Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 50521
Er ikke sikker på om dette er rette stedet men isåfall:
Jeg lurer på om det finnes noen sider med linker til stream til norske tv kanaler sånn som tv2, nrk, tvnorge osv..
Hadde vært gøy og gjort dette uten tv-kort.

Jeg har funnet andre sider men de er som regel utenlandske kanaler eller bare tv serier

viss noen vet om noen sånne sider: please post tilbake
http://www1.nrk.no/nett-tv/ Det tok meg 3 sekunder å finne ut med google... søk neste gang. Lover du?
Absolutt ikke hva han leter etter Blackspot. Ikke post neste gang, lover du?

Eneste norske stream jeg vet funker (funket hvert fall) er TvNoo. Søk på forumet, skal være tråder som omhandler det du er ute etter.
JVL's Mediaplayer elns. Mener de hadde NRK og TV2. Har ikke link, men du kan vel bruke google?

EDIT: Eller JLC' Mediaplayer tror jeg de het
RO$
Trådstarter
47 0
Jeg har googlet etter norsk tv men det kan jo hende at jeg har googlet litt feil bare.

Men ja jeg skal prøve TvNoo
www.tvnor.org

mener du må betale en liten slant nå, men var gratis før
▼ ... over et år senere ... ▼
Tar opp denne tråden igjen. Har noen anbefaling til side/program som klarer å streame fra diverse norske kanaler?
Sitat av jeppfi Vis innlegg
Tar opp denne tråden igjen. Har noen anbefaling til side/program som klarer å streame fra diverse norske kanaler?
Vis hele sitatet...
http://tinyurl.com/kt48bl Gaah!
Sitat av Tokiz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg vet faktisk hva google er. Jeg spurte om dere hadde noen anbefalinger, ikke google.
Sitat av jeppfi Vis innlegg
Tar opp denne tråden igjen. Har noen anbefaling til side/program som klarer å streame fra diverse norske kanaler?
Vis hele sitatet...
Sitat av jeppfi Vis innlegg
Jeg vet faktisk hva google er. Jeg spurte om dere hadde noen anbefalinger, ikke google.
Vis hele sitatet...
åja förlåt då, du ser jag är svensk så fattade "anbefalinger" fel då ^^
▼ ... flere år senere ... ▼
Finner norske svenske og danske kanaler på http://www.nordictvchannels.com
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Her er alle kanalene fra link over som VLC spilleliste.
Sist endret av Lanjelin; 7. januar 2013 kl. 10:54.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Her er alle kanalene fra link over som VLC spilleliste.
Vis hele sitatet...
Wow! Genialt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Her er alle kanalene fra link over som VLC spilleliste.
Vis hele sitatet...
Fungerer disse kanalene enda? Jeg pleide å bruke Nordictvchannels før, men får ikke tilgang til den siden lenger.
Sitat av Shalasaska Vis innlegg
Fungerer disse kanalene enda? Jeg pleide å bruke Nordictvchannels før, men får ikke tilgang til den siden lenger.
Vis hele sitatet...
Ser ikke ut som noen av de fungerer. Ser nordictvchannels gir 403/404, så mulig serverene er tatt ned.
Noen som vet om andre linker for å streame norske tv kanaler? TV2 og TV2 Nyhetskanalen hadde vært optimalt, ettersom jeg for tiden bor i utlandet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kilden til streamene tettet hullet sitt, derfor er nordic dessverre tatt ned.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Sorry for å bumpe en gammel tråd, men er det noen som kjenner til lignende alternativer?
▼ ... over et år senere ... ▼
Leter etter det samme selv. Bor i utlandet, men skulle gjerne fortsatt fulgt med på nrk/tv2.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Finnes det noen måte man kan streame de typiske kanalene man får hos de norske leverandørene? Tenker på alt fra TV2 til History Channel.. Husker folk brukte piratkort(?) for 10-15 år siden, men jeg antar at dette ikke går lengre?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Denne er aktuell igjen da Canal Digital har stengt TVNorge og 12 andre kanaler som distribueres via satelitt og kabel.

https://se.sbsdiscovery.no/registrering/ er jo en løsning :-)
Sist endret av Master71; 1. februar 2016 kl. 00:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.