Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 19739
Det er kjent siden tidenes morgen at ting kan imponere andre, ofte enda mer når alkohol er i sving. Så over til problemstillinga, på fest er det ofte gøy å imponere, men med hva?

Det eneste jeg har kommet opp med er trylling. Jeg snakker ikke om full-scale tryllesjhow med kaniner i hatten og mennesker i fler deler, men sånt "småtteri" som å få ting til å forsvinne, eller kanskje "magiske" kort triks. Dette har stor "imponerings-faktor", og folk kommer til å få ganske godt første inntrykk av deg hvis du gjør det bra og uten å bli avslørt.

Så hva slags andre party triks finnes det? Gjør du noen?
Sjonglering med tomme øllflasker slår ann. Kan bli litt vanskelig i lengden. Moonwalk er kult å kunne på fest! :P
Sitat av Dice
Dette har stor "imponerings-faktor", og folk kommer til å få ganske godt første inntrykk av deg hvis du gjør det bra og uten å bli avslørt.
Vis hele sitatet...
Hahaha, det gir ikke akkurat det beste intrykket da:P "ØY! Se der er sirkusmannen!!"
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg må bare få si jeg kondolerer, på vegne av hele den norske festkultur, for ditt overdrevne ønske om å være festens midtpunkt og din manglende oppfinnsomhet.
Dice's Avatar
Trådstarter
Sitat av Deviné
Jeg må bare få si jeg kondolerer, på vegne av hele den norske festkultur, for ditt overdrevne ønske om å være festens midtpunkt og din manglende oppfinnsomhet.
Vis hele sitatet...
haha hva er det du snakker om?

Manglende oppfinnsomhet, kanskje, men jeg har langt ifra lyst til å være festens midpunkt,
Det handler om å underholde og ha det gøy. Snakk om å være sær, og ikke minst off-topic.
Snakker om å være sær... PARTYTIKS?!

EDIT: Du kan jo ta med en kanon å være levende kanonkule, haha. Eller ta på klovnenese og være kul
Sist endret av FrittTheBandit; 30. april 2007 kl. 16:58.
skal du dra damer kanskje?

ta å søk litt på youtube (partytricks) ellernoe. Evt google litt. Det finnes alltid noen fancy ting på web. Evt ta å kok opp noe selv. Husker da jeg var i 14-15 års alderen var det alltid gøyalt med forskjellige røyktriks; blåse ringer, røyk i glass, ta et drag og styrte nedpå en eller to halvlitere for å så blåse ut røyken igjen. Morosamme greier. Lykke til
Jeg gjør av og til noe random tryllegreier, får ting til å forsvinne med kjappe håndbevegelser. Funker utmerket på visse folk
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av Dice
haha hva er det du snakker om?

Manglende oppfinnsomhet, kanskje, men jeg har langt ifra lyst til å være festens midpunkt,
Det handler om å underholde og ha det gøy. Snakk om å være sær, og ikke minst off-topic.
Vis hele sitatet...
Utfra det du skriver er det jo nettopp det du ønsker? Trylle så folk forsvinner? Jeg vet ikke hva du har røykt, men jeg vil ha noe av det. De fleste av oss jenter faller ikke for sånt, ikke etter man er blitt 15 ihvertfall, bare vær en kul kar. Er du ikke det i utgangspunktet vil du streve for å måtte opprettholde et førsteinntrykk du selv setter som skyhøyt. Heller progressiv oppbygging enn en kjapp tur opp etterfulgt av et massivt fall, spør du meg.
Lær deg å gå på en hand og drikke øl ;D

Det er kult det..
Dice's Avatar
Trådstarter
Sitat av Deviné
Utfra det du skriver er det jo nettopp det du ønsker? Trylle så folk forsvinner? Jeg vet ikke hva du har røykt, men jeg vil ha noe av det. De fleste av oss jenter faller ikke for sånt, ikke etter man er blitt 15 ihvertfall, bare vær en kul kar. Er du ikke det i utgangspunktet vil du streve for å måtte opprettholde et førsteinntrykk du selv setter som skyhøyt. Heller progressiv oppbygging enn en kjapp tur opp etterfulgt av et massivt fall, spør du meg.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser hva jeg skriver, så vil jeg ikke bli festens midtpunkt. Blir jeg det av å gjøre f.eks. trylling så be it, men langt unna det som driver meg. Det er heller ikke kvinnfolka som driver meg, som sagt, blir jenter interessert av så la dem.
Jeg tror heller ikke dog at jeg hadde skapt ett inntrykk jeg ikke kunne opprettholde, jeg hadde jo snakket og fremført hva enn jeg gjorde på min måte, uansett, poenget er å ha det gøy, og la de andre rundt deg ha det gøy.
Sist endret av Dice; 30. april 2007 kl. 17:40.
Er det ikke mulig å gjøre noe uten at folk skal kritisere?. Personen vil jo bare lage litt liv på fester, så det ikke skal bli kjedelig der. han spurte etter partytriks, ikke etter folk som liker å kritisere hanns måter å lage liv på fester. ikke legg dere opp i det. hva visst han skulle bruke det tiul å bli midtpunkt, hva hvis han ville at alle skulle se på han. er jo ikke noe gale i det. folk liker oppmerksomhet. uten det, hadde ingen snakket med hverandre. alle hadde sottet med hversin stein å sett på(grunnen til stein er at hvis ikke folk ville hatt oppmerksomhet, hadde ikke folk laget ting, dermed ingen bok å lese i, eller mp3-spiller). sorry off-topicen Dice, men er provoserende å se folk dømme før de kjenner personen.

OT: du kan lære deg korttriks, alltid like underholdene, og ikke minst kult!
jaG
Produktutvikler
sett en ølflaske på bakken og stå på hue oppå den, deretter skal du mixe en drink, til den søte fruen som står ved din side og ikke skjønner meget, med beina. Med armene skal du legge kabal i løse lufta =)

Lager garenterer liv på fest
sett fingeren i en flaske og spring rundt da er du midtpunktet i omtrent 5 sekunder.
Dette er seriøst patetisk. enten kan du komme med noe saklig, eller så kan du holde kjeft. Dice lager denne tråden for å få seriøs respons, ikke for at fjortisser som deg, skal komme med innlegg som bare du syns er morsomt!
lær deg breakdance, må jo være kult om du får det til i beruset tilstand
Sitat av personbil
lær deg breakdance, må jo være kult om du får det til i beruset tilstand
Vis hele sitatet...
Ser dog for meg at inventaret i leiligheta eksperimentet utføres på ikke er særlig pent i ettertid.. -.- Men det hadde muligens vert en smule lattermildt
Partytriks som jeg kan:

-Plystre og synge samtidig-veldig kult å lage UFO lander/tar av lyder.

-Lage trompetlignende lyd og synge samtidig-med litt øvelse kan man faktisk gjøre det hele ganske melodisk, selv mestrer jeg nå "kjerringa med staven", "Per sine høner" og ymse andre festlige favoritter.

-Blåse bobler i brus/øl/vin vedvarende over lengre tid-sirkelpust(blåse ut luft fra kinnene samtidig som man puster inn).

-Hoppe rett ut i juksespagaten(venstre fot fram, høyre bak).

-Beatbox med bass, perk og kjempelys vokal(her kan man kombinere med sirkelpust og trompetlyd/sang samtidig for å få maksimal effekt).

For alle som tror at partytriks er bra for å dra damer;
myten avvises herved på det strengeste av en med lang fartstid i gamet.
Triks er gøy, og er man heldig kan man score endel gratis alkohol på det,
bortsett fra det er det relativt få bruksområder.


OT:
Er Fyllo in love med Dice eller no'?
Sist endret av miles; 30. april 2007 kl. 23:07. Grunn: rydde
Skal si du kan din orale festlek, Krizzieboy =)

Jeg, for min del, liker å vise fram drikkeskills. Av den typen som gjør deg full på kort tid. Styrte flaskepils på noen sekunder, f.eks.
Min orale tilbøyning(pond intended) har bakgrunn i mitt messingspillende vesen.

Jeg må forresten legge til at det er skumle greier å blåse bobler i andres drikke.
Mindre kvantiter spytt forekommer hyppig og blir sjeldent godt mottat.
Bare lær deg en stilig dans. Det pleier jeg selv om det sikkert ikke ser så veeeldig intlektuelt eller pent ut er det ihvertfall alltid god stemmning etterpå, og det blir alltid oppfulgt av en rekke mins like farlige og halsbrekkende danser
hehe hvis jeg sitter på siden av noen jeg ikke liker så pleier jeg altid å ta denne:

http://youtube.com/watch?v=IDB1U4taaHA

*angry st-bernard*

fra: 02:41--->
Sist endret av Tang0; 1. mai 2007 kl. 12:54.
hva med noen skikkelige fjortiss-kondomtriks?
f.eks. trekke kondomen over hodet å blåse den opp til en kondom hjelm.
Sitat av villhund
hva med noen skikkelige fjortiss-kondomtriks?
f.eks. trekke kondomen over hodet å blåse den opp til en kondom hjelm.
Vis hele sitatet...

Dra den gjennom nesa og ut munnen
lær deg dette: http://youtube.com/watch?v=ZOHwjDzUDnE du vil bli kongen på fest
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sjonglering tar ca. 2 timer å lære seg (Tok under 2 til meg tror jeg), ogman trenger ikke baller for å gjøre det, man kan ta andre ting (frukt f.eks.)
Små ting:
Åpme ølflasker med tenne, det kan jo mange da.
Åpne øflasker med ølflasker, vet ikke tenkikken, men du holder den ene flasken opp ned og den andre vanlig, så trekker du den fort til deg eller noe sånt, og vips.
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
DEt er vel strengt tatt ikke mange jenter som blir imponert av at en random dude prøver å sjarmere dem ved å sjonglere i fylla, eller å ta opp øl flasker. Tror du fleste jenter bare synes det er ekkelt og idiotisk å ta opp flasker med tenna. But off course, go ahead. Dere som må betale tannlege regninga
vær morsom! dvs med vitser, (ikke vitser som feks alle barna...)

historier fra andre fester, dvs fete ting som har skjedde deg på fest.

hvis du er skikkelig smart så får du de til å prate... så slipper du å prate/imponere (prat om feks om reise, steder du vil dra til eller liknende)

imponering er ikke nødvendig vis smart det kan gå galt og ikke prøv å vær midtpunktet, hvis du først driter deg ut vil du bli huska for det, og det ønsker man ikke
Sitat av sparco
DEt er vel strengt tatt ikke mange jenter som blir imponert av at en random dude prøver å sjarmere dem ved å sjonglere i fylla, eller å ta opp øl flasker. Tror du fleste jenter bare synes det er ekkelt og idiotisk å ta opp flasker med tenna. But off course, go ahead. Dere som må betale tannlege regninga
Vis hele sitatet...
Det er vel strengt tatt ikke det trådstarter prøver og få til heller?
Lei av at folk skal disse partytriks tråden.

Jeg synes alltid det er morro når noen på festen kan underholde med litt sjonglering, tryllekunster osv.
Spessielt når du er litt brisen.
Sitat av torsken
Små ting:
Åpme ølflasker med tenne, det kan jo mange da.
Åpne øflasker med ølflasker, vet ikke tenkikken, men du holder den ene flasken opp ned og den andre vanlig, så trekker du den fort til deg eller noe sånt, og vips.
Vis hele sitatet...
Åpne med tenna er bare dritt, ødelegger tenna og alle kan gjøre det.
Åpne ølflasker med andre flasker er vel heller ikke et triks, men noe de fleste gjør(iallefall der jeg kommer fra) når de er på fest, er sjeldent å finne ølåpner på fest..
Men satt på fest hos en som satt å åpna ALLE sine øl med øyekroken/kinnbeinet, DET imponerte:P
Sitat av Popp
Men satt på fest hos en som satt å åpna ALLE sine øl med øyekroken/kinnbeinet, DET imponerte:P
Vis hele sitatet...
Glemte og nevne den. Det ER IMPONERENDE ja.
Jeg trodde aldri det var mulig, har aldri sett noen gjøre det.
Skal se på youtube om jeg finner noen.

Mente den her i forige post, http://www.youtube.com/watch?v=zG4ztixR2KM
Sist endret av torsken; 2. mai 2007 kl. 20:05.
Dice's Avatar
Trådstarter
haha genialt det med fyrstikken :P
Jeg prøvde engang å åpne 2 øl samtidig, endte med at jeg fikk åpnet begge og sølte en god desiliter på gulvet :P

Keep em coming
Dice's Avatar
Trådstarter
Noen som vet åssen han fikk til å gjøre vannet om til vin eller hva enn det blir på
http://youtube.com/watch?v=wCW7R2_eocQ ? Det har jo stor imponeringsfaktor :P
Sist endret av Dice; 2. mai 2007 kl. 20:53.
Sitat av Dice
Noen som vet åssen han fikk til å gjøre vannet om til vin eller hva enn det blir på
http://youtube.com/watch?v=wCW7R2_eocQ ? Det har jo stor imponeringsfaktor :P
Vis hele sitatet...
Sikkert filtriks, eller noe pulver han har i hånden eller en kjemisk reaksjon som er tidsbestemt. Garantert ikke vin og sikkert noe som krever litt forhåndsarbeid og kanskje timing.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Det å dra duken av bordet mens alle ølflaskene står igjen vil jo gi deg masse oppmerksomhet ei lita stund i alle fall!
Spesielt viss du får det til
Sitat av Dice
Noen som vet åssen han fikk til å gjøre vannet om til vin eller hva enn det blir på
http://youtube.com/watch?v=wCW7R2_eocQ ? Det har jo stor imponeringsfaktor :P
Vis hele sitatet...
Det er et filmtriks... han har puttet på frames elns
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Acidous
Det å dra duken av bordet mens alle ølflaskene står igjen vil jo gi deg masse oppmerksomhet ei lita stund i alle fall!
Spesielt viss du får det til
Vis hele sitatet...
Eg vil hevde det vil gi meir oppmerksomhet om du ikkje får det til Kanskje ikkje av det ønska slaget, men like fullt oppmerksomhet
Her er et ganske kult triks: Først hold hendene sammen sånn at du danner en "ball", så må du åpne et lite hull, hvor du slipper in lighter-gass (få en venn til å gjøre det). Etter 10 ca sek (++) så får du vennen din til å tenne på lightern mot åpningen, og så åpner du hendene, og du får en kul ild-i-lufta-effekt.

Sorry hvis den lille guiden min var litt vanskelig å forstå, bare spørr hvis det er noe dere lurenr på.
En kompis av meg kan bare massemassemasse moviequotes, imponerende og imponerende da men.

Jeg bruker å klemme sund ølkorker med to fingre (klør i fingrene? tidsfordriv? trene?), er ikke så lame at jeg prøver å imponere med det, men det er faktisk folk som legger merke til det og blir tydelig imponert "Hvordan laget du den sånn?" Også skal de prøve selv og får det ikke til høhø
Hehea, beste er jo å lære seg et ordentlig dårlig trylletriks eller noe slikt og skryte utrolig mye av det i forkant, er vel kanskje ikke så imponerende men morsomt til tider:P
JEg pleier å skyte fyrstikker.
Holder en fyrstikk 90 grader ned mot "sandpapiret" og knipser til meg andre hånda sånn at den flyr og brenner samtidig.
Morsomt å prøve å treffe folk med det, eller oppi drinker med høy alkoholprosent! (most likely tar det ikke fyr, fordi fyrstikken brenner under et sekund)
Sitat av Popp
Åpne med tenna er bare dritt, ødelegger tenna og alle kan gjøre det.
Åpne ølflasker med andre flasker er vel heller ikke et triks, men noe de fleste gjør(iallefall der jeg kommer fra) når de er på fest, er sjeldent å finne ølåpner på fest..
Men satt på fest hos en som satt å åpna ALLE sine øl med øyekroken/kinnbeinet, DET imponerte:P
Vis hele sitatet...
Mens vi er på det, hva med å åpne ølflasker med papir? http://youtube.com/watch?v=qrXmDiYHUY0&search=howto
Hvis du ser bort fra at han karen på filmen sugde er det ganske fett.
Sitat av n1ce
vær morsom! dvs med vitser, (ikke vitser som feks alle barna...)
Vis hele sitatet...
Ja for det var litt av et triks -_- Jeg repeterer like godt at tittelen er party triks som ikke nødvendigvis skal være vanvittig imponerende, men underholdende.
haha, siden du våger å spørre her om "triks som får folkemassene til å digge deg"-idèer... så la meg være en av de mange som har lyst å opplyse deg om at du er taper.

kjør på kis, slå av en chuck norris vits og dra et kløver-kort ut fra ræva.. slår alltid an
Sist endret av handy.; 2. mai 2007 kl. 23:13.
Dice's Avatar
Trådstarter
Sitat av handy.
haha, siden du våger å spørre her om "triks som får folkemassene til å digge deg"-idèer... så la meg være en av de mange som har lyst å opplyse deg om at du er taper.

kjør på kis, slå av en chuck norris vits og dra et kløver-kort ut fra ræva.. slår alltid an
Vis hele sitatet...
Siden du er en av de som er så inkompetent og må poste spam, samt nedverge trådstarter... la meg være den som opplyser deg om at du kan prøve å vokse opp litt.
Jeg spør pga underholdning, det er gøy. Vet ikke med deg, men jeg liker å ha det gøy, og nå blir jeg mektig lei tullinger som poster dritt.
Sist endret av Dice; 2. mai 2007 kl. 23:25.
takk, prøv å ha normale, samt rolige samtaler på fest.. så slipper folka maset ditt

evt. skaff deg litt av utseende mitt..
Sitat av handy.
haha, siden du våger å spørre her om "triks som får folkemassene til å digge deg"-idèer... så la meg være en av de mange som har lyst å opplyse deg om at du er taper.

kjør på kis, slå av en chuck norris vits og dra et kløver-kort ut fra ræva.. slår alltid an
Vis hele sitatet...
Haha, second that!
Chuck Norris Top 10.
10. When Chuck Norris does push-ups, he doesn't push himself up... He pushes the earth down.

9. There are no steroids in baseball. Only players Chuck Norris has breathed on.

8. Rather than being birthed like a normal child, Chuck Norris decided to punch his way out of his mother's womb.

7. Chuck Norris once shot down a German fighter with his finger by yelling "Bang"!.

6. Chuck Norris doesn't churn butter. He roundhouse kicks the cows and the butter comes straight out.

5. ... Crouched and ready to attack. Chuck Norris has not had to pay taxes. EVER!

4. Held by Chuck Norris, and those listed in the book are simply the closest anyone else has ever gotten.

3. When the boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris.

2. Chuck Norris is currently suing NBC, claiming "Law & Order" are trademarked names for his left and right legs.

1. Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried. EVER.
Vis hele sitatet...
http://youtube.com/watch?v=n8QAeoFdM5g
Sist endret av Christian; 2. mai 2007 kl. 23:33.