Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 7201
Heisann!

Nå ser det jaggu ut som jeg har funnet et akseptabelt kjøretøy å kjøpe meg, (får håpe jeg kommer først til mølla nå til uka da, har panteattest/attest på at det ikke er noe gjeld på bilen, på vei i posten også nå fra løsøreregisteret ) så nå lurer jeg bare på om noen vet noen feite måter å få gratis bensin til kjerra på?

Spiller ingen rolle om det tar litt tid å få klemt dråpene ut av pumpa, skal nok bare forsøkes på nattestid uansett

Eneste mulige forslag jeg har selv, er at jeg har lagt merke til at det virker som det alltid kommer ca. en desiliter bensin ut av ei kontantpumpe om du trykker på håndtaket om natta etter at pumpen er stengt, kunne vært noe å ta med seg om det skjer hver gang man trykker, liksom lader seg opp igjen etter hvert trykk, hehe. Kunne godt stå med en kanne bensin i 10-15 minutter og gjøre dette før en eller annen fjellovergang jeg midt på natta hihi
Noen som har prøvd denne metoden, eller noe annet som funker sånn noenlunde? Rop ut takk!
finn en annen perkert bil og sug ut bensinen til din egen, (akkurat som og tømme et akvarium)
Sist endret av Evelen2; 7. oktober 2007 kl. 02:52.
Hehe takk Evelen2, men jeg liker ikke å stjele fra folk

----------------
edit: Hehehehe.... Jeg fant en metode som funker over dammen, skal testes ut ja...
Sist endret av rocleverenda; 7. oktober 2007 kl. 03:21.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av rocleverenda
Hehe takk Evelen2, men jeg liker ikke å stjele fra folk

----------------
edit: Hehehehe.... Jeg fant en metode som funker over dammen, skal testes ut ja...
Vis hele sitatet...

Du liker ikke å stjele fra folk, men alikevel skal du stjele av eieren av bensinsatsjonen?
1: kjøp diesel bil
2: Bli kjent med en som kjører lastebil.
3: kjøp/få diesel veldigt billigt av vedkommende.

Etter jeg fikk klasse to lappen har jeg omtrent ikke brukt kr på drivstoff på egen bil he he
pluss noen kr ekstra i lomma av kammerater og lignende
Sist endret av draco12345; 7. oktober 2007 kl. 03:50.
Hehehehe, bensinstasjoner er forsikret og har vanligvis svinn på bensin også. Dritten fordamper jo!

draco: Ja, jeg hadde tilgang på gratis diesel tidligere, men har verken lyst til å kjøre dieselbil og hadde heller ikke dieselbil på det tidspunktet.

Men selvfølgelig kan jeg jo installere etanol-drift på bensinmotoren (finnes kits til 5000 kr. som man installerer selv og som tillater å kjøre på alt fra 100% bensin til 100% alkohol nå) og startet hjemmebrentfabrikk for å drive bilen, brukt masse fra trær osv. til å brygge tresprit på, og putte det på tanken :-) GRATIS!! nesten. noen få kroner (en til tre kroner) per liter ferdig vare siden man slipper å kjøpe sukker for å brygge, tresprit er dessuten mye enklere å lage.
1.Kjøp diesel bil
2. raid alle gatekjøkken for brukt frityrolje.
3. Raffiner om til diesel.

Billig og miljøvennlig
Dekk til ansikt og skilter og dra å fyll midt på natta
Vet ikke om dette funker lenger, men trikset vi brukte i gode gamle mopedtider var å "hope på slangen".

Ta pistolen ut av holderen, putt den i tanken og klem in avtrekkeren. Legg slangen over kanten på øya som pumpene står på og hopp på slangen. Det som skjer er att du tvinger pumpa rundt å får ut ca 4 desiliter før den skjønner at noe er galt og går i lås.

Dette kan du gjenta 3 ganger før alarmen går, slik var det hvertfall på den lokale sjappa.
Jeg støtter hendrix. Hvis du ikke har skrupler mot å ta bensin fra en bensinstasjon midt på natta (men ikke fra en bil, forstå det den som kan) kan du bare dekke til registreringsskiltene dine og deg selv før du fyller på så mye du bare orker.

Bensinstasjoner har budsjettert tap på bensin-avstikk, og det er en egen knapp for dette i kassa. Det er vanlig prosedyre å ikke etterfølge bensin-avstikk som er på 50 kr. eller mindre, så du kan jo bare i teorien stikke rundt midt på dagtid, fylle for en 46-lapp og stikke. Det koster bensinstasjonene mer å oppdrive de pengene du skulle betalt enn hva du kan gi tilbake hvis de får fatt i deg.
Her er det sånn at de på bensin stasjonen må trykke på en knapp om du skal få lov å fylle for aktivere pumpa.
Om du kommer med dekka til skilt og finnlandshette tviler jeg på at du får fylle. Du skal være glad om de ikke trykker på rans knappen isteden!
Hehe.

Den med hopping på slangen var dritbra da men mener du at jeg kan få ut 4 desiliter x 4 ganger, eller x 3 ganger før alarmen går av? Går den av på fjerde gang eller femte liksom? Kan man bytte pumpe og fortsette på samme måten?

Interessant dette med under 50 spenn også.

Og ja, det funker ikke å fylle "kontant" om natten på ubetjente stasjoner.

Har ikke så stort behov for å bli fengslet at jeg vil gjøre dette om dagen hehehehe.
Sist endret av rocleverenda; 7. oktober 2007 kl. 19:16. Grunn: Lagg :D
Ta å stjel noen skilter til en annen bil, og fyll tanken :P

Sjansen for at du blir tatt er jo der, men...
Hehe handyman, jeg har sett den tråden også

Jaja, takk folkens, jeg har to-tre metoder å teste ut nå da men bare fortsett å poste ideer hvis dere har noen flere
Sist endret av rocleverenda; 7. oktober 2007 kl. 21:39.
genial ide... du tar med en lekehagle, å springer inn i butikken, så roper du at du er ute etter å fylle tanken, så de trykker selvfølgeli på knappen som sier ran, og knappen som sier fyll bensin.... fyll så mye du greier, å kjør som bare faen...
Haha. Mange fine forslag for å spare 3kr40øre. Ta heller å finn ei bestemor på vei ut av banken, skyt henne og ta de 2 tusenlappene hun har. Det blir ganske mange liter bensin.
Sitat av UngarEffect
Haha. Mange fine forslag for å spare 3kr40øre. Ta heller å finn ei bestemor på vei ut av banken, skyt henne og ta de 2 tusenlappene hun har. Det blir ganske mange liter bensin.
Vis hele sitatet...

Takk for tipset dette er virkelig verdt et forsøk
Jeg og en kompis sto på en fjern stasjon, og fylte med et kort det ikke var penger på.

Kortet hadde 3 kr igjen(VISA) og vi fikk fylt 1 liter, så var d "ikke mer penger på kortet".

Ut med kort, inn med kort og vi fikk fylt 1 liter, så var d "ikke mer penger på kortet"

Dette gjorde vi til full tank, tok en stund, men det gikk!

Vet ikke om det går på andre steder, men det var en en fjern stasjon rett ved hytta hans, fortsatt merket med "Fina"
Dette må være en av de mest idiotiske postene jeg har sett på lenge.. *sigh*
Men, hoppe på slangen funker fint.
Sitat av MagicalTrevor
Jeg og en kompis sto på en fjern stasjon, og fylte med et kort det ikke var penger på.

Kortet hadde 3 kr igjen(VISA) og vi fikk fylt 1 liter, så var d "ikke mer penger på kortet".

Ut med kort, inn med kort og vi fikk fylt 1 liter, så var d "ikke mer penger på kortet"

Dette gjorde vi til full tank, tok en stund, men det gikk!

Vet ikke om det går på andre steder, men det var en en fjern stasjon rett ved hytta hans, fortsatt merket med "Fina"
Vis hele sitatet...

Åssen blir det gratis bensin? Du overtrekker bare kortet og neste gang lønninga di kommer inn står kortet i minus og balansen blir trukket fra.....
Du kan heller ikke avslutte en konto som står i minus og står den i minus for lenge får du regning fra banken.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg og en kompis brukte dette trikset på alle stasjoner fra sandnes til stavanger en hel vinter uten ett eneste krav. Fyller du kun for mellom 30 og 50 kr og bare kjører blir det ikke sendt krav på deg. Omkostningene er dyrere enn svinnet.
Det med å trampe på slangen funker jævlig dårlig. Prøvde det her om dagen på hydrotexaco
Sikkert derfor det kalles å HOPPE på slangen, jørgs.

Re. signaturen din..: jo.
Sist endret av rocleverenda; 21. oktober 2007 kl. 01:40. Grunn: skriveleif
hva med å betale?
eller så kan du jo prøve å suge ut bensina av den pumpe tingen

Edit: ahhh,gratis bensin,blir jo ikke gratis om du betaler
Sist endret av Holmen; 21. oktober 2007 kl. 02:27.
På gamle Jet-stasjoner så finnes ikke valget mellom pumpe1 og pumpe2 etter at man har stukket inn bankkortet. det er første pumpe som blir løftet av pumpehuset som blir aktivert. jeg gjorde dette i jet stasjonen ved drammen en gang ved en feiltagelse. en dame kom for å fylle og dyttet inn kortet sitt og pin-koden. Uoppservang som jeg var trodde jeg det var kompisen min som stod ved bankkortterminalen. jeg løftet av pumpen og begynte å fylle. hun dama fikk ikke noe, skjønte ikke hva som var galt og stappet inn kortet en gang + pin for å aktivere hennes pumpe. hun ble nok belastet for to fyllinger... (jet pumpen i drammen er byttet ut nå. dette var i 2002 eller noe sånt)
Sist endret av skikongen; 26. oktober 2007 kl. 23:33.
Sitat av christian.!.!
eller så kan du jo prøve å suge ut bensina av den pumpe tingen
p
Vis hele sitatet...
Var det seriøst ment?
Måtte le
eller bare fixe deg en pumpe av et slag og pump opp bensina der de fyller på bensin det er kjappt og enkelt.. vet ikke om det funker overalt
På gamle pumper, av den typen med analogt telleverk kunne man allefall før i tiden fylle gratis.
Du må bryte opp "boksen" hvor tallene og alt står, også var det to relè lignende saker inni der. Så ut som rele, men var annen type kontakter. Vist du kilte en ledningsbit mellom kontaktene på det ene Relèet kunne du fylle så mye du bare ville, eneste var at tallene ikke gikk.

Vet ikke om det finnes noen sånn pumper igjen i det Norske land, men går jo ann å se litt rundt.
Husker for 4-5 år siden når dette var stor butikk i min del av lande. Mange som kjørte mye gratis da, var fine tider.. hadde akkurat fått sertifikate, og tror ikke jeg betalte bensin mange ganger
orker ikke lese gjennom tråden, men det du kan gjøre er å besøke bensinstasjonene etter stengetid og tømme slangene for bensin.. selv om de stenger pumpa, så ligger det fortsatt bensin i slangen som du kan få ut..
jeg kjører moped og det er lett å stjele bensin fra andre mopeder:P spesielt eldre crossere som honda MT-5 og suzuki TSX yamaha DT funker også.. er bare å finne bensin slangen å rive den av.. så tar du en cola flaske å fyller på den og heller så oppi din egen moped.. dette er bare å gjenta til du har full tank.
på andre mopeder/scottere funker det å ta slangen fra forgasseren. Yamaha DT har en 14L tank så det er spesielt digg å stjele fra de som har den
Sitat av pr0tec
orker ikke lese gjennom tråden, men det du kan gjøre er å besøke bensinstasjonene etter stengetid og tømme slangene for bensin.. selv om de stenger pumpa, så ligger det fortsatt bensin i slangen som du kan få ut..
Vis hele sitatet...
Dust. Måleren ligger i håndpistolen man stikker i tanken når man fyller. Den stenges også der, så den eneste bensinen du får ut, er to dråper som har tørket ut etter noen andre har fylt.
Sitat av lefsegokk
Dust. Måleren ligger i håndpistolen man stikker i tanken når man fyller. Den stenges også der, så den eneste bensinen du får ut, er to dråper som har tørket ut etter noen andre har fylt.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder nå ikke på alle pumper.. har en kompis som bestandig "tømmer slangen" etter at han har fylt tanken, selv om det sikkert ikke gir mer enn en halv liter.
Så noen pumper må jo ha måleren før slangen.
Sitat av Rick
Dette gjelder nå ikke på alle pumper.. har en kompis som bestandig "tømmer slangen" etter at han har fylt tanken, selv om det sikkert ikke gir mer enn en halv liter.
Så noen pumper må jo ha måleren før slangen.
Vis hele sitatet...
Hvia han følger med på pengesummen, så ser han at pengesummen blir større.
Sitat av Kamma
Hvia han følger med på pengesummen, så ser han at pengesummen blir større.
Vis hele sitatet...

Dette kan hende at du har rett i, skal prøve å legge merke til det neste gang jeg er med han og han fyller
Hvorfor stresse med de dumme pumpene da. Stjele bensin fra biler er det enkleste.

Gamle Mercedes-Benz w124/126 er de enkleste bilene og suge fra og dem er det mange av overallt.

Edit: Enkleste bil å få tilgang til bensintanken mente jeg. Lokket åpnes fra utsiden uten nøkkel og det er ikke sperre-rist.
Sist endret av skolms; 30. oktober 2007 kl. 09:06.
Drit nå faen i å stjel fra biler da. Bensin er fy faen meg dyrt nok fra før, om ikke vi ærlige mennesker skal ha tom tank når vi skal på jobb om morgenen.

Dersom du skal stjele, stjel fra bensinstasjoner. De har dekning for svinn og forsikring og det som er.
Sitat av jørgs
Det med å trampe på slangen funker jævlig dårlig. Prøvde det her om dagen på hydrotexaco
Vis hele sitatet...
Åh herregud lol! Jeg så akkurat for meg deg stå å trampe rundt på bensinstasjonen i alle påsyn, max lattis
Faktisk så er det ikke aktivering inne i butikken på de fleste bensinstasjoner. Det er bare å trykke "kasse" på pumpene. Ellers så starter den bare selv. Kasse vil det stå på Shell og Best stasjoner. Veit ikke åssen det er med de andre kjedene.
Sitat av Bleedingsnow
Faktisk så er det ikke aktivering inne i butikken på de fleste bensinstasjoner. Det er bare å trykke "kasse" på pumpene. Ellers så starter den bare selv. Kasse vil det stå på Shell og Best stasjoner. Veit ikke åssen det er med de andre kjedene.
Vis hele sitatet...
Snakker du om?
Selvfølgelig kan man ikke det.
Har testet på 3 stasjoner etter stengetid, og nei - det fungerer ikke.
Nei, unnskyld jeg refererte til pumpestikk.. Ikke til nattestid.
Sitat av mp34567
Åssen blir det gratis bensin? Du overtrekker bare kortet og neste gang lønninga di kommer inn står kortet i minus og balansen blir trukket fra.....
Du kan heller ikke avslutte en konto som står i minus og står den i minus for lenge får du regning fra banken.
Vis hele sitatet...
Om kortet hadde blitt overtrukket hadde jeg ikke giddi og poste det her.
Sitat av MagicalTrevor
Om kortet hadde blitt overtrukket hadde jeg ikke giddi og poste det her.
Vis hele sitatet...
Så forklar hvordan det virker at den magisk ikke oppnår kontakt med banken og at de ikke trekker deg selv om ditt kort er blitt brukt.....
Sitat av mp34567
Så forklar hvordan det virker at den magisk ikke oppnår kontakt med banken og at de ikke trekker deg selv om ditt kort er blitt brukt.....
Vis hele sitatet...
Jeg jobber på bensinstasjon. Og der hvor jeg jobber, så går det ihvertfall ikke ann å overtrekke visakortet. Det går nok ikke ann noen andre steder heller... Hvis du stapper visa`s inn i kortautomaten, slår kode og velger pumpe, så stopper fyllinga stille og rolig rett før det er tomt for penger på kontoen din.


Den beste måten å få gratis bensin på, er nok å krite. Det er ikke mange stasjoner som kriter, for ikke å si ingen. Jeg jobber på et lite sted, og her gjør vi det KUN til de vi VET kommer tilbake og betaler. Men det er jo lov å prøve seg...
▼ ... noen uker senere ... ▼
De fleste besinpumper er det nøddrift på.Det er bare å bryte opp lokket inn til automatikken,der er det en knapp du må holde inne mens du fyller.Veldig enkelt på 1-2-3 stasjoner iværtfall,der sitter knappen inne i boksen hvor du stikker inn visa kortet.Det er bare å ta godt tak å du river løs det dekselet med bare henda
Sitat av TotenKopf
De fleste besinpumper er det nøddrift på.Det er bare å bryte opp lokket inn til automatikken,der er det en knapp du må holde inne mens du fyller.Veldig enkelt på 1-2-3 stasjoner iværtfall,der sitter knappen inne i boksen hvor du stikker inn visa kortet.Det er bare å ta godt tak å du river løs det dekselet med bare henda
Vis hele sitatet...
Så var det det med overvåknings kamera da.
finnlandshette? Men så må du skjule reg nr på bil også da. Men vil da tro noen alarmer går når du begynner og kople pumper over i nød drift?
La noen ansette deg hos hertz eller annet bilutleiefirma, der kan du kjøre så mye firmabil du hæler.
det jeg bruker, og har gjort i lang tid nå.. er att når jeg fyller, så bruker jeg ett "svenskt" skilt.. var borti sverige for noen år siden, og rappa med oss no skilter.. så det hiver jeg på bak, kjører og fyller full tank, og kjører fint avgårde. har da dog ikke skilt foran.. det jeg passer på er og gjøre det når det er mange på bensinstasjonen.. i de fleste tilfeller blir det ikke oppdaget..
Sitat av Restyle
Så var det det med overvåknings kamera da.
Vis hele sitatet...
Å henge feks en plastpose over skiltene er vel ikke så mye jobb for gratis bensin.

Sitat av mp34567
Men vil da tro noen alarmer går når du begynner og kople pumper over i nød drift?
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke koble en dritt,er bare en knapp du må holde inne mens du fyller.