Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1939
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Hei freaks!

Jeg har gått en stund og tenkt på og rett og slett plante en cannabis plante på rommet mitt. Jeg har lest noen tråder og andre plass på nettet at det finnes en cannabis plante som ikke inneholder THC, ''industriell hamp''.

Tips om hvor jeg får sånne frø fra og om det er mulig og bare plante for gøy rett og slett uten kostnader?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Den inneholder THC, men det er mindre enn 0,2%.
Kanskje du finner det her.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Den inneholder THC, men det er mindre enn 0,2%.
Kanskje du finner det her.
Vis hele sitatet...
Er dette en lovlig side og bestille fra?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
det er ikke lov å bestille hamp-frø til norge, så ja, det er ulovlig å bestille fra den siden selv om de sender til norge.
Sanabona er en nettbutikk som selger mye hamp. Dette er såvidt jeg vet klassifisert som mat. Har selv smakt noen av produktene deres. http://www.sanabona.no/nettbutikk/de...ed-skall-500-g

Om du får disse frøene til å spire har jeg ingen formening om.
http://www.sanabona.no/mathamp/produ...pfro-med-skall

Edit: Søren, var 10 sekunder for sen
Sist endret av Azarat; 31. mars 2012 kl. 16:52.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
frøene de selger er strålingsbehandlet så de ikke spirer.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Leste om en Freak tråd for en stund siden som hadde en cannabis plante han ikke viste om. leste videre og tror de kom fram til att det var ett fuglbrett som han hadde så hadde kommet frø ned og spiret og blitt til en stor plante?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Åjoda de spirer.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg gjør dette prosjektet nå

Det med å importere frø så tror jeg det er ulovlig med all innførsel av frø(?), eller jeg vet ikke helt. Men disse frøene får du kjøpt i Norge, jeg kjøpte fra tidsportalen.no, 1 dags leveringstid og alle jeg har prøvd spirer.

De er lovlige, men ulovlige å spire fordi de ligner for mye, så med mindre du planter de i vinduskarmen eller i hagen skal det vel stort sett gå bra. Lykke til