Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1382
Husker jeg så et klipp en gang, av noen gutter som står å ser opp på månen, også sier han ene noe om at han vil dit.. Tror også kammeraten hans begynner å le når han sier det?

Uansett, er det en reklame jeg har sett, eller er det en film?
Hmm, på hvilken måte så det ut som? Når du så den reklamen eller film klippen, hvordan var effektene..?

Kan du si litt mer konkret?
Sist endret av I'mRicherThanU$; 21. august 2007 kl. 13:15.
Hvis du husker den nøyaktige setningen og omgivelsene, tidsalder osv. er det enklere for oss å hjelpe.

[EDIT:] sa han "i want to visit the moon" eller "jeg vil dra til månen" ?
Sist endret av Turbolego; 21. august 2007 kl. 13:16.
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Sitat av I'mRicherThanU$
Hmm, på hvilken måte så det ut som? Når du så den reklamen eller film klippen, hvordan var effektene..?

Kan du si litt mer konkret?
Vis hele sitatet...

Jeg tror de sto to ungdommer utenfor et hus, også ser man et huskestativ og en sykkel i bakgrunnen eller noe.. Tror i tilfelle det er en film om livet til en astronaut.. Om livet til første mann på månen eller noe.. hvis det finnes?
Kan det være den med presidenten og statsministeren i polen?

Sitat av aftenposten.no
5 TING DU BØR VITE OM Brødrene Kaczynski
Som 12-åringer spilte de i filmen "De to som stjal månen", om to slemme barn som lager en plan for å stjele månen og selge den.
Vis hele sitatet...
http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle1861510.ece
Det kan jo muligvis vær at det er en reklame, hørres ut som om det kan vær film og ettersom sagt det som han henriken postet. Men, jeg tviler muligens på at det er en film. Mest sannsynligvis på at det er en reklame. Hva foretrekker dere?
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Jeg tenker at det kanskje er filmen Apollo 13.. ?
Noen som har sett den?
Sist endret av Romanowa; 21. august 2007 kl. 13:34.
Apollo hørres aldeles kjent ut. Apollo filmen var jo en amerikansk ekspedisjon til verdensrommet.
Startet 11. april den i 1970. Det va liksom en del av apollo programmet. Det ble berømt for kristisk funksjonsvikt. Så etter noen år så lagde de en virkelighetstro film og det va Apollo 13 i 1995.

Det du mener med denne filmen er helt u matchene kan du si. For det var menner som gikk til månen ikke noen små gutter. Ja, det kan vær noe lignene, men ikke Apollo filmen, det kan jeg garantere deg.
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego
Hvis du husker den nøyaktige setningen og omgivelsene, tidsalder osv. er det enklere for oss å hjelpe.

[EDIT:] sa han "i want to visit the moon" eller "jeg vil dra til månen" ?
Vis hele sitatet...

Ja, ganske sikkert! Det var en ganske stemmningsfull scene kan jeg huske.. Inspirerende..
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Her er en link til verdens beste månefilm:
http://sharebee.com/76f49cd2
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Sitat av hallooghei
Her er en link til verdens beste månefilm:
http://sharebee.com/76f49cd2
Vis hele sitatet...

Men har det noe med den jeg snakker om å gjøre?
ja, sier det samme. han er sikkert engasjert noskå nøyaktig null måter sån som jeg oppfatter det
Apollo 13
Man to moon
The Astronaut Farmer
Reklamen for halo3? Inneholder 2 ungdommer som ser opp på månen og prater om hvordan det er der oppe eller noe slikt.

Hjalp dette?
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Sitat av cappuman
Apollo 13
Man to moon
The Astronaut Farmer
Reklamen for halo3? Inneholder 2 ungdommer som ser opp på månen og prater om hvordan det er der oppe eller noe slikt.

Hjalp dette?
Vis hele sitatet...
Alt hjelper jo

Sjekket ut noen reklamer for Halo3 på youtube, men fant bare med to ungdommer som ligger på en åker?

Det jeg snakker om er to gutter som er i en hage, tror faktisk man kan se hjørnet på et hus i venstre del av skjermen.. Det er i gamledager, da ingen trodde at man kunne "reise til månen".

Mulig det var på en viasat eller canal+ reklame eller noe, da
tror kansje jeg vet hvilken film det er men husker seff ikke hva den heter, men den slutter med at de 2 guttene går opp i skogen til det "romskipet" eller "flyet" de bygde, vet ikke hva jeg ska kalle et også triller den gutten agårde oppi dette skipet da å flyr vekk, mens han andre blir igjen.
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Sitat av D-Loc
tror kansje jeg vet hvilken film det er men husker seff ikke hva den heter, men den slutter med at de 2 guttene går opp i skogen til det "romskipet" eller "flyet" de bygde, vet ikke hva jeg ska kalle et også triller den gutten agårde oppi dette skipet da å flyr vekk, mens han andre blir igjen.
Vis hele sitatet...

hehe, er godt mulig at det er den.. Hadde vært fint om du kommer på hva den heter da!
Sitat av I'mRicherThanU$
Apollo hørres aldeles kjent ut. Apollo filmen var jo en amerikansk ekspedisjon til verdensrommet.
Startet 11. april den i 1970. Det va liksom en del av apollo programmet. Det ble berømt for kristisk funksjonsvikt. Så etter noen år så lagde de en virkelighetstro film og det va Apollo 13 i 1995.
Vis hele sitatet...
haha. hva har dette med saken å gjøre? briefer med klipp\lim kunnskaper fra wikipedia?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har sett filmen før og husker akkurat det samme. Gikk på nrk for noen år tilbake. Jeg vet ikke om vi tenker på samme film men=P

De lager raketter som barn osv og sender de opp eller no:S