Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 689
Hei i går fikk jeg skolen pc min og i dag brukte jeg den første gang. Og jeg har allerede funnet problemer med den. For det første så fungere ikke musepadden og for det andre innimellom når jeg for eksempel trykker på tasten A så vil den bli etterfølgt med en Ø. Og når jeg trykker på Ø så vil den ikke fungere noen ganger. Skole pc er en HP Probook 645.

Alle hjelp blir satt pris på

Litt ekstra info pcen den er windows 8.1 og når jeg skal på logge meg så fungere musepadden helt fint og når jeg på logget så fungere den får noen få sekunder å så stopper den å virke.
Sist endret av POKEMON123; 22. august 2014 kl. 16:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gå med den til IT avdelingen på skolen, så skal de fikse problemet. Tror det er det letteste.