Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1094 250089
Gikk på 600mg mot nervesmerter.
Kombinert med opiater så var jeg dritings i 2mnd, måtte slutte med de, da både familie og venner ikke ville være rundt meg, jeg var en helt annen person!
Ble mye missbrukt og solgt for bra penger, da de fleste opplevde rus ved å ta de, dette er en av grunnene til at den gikk av blå-resept ordningen.
Nå må spes i kirurgi e.l. godkjenne at du skal få det.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
dør: Enterotabletter løses opp i tarmene og er derfor sjelden laget mot noe annet enn mage/tarmtrøbbel. Husk det til neste gang
Vis hele sitatet...
Alle legemidler man inntar oralt vil jo bli tatt opp enten i magen eller i tarmen. Derfra går de inn i blodet(ved begge veier). At det blir tatt opp i tarmen vil ikke ha så mye å si, bortsett fra litt senere virkning.
Har fått lyrica for angst hos legen,siden jeg hadde hørt at dette legemidelet er som å komme i himmelen,måtte jeg jo teste dette ut.

Å det må jeg si at til himmelen kom jeg

Mye bedre en benzo rus,litt lik somadril rus...jeg hadde ikke angst lengre,kjentes ut som jeg svevde på en sky,alt ble lett på en måte,LIFE IS GOOD,IM HIGH

Så at lyrica ikke kan misbrukes er noe sprøyt..di går som hakka møkk på gata
så benzo å minus har jeg lagt bak meg...lyrica is my heaven

Peace and love..murmelfrk

Sitat av Demandred Vis innlegg
hei!
er det noen som har erfaring med lyrica? virkemiddelet er pregabalin.. leste en del om dem på erowid, der mente mange at effekten nesten var som MDMA, noen mente de minna om valium og noen nevnte til og med begge.. jeg har prøvd alle benzor som finnes i norge, har også prøvd det meste av andre rusmidler. jeg prøvde en kapsel, de er på 150mg, kan ikke si jeg merka noe benzo-lignende, men må kanskje ta noen flere.. eneste jeg syntes jeg merka var at balansen ikke var helt hundre, noe som også var nevnt på erowid.
fint om noen har noe info el erfaring med dem, føre jeg spiser de 5 som er igjen!!
får jage noen drager så lenge
Vis hele sitatet...
Les mitt innlegg

Er det noen som har testet ut lyrica..er litt spent på om den funker slik på andre,som den gjør hos meg

Peace and love....murmelfrk
http://img7.imageshack.us/img7/2717/pilla.jpg

Har blitt fortalt at dette skal være Dolcontin og Apodorm, noen som kan bekrefte det? Hvilken er hva?

Den ene har delestrek og teksten H3 på ene siden og ingenting på baksiden.
Den andre står det 137 på ene siden og er trykk av en hund eller noe på andre siden.
Sist endret av flipsyde; 31. januar 2010 kl. 02:59.
Den med 137 på den ene siden og en hund på den andre er Selexid, altså et penicillin.

Den andre er Prednisolon. Altså et antiinflammatorisk steroid.

Det er altså ikke mulig å ruse seg på noen av dem.
auch.. Tipper du har betalt mye også for de pillene..
Hey, har et pillebrett med ''Nurofen Forte 400mg''
Ossen kan oppnå en rus på dette? noen tips?

Er dette Paragin forte?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Det er 400mg ibuprofen, du vil ikke få noen rus.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er 400mg ibuprofen, du vil ikke få noen rus.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Da får jeg spare dem til jeg har vondt.
Spørsmål:

Stilnoct - atarax

I en eventuelt urinprøve, vises disse to som om de er i ètt, eller hver for seg?
tvilsomt at noen leter etter Atarax i en pisseprøve......!
Akkurat som å lete etter Paracet..What`s the point, med mindre en skal måle serumspeil.

http://www.legemiddelverket.no/uploa...%20opioder.pdf

Interresant artikkel om behandling av kroniske smerter med Opiater

(denne skulle komme for seg selv..)

http://www.legemiddelverket.no/uploa...%20opioder.pdf

Interresant artikkel om behandling av kroniske smerter med Opiater
hei, jeg får neurontin av smertelegen, merker ikke så mye til at smertene forsvinner, men merker at det virker på en merkelig måte.Er det det samme som lyrica? har det en dempende effekt på tramadol?(nobligan). jeg føler at nobligan jeg får ikke har samme effkt lenger, jeg bruker 300 mg pr dag. har jeg "rett" til å få,spørre om mer nobligan? eller. dette var kansje vanskelige spørsmål, men håper på positive svar.
Sist endret av ogut; 12. februar 2010 kl. 12:17.
Ville brukt flunipan hvis målet er å glemme
Om man har tatt 5 valium, deretter vært på fylla for å etterpå sove i 34 timer. Når kan man forvente å føle seg normal å ikke som en zombie igjen?
dette etter en uke på fart.

(ja, det var ikke så lurt)
Sist endret av 0bs; 12. februar 2010 kl. 12:43.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ogut Vis innlegg
hei, jeg får neurontin av smertelegen, merker ikke så mye til at smertene forsvinner, men merker at det virker på en merkelig måte.Er det det samme som lyrica? har det en dempende effekt på tramadol?(nobligan). jeg føler at nobligan jeg får ikke har samme effkt lenger, jeg bruker 300 mg pr dag. har jeg "rett" til å få,spørre om mer nobligan? eller. dette var kansje vanskelige spørsmål, men håper på positive svar.
Vis hele sitatet...
Til meg så booster lyrica nobligan/oxycontin/ketorax. Brukte 300mg lyrica pr. dag, men slutta med det siden det boosta min smertestillende så mye.

Min samboer bruker neurontin (for MS) og nobligan/tramagetic 150mg. Hun har ikke merket noe av den effekten du nevner.

Litt om lyrica og neurontin http://www.youtube.com/watch?v=aJgBLlkMckQ
Sliter litt med angst til tider, gått til legen og fortalt om det men det er som å møte veggen. Han vet om min fortid hvor jeg har solgt store kvantum narkotikum så det er fint umulig å få hjelp til noe som helst, fikk 10 imovane når jeg kom ut etter en lengre soning, thats it. Så leste jeg nyhetene idag; http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/...t-3144313.html

Noen som har noe som har tips til hva som kan ta vekk lett angst/uro? Ikke intr. i noe C-preparater. Sobril og slike ting ligger på narkotikalisten eller?
Sitat av hideout Vis innlegg
Sliter litt med angst til tider, gått til legen og fortalt om det men det er som å møte veggen. Han vet om min fortid hvor jeg har solgt store kvantum narkotikum så det er fint umulig å få hjelp til noe som helst, fikk 10 imovane når jeg kom ut etter en lengre soning, thats it. Så leste jeg nyhetene idag; http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/...t-3144313.html

Noen som har noe som har tips til hva som kan ta vekk lett angst/uro? Ikke intr. i noe C-preparater. Sobril og slike ting ligger på narkotikalisten eller?
Vis hele sitatet...
Hei.
Ser du ikke er int. i noe c-preparat. Men jeg ville prøvd å få lyrica. Det demper angst og uro.
Finnes ingen c-preparater som er på narkotikalisten tror jeg.
http://www.felleskatalogen.no/felles...zer_83803.html

Hvis det stemmer det som står i linken din, kan du kjøpe lyrica i utlandet, men det er meget dyrt.

Sobril er et b-preparat og det ligger på narkotikalisten. Selv har jeg brukt en del sobril, men jeg synes det har liten effekt.
Sist endret av Tothep; 24. februar 2010 kl. 16:36.
Lyrica har jeg brukt litt, det er et meget bra preparat. Det går gått over til b-prep. det og tror jeg(?), om ikke så er det hvertfall på vei dit. Sinnsykt dyrt i Norge ja, like dyrt i utland?
Lyrica er i dag et c-prep. Det er plassert på en overvåknings liste pga. fare for missbruk.

http://www.arnett.no/relisweb/Utredn...Relis=3&S=6024

Tror lyrica i utlandet er like dyrt som i norge.
Jeg har en restept på lyrica 150mg....100stk. Er det noen som kan si noe om disse, kjempedyre pillene? Sliter med angst, men er de verdt pengene? En ting er hva jeg leser i felleskatolgen, men hva kan jeg forvente meg?
Sitat av yakooza Vis innlegg
Jeg har en restept på lyrica 150mg....100stk. Er det noen som kan si noe om disse, kjempedyre pillene? Sliter med angst, men er de verdt pengene? En ting er hva jeg leser i felleskatolgen, men hva kan jeg forvente meg?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk lyrica pga. smerte. En kompis tar de pga. angst, han sier de er mye bedre en vanlige anti-depp piller. Spørs litt hvilken dose du er satt til, men jeg tror du kan ha god nytte av det. Leser/hører om flere og flere som tar det i bruk for angst. Skader vel ikke å prøve de?

Den første uka fikk jeg en euforisk rus av de. Nesten som ved kraftige opiater.

Og 100 stk piller holder også en god stund, så det blir kanskje ikke så dyrt i lengden?
Sitat av mercen Vis innlegg
Jeg mistet lappen etter å ha tatt 3 paralgin i løpet av en dag!!
Ikke noe gøy akkurat..:S.
Vis hele sitatet...
Hei.

Hvordan fikk de påvist 3 paralgin forte? Ble det tatt blodprøve?

Dette er jo litt spesielt av politiet, for trekanten på medisinene er jo borte nå, og det er opp til legen å vurdere om du har eller ikke har lov å kjøre, ut fra en enhets vurdering av din tilpassing. Så da må de ha hatt ganske dårlig dag hos politiet på 3 paralgin forte.

Trist å høre.
jeg var hos tannlegen i går, og skulle borre. og i og med at jeg har noia for tannleger fikk jeg en tablett som var hvit og rund, som hadde samme virkningen som valium sa hun tannlegen, og når jeg tok den så gikk det 30 min og så ble jeg helt borte, og jeg husker ingenting av da jeg var hos tannlegen i går. synes dette var utrolig kult. noen som vet hva denne tabletten heter?

corsair
Noen freaks her ute som kan svare på om 2mg Rivotril smaker søtt? Eller er det de falske som er i omløp kansje?
Sitat av Corsair Vis innlegg
jeg var hos tannlegen i går, og skulle borre. og i og med at jeg har noia for tannleger fikk jeg en tablett som var hvit og rund, som hadde samme virkningen som valium sa hun tannlegen, og når jeg tok den så gikk det 30 min og så ble jeg helt borte, og jeg husker ingenting av da jeg var hos tannlegen i går. synes dette var utrolig kult. noen som vet hva denne tabletten heter?

corsair
Vis hele sitatet...
Kan det ha vært stesolid kanskje ? Samme virkestoff (diazepam) som valium. Såkalt generisk legemiddel. Eneste jeg stusser på er at du hadde hukomelsestap og var helt borte av en tablett. Men har inntrykk av at det stortsett er valium/vival/stesolid tannleger gir ut. Om ikke det stemmer så kan du jo rett og slett ta en telefon å spørre hun..
Sist endret av pidget; 6. mars 2010 kl. 17:40. Grunn: linkfix
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Noen freaks her ute som kan svare på om 2mg Rivotril smaker søtt? Eller er det de falske som er i omløp kansje?
Vis hele sitatet...
De rivotrila jeg har knaska har smakt søtt:P
Og kan skriveunder på at de ikke var fake
Jeg lurer på om det går ann å blande oxynorm og temgesic, eller "kræsjer" dette?

Sitat av pidget Vis innlegg
Kan det ha vært stesolid kanskje ? Samme virkestoff (diazepam) som valium. Såkalt generisk legemiddel. Eneste jeg stusser på er at du hadde hukomelsestap og var helt borte av en tablett. Men har inntrykk av at det stortsett er valium/vival/stesolid tannleger gir ut. Om ikke det stemmer så kan du jo rett og slett ta en telefon å spørre hun..
Vis hele sitatet...
Hos min tannlege skriver de ut både stesolid og valium, og flunipam.
Vet også at enkelte steder skriver de også ut sobril.
Vet ikke hva mener du med "kræsje", men ... Oxynorm inneholder oksykodon, og Temgesic inneholder buprenorfin. De er altså begge opioider, og forsterker hverandre.
Sist endret av exocytose; 7. mars 2010 kl. 00:52.
Nei altså det jeg mener er at de som går på subutex sier de ikke kan ta andre opiater pga. Subutex gjør sånn at det andre opiatet ikke funker og man kan komme i abstinenes? men dette er vel bare tull da?
Du tenker på Subuxone. Det inneholder, i tillegg til buprenorfin, opioidantagonisten nalokson som vil gi abstinenssymptomer. Subutex gjør ikke dette.
Ok hjertelig takk for svar
Noen som har noe erfaring med virkestoffet clozapine? Går det an å ruse seg på det?
Det er et antipsykotikum for behandling av schizofreni med sedative egenskaper, så hvis du liker å bli trøtt, kan det jo være noe for deg. Jeg likte ikke bivirkningene dette stoffet har, så jeg anbefaler deg å lese litt om det før du bestemmer deg om dette er noe du vil ta; søk på klozapin i legemiddelhåndboken og Leponex i felleskatalogen.
Takker for svar! Fikk et brett med ti Leponex 100 mg av en kompis som ikke ville ha de selv. Har egentlig ingen planer om å ta de, men tok nå imot de. Så det er ikke så mye ruseffekt av de, annet enn man blir trøtt?

Så også at det var ganske mange bivirkninger på de. :/
Sitat av Corsair Vis innlegg
jeg var hos tannlegen i går, og skulle borre. og i og med at jeg har noia for tannleger fikk jeg en tablett som var hvit og rund, som hadde samme virkningen som valium sa hun tannlegen, og når jeg tok den så gikk det 30 min og så ble jeg helt borte, og jeg husker ingenting av da jeg var hos tannlegen i går. synes dette var utrolig kult. noen som vet hva denne tabletten heter?

corsair
Vis hele sitatet...
Stesolid, Vival, som forøvrig også er i (Diazepam) familien.
Hei, har bare et lite spørsmål. Klarte å få kjøpt meg noe morfin på fylla i natt, har aldri satt et skudd i hele mitt liv selvom jeg har gjort mye annet. Det jeg lurer på er om det går an å få det i seg på noen annen måte enn å skyte? Sitter med en liten flaske på 10 mg, å en sprøyte nå, men vil helst ikke skyte det.
Vet ikke om det er mulig det her, men går det ikke ann å fylle noen kapsler med stoffet da? For å ta de oralt altså.
Du kan drikke det, men det vil ikke gi fullt utbytte. Går forsåvidt an å snorte det også, for en sterkere rus, eneste at det er ikke så behagelig å insufflere væske..
Fungerer sikkert i rektum også...
Heisann, ett kjapt spørsmål:
Går på 600mg Lyrica pr dag, er det fare for fremtidig Serotonin syndrom hvis jeg også
har inntak av 200mg 5-HTP nå og da?
Å innta væske nasalt vil ikke gi så mye sterkere virkning en oralt, om noe sterkere i det hele tatt. Væsken vil bare renne rett gjennom og bli tatt opp gastrointestinalt som ved oralt inntak.

Ta det oralt du, selvmord, spar deg for mest mulig ubehag.

Eyeamare: Pregabalin påvirker ikke det serotonerge systemet i det hele tatt (isåfall hemmende), så det vil ikke ha noe å si.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Heisann, ett kjapt spørsmål:
Går på 600mg Lyrica pr dag, er det fare for fremtidig Serotonin syndrom hvis jeg også
har inntak av 200mg 5-HTP nå og da?
Vis hele sitatet...
Får du Lyrica på blå resept?
Jeg fikk før for kroniske sterke smerter, men det får jeg ikke lengre, får du det for psyken kanskje?

Takker for svar,
Sitat av mercen Vis innlegg
Får du Lyrica på blå resept?
Jeg fikk før for kroniske sterke smerter, men det får jeg ikke lengre, får du det for psyken kanskje?

Takker for svar,
Vis hele sitatet...
Får det grunnet psyken, pr. idag er den kun å få på blåresept for
for smertebehandling, og ikke mot psykiske lidelser.
Men en eventuellt spesialist innen psykologi kan gi tillatelse til
å gi det på blå resept ved psykiske lidelser.
▼ ... noen uker senere ... ▼
har noen pillere med delestrek og står HX på ene siden å på den andre siden er den merket med 3M .. noen som vet va disse pillene kan være?
Sitat av jeje maan Vis innlegg
har noen pillere med delestrek og står HX på ene siden å på den andre siden er den merket med 3M .. noen som vet va disse pillene kan være?
Vis hele sitatet...
http://www.felleskatalogen.no/preparatidentifisering/images.action?photoId=P_BB886PLT&country=SE

Ser den sånn ut ? Isåfall er det hiprex som er urinveisantiseptikum. Om du ikke liker svensk så søk den opp i felleskatalogen.

[CENTER]preparatidentifisering[/CENTER]
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Nå som Legemiddel underforumet er kommet på plass, så stenger vi denne tråden og vi henviser til:

Legemidler:
http://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=192
Sist endret av spQ; 16. april 2010 kl. 18:14.