i rivon er det ikke?

sobril og stesolid syntes jeg går superfort,noen minutter så kjenner man det syns jeg..nesten instant

selges valium 10mg i norge?
Vis hele sitatet...
Rohypnol og Flunipam inneholder begge flunitrazepam, de markedsføres bare av forskjellige firmaer (Roche fører Rohypnol og Actavis fører Flunipam).

De fleste sier det Ta en titt på felleskatalogen og wikipedia så får du kanskje litt forståelse.

Nei 10mg Valium har vi ikke her i landet. Vi har 2mg og 5mg Vival og Stesolid, samt rektalpiller og injeksjonsveske. Og 5mg Valium fra Roche. Alle disse inneholder diazepam.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Rohypnol og Flunipam inneholder begge flunitrazepam, de markedsføres bare av forskjellige firmaer (Roche fører Rohypnol og Actavis fører Flunipam).

De fleste sier det Ta en titt på felleskatalogen og wikipedia så får du kanskje litt forståelse.

Nei 10mg Valium har vi ikke her i landet. Vi har 2mg og 5mg Vival og Stesolid, samt rektalpiller og injeksjonsveske. Og 5mg Valium fra Roche. Alle disse inneholder diazepam.
Vis hele sitatet...
ok,så rivotril clonazepam er ikke i nærheten av flunitrazepam mao?mistenkte det men overhørte selges forsøk på å fremstille det som om det var det samme stoffet som var i hyppers

jeg ønsker å komme med en offentlig beklagelse ovenfor stoffet rivotril,jeg var litt for rask og satte det i bås ettersom det ikke klarte å innfri mine forventninger om effekt innen en halvtime,merker det har tatt seg opp nå etter en liten stund til en mer behagelig følelse

det tar vell bare litt lenger tid med dette stoffet enn andre
Sist endret av downer; 14. august 2010 kl. 15:08.
Flunitrazepam er kjent som fluniser, hyppere, kryssere, roofies, flunipam, rohypnol og lignende. De er mer vanlig i misbruksmiljøer enn clonazepam, har ikke hørt så mange rare navn på clonazepam. Noen sier helt enkelt rivo, klono (Klonopin).
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Flunitrazepam er kjent som fluniser, hyppere, kryssere, roofies, flunipam, rohypnol og lignende. De er mer vanlig i misbruksmiljøer enn clonazepam, har ikke hørt så mange rare navn på clonazepam. Noen sier helt enkelt rivo, klono (Klonopin).
Vis hele sitatet...
men fortsatt så er dette absolutt IKKE det samme...og ikke i nærheten
Sitat av downer Vis innlegg
men fortsatt så er dette absolutt IKKE det samme...og ikke i nærheten
Vis hele sitatet...
Nei altså jeg vet ikke hvor sammenlikbart det er. Flunitrazepam kan effektmessig sammenliknes med zopiklon, de to stoffene produserer omtrent like mye amnesi. Men Flunipam har en tendens til å gjøre folk litt sprøere, man kan våkne opp steder man ikke la seg for å sove og sånn

Rivotril er ganske unikt effektmessig, tror ikke vi har noe i Norge som er sammenliknbart. Den angstdempende effekten er like god med Rivotril som med Valium, men dette er fordi Rivotril inneholder et mye mer potent stoff.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Nei altså jeg vet ikke hvor sammenlikbart det er. Flunitrazepam kan effektmessig sammenliknes med zopiklon, de to stoffene produserer omtrent like mye amnesi. Men Flunipam har en tendens til å gjøre folk litt sprøere, man kan våkne opp steder man ikke la seg for å sove og sånn

Rivotril er ganske unikt effektmessig, tror ikke vi har noe i Norge som er sammenliknbart. Den angstdempende effekten er like god med Rivotril som med Valium, men dette er fordi Rivotril inneholder et mye mer potent stoff.
Vis hele sitatet...
ekke int i noe mer amnesi

understrekes,en kompis av meg våkna opp på glattcella uten å ane hvor han var etter hyppere,hehe.

ok..får teste ut litt mer av denne rivon,kanskje oppnåelig å få av legen au da
Sitat av downer Vis innlegg
ekke int i noe mer amnesi

understrekes,en kompis av meg våkna opp på glattcella uten å ane hvor han var etter hyppere,hehe.

ok..får teste ut litt mer av denne rivon,kanskje oppnåelig å få av legen au da
Vis hele sitatet...
Rivotril brukes i utgangspunktet bare til epilepsi, så hvis ikke du har det, blir det kanskje litt vanskelig og få det. Sikkert lettere og få valium.
Sitat av Bellami Vis innlegg
Rivotril brukes i utgangspunktet bare til epilepsi, så hvis ikke du har det, blir det kanskje litt vanskelig og få det. Sikkert lettere og få valium.
Vis hele sitatet...
ja men det gjør alle andre antidep medisiner også,så det hører med.

rivon traff meg mye bedre enn valium hvertfall

dette var en ketorax liknende følelse,hvis det ikke bare er fordi jeg er ekstra sliten i dag

kjente det ikke så mye i hue,ble ikke noe særlig svimmel men kroppen ble god og avslappet ellers

veldig bra,mitt nye yndlingsstoff tror jeg

må testes litt mer først
Ja, Rivotril er bra. Bruker det selv mot restless legs syndrom. Er ikke noe vits i og ta det to eller flere dager på rad, for da virker det ikke så godt pga den lange halveringstiden. La det gå noen dager mellom hver gang, så virker det godt