Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 3669
Better than thou.
Jepp, kjøpt.

Er litt vanskelig, men jeg tror jeg går for The Roots - Things Fall Apart. Verste kjøpte jeg ikke selv, men jeg fikk søster til å kjøpe den til meg til jul. Den siste Warlocks skiva. Husker ikke hva den heter engang.
Beste: Dave Clarke - World Service, kjøpt på en platebutikk i Brussel.

Værste: Hmmm...den cd'en der en strykekvartett gjør metallica låter, helt grusom.
Beste: Crash Test Dummies - God Shuffled His Feet
Verste: Boyzvoice - get ready to be boyzvoiced (ellerno.. var et impulskjøp )
Beste (jada, det er fler);
- Kent - Hagnesta Hill
- Korn - issues
- Korn - follow the leader

Verste;
- Kylie Minogue skiva, den nyeste (biltur med familie..)
jeg har kun kjøpt én cd i hele mitt liv, kjøpte smurfehits i 1995
Var en gang jeg var medlem i en cd klubb. Glemte å avbestille ei plate og fikk en cd av Jan Eggum i posten. Denne måtte jeg kjøpe! Det er garantert den verste plata jeg har betalt for.
Vanskelig å velge bare en, men for ikke så lenge siden kjøpte jeg Dream Theather skiva "Metropolis Pt. 2: Scenes From A Memory." Den er helt genial... Dårlige skiver kjøper jeg ikke.
beste: Hallucinogen - Twisted
værste: Jan Teigen piss
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
beste: ice t - home invasion (fortsatt konge etter 9 år)
verste: 1994 hit mix.
Beste
-System of a down - system of a down
-System of a down - Toxicty
-Tool - Ænema
-Tool - Lateralus

W0rst
-East 17 - Around the world
-Rednecks - ett eller annet...
-NOFX - Punk in drublic (bytta den mot Marilyn Manson - Anthicristh superstar)
-Silverchair - Freak show (impulskjøp)

Dette blei jo nesten som en topp 5 liste...
original reprint
xaff's Avatar
Opprinnelig postet av veggiss
Beste: Dave Clarke - World Service, kjøpt på en platebutikk i Brussel.

Værste: Hmmm...den cd'en der en strykekvartett gjør metallica låter, helt grusom.
Vis hele sitatet...
Mener du den Metallica spiller sammen med San Fransico Symphony? Den er überraw da! Tror nesten det at den må bli min favoritt ettersom jeg altid har lastet ned/byttet musikk.

Verste? Hmm... Har nesten ikke kjøpt noe musikk, så selv om platen er bra får jeg vel si at Red Hot Chili Peppers - Caleforniacation er den 'dårligste', selv om jeg setter den bare *lage tegn med fingrene* mye lavere en Metallica - S&M.
Beste (Veldig vanskelig altså): Motorpsycho - Timothy's Monster. Har flusst med andre bra skiver også, men denne er så gjennomført bra, samtlige låter er rett og slett geniale.

Verste: Richi M - Songs of Tomorrow. Helt horribel plate, eneste som er litt bra med den er remixen av Popcorn.
Xaff: nei...der det er fire strykere som spiller metallica låter, tror det heter apocalypse ett-eller-annet, husker ikke helt.
original reprint
xaff's Avatar
veggiss: Puh, lettelse.
Beste: The Matrix Soundtrack.
Verste: 4cd Trance-kolleksjon sak.
veggiss Xaff: nei...der det er fire strykere som spiller metallica låter, tror det heter apocalypse ett-eller-annet, husker ikke helt.
Vis hele sitatet...
apocalyptica heter dem og dem herjer da,heavy distortion på feler og sånt liksom liker spessielt låta path
Beste: (klarte ikke å bestemme meg)
Marilyn Manson - Mechanical Animals
Marilyn Manson - Holy Wood
Korn - Issues

Verste:
Absolutt Music 12....eller.no
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
beste:
Lowgold - Just Backward of Square
Green Day - Dookie

verste:
vet ikke.. har ikke kjøpt noen dårlige (som jeg kommer på)

ps: dromoz: ikke diss absolutt music 12! listepop nå er ikke som den en gang var
Opprinnelig postet av veggiss
Xaff: nei...der det er fire strykere som spiller metallica låter, tror det heter apocalypse ett-eller-annet, husker ikke helt.
Vis hele sitatet...
Du mener apocalyptica... Vet de metallica greiene de har laget er rett og slett horible... Feks Apocalyptica - Master of puppets
Den beste jeg har kjøpt aner jeg ikke, er lenge siden jeg kjøpte noe musikk og det meste jeg har er dårlig.

Men derimot det værste er nok at jeg en gang frivillig betalte for Mr. President - Coco Jambo singelen.
Merkelig.. Jeg og en kompis diskuterte det nettopp i bilen..
Hmm, de beste er nok: - Warlocks - Mic knights
- Training Day soundtrack


De verste: - Magik (trance sak som var billig på Rimi)
- Outcast (skiva som Ms. Jackson var på(SUGER))


Og til deg Carlo.. Fatter ikke hvordan du kan syns Warlocks - Afterlife er dårlig.. Den kan jo ikke måle seg med Mic Knights med faen da, den er jo bra
Yeah yeah.. Smak & behag
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Beste:
Beck - Odelay

Dårligste:
Ace of Base - Happy Nation

Tror det ofte er slik at den dårligste skiva du kjøper, også er en av de første. Når man er 13-14 år har man jo gjerne en veldig forskjellig musikksmak fra hva man får senere.

Men nå kommer jo Gry Jannicke Jarlum ("Svake mennesker...") med ny CD - så hvis dere fortsatt ikke har noen "verste CD" ennå, så har dere fortsatt sjansen! Men vær kjapp, for denne kommer sikkert til å bli revet ut av hyllene
Beste: Tupac Shakur - The Lost Tapes

Verste: Tupac Shakur - The Lost Tapes

Jeg har vel egentlig ikke kjøpt noen andre cd'er enn denne, den var i hvertfall bra
Better than thou.
Trådstarter
Opprinnelig postet av TeQniC
Merkelig.. Jeg og en kompis diskuterte det nettopp i bilen..
Hmm, de beste er nok: - Warlocks - Mic knights
- Training Day soundtrack


De verste: - Magik (trance sak som var billig på Rimi)
- Outcast (skiva som Ms. Jackson var på(SUGER))


Og til deg Carlo.. Fatter ikke hvordan du kan syns Warlocks - Afterlife er dårlig.. Den kan jo ikke måle seg med Mic Knights med faen da, den er jo bra
Yeah yeah.. Smak & behag
Vis hele sitatet...
Outkast er jo geniale. Hør ordentlig gjennom skivene et par ganger. Southern trailerpark glam. Helt utrolig.

Men Afterlife stinka. Hørt på den to ganger, og kommer ikke til å høre noe mer på den. Vet ikke hvor jeg har den engang.
Beste
System of a Down - System of a Down
KoRn - alle jeg har...
RATM - Bombtrack
Naagler (Norsk Satan Mettal på sitt værste)

Dårligste
Tricky feat Dj Mugs (Cypress Hill)
original reprint
xaff's Avatar
Fy faen, burde bare poste alt jeg har av album fordi jeg ELSKER alle når jeg tenker meg om. Nesten alle. Men siden det bare går på 'kjøpt' så kommer jeg meg ikke langt..
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Men nå for tiden er det jo nesten ikke vits å snakke om "beste og verste album", lenger. Alt går jo i WinAmp playlists
original reprint
xaff's Avatar
*off topic så det svir*
Legger med playlisten min som jeg er nesten stolt av. Noe der er meg, noe av det andre er nedlastet for kompiser.

/me ser moderatorene komme med pisker, springer.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Nobuo Uematsu? Eh? Du hadde mye forskjellig, i hvert fall
hmm, har nesten ikke kjøpt noe vanlige album.. men får vel si:

Beste: Buckshot Lefonque - Music Evolution
Verste: Rammstein - Mutter

(Liker Rammstein er ikke det, men de var så mye bedre med Live aus Berlin)
Opprinnelig postet av frittjaaff
jeg har kun kjøpt én cd i hele mitt liv, kjøpte smurfehits i 1995
Vis hele sitatet...
hehehe, der lo jeg meget høyt.

beste: Radiohead - Kid A
verste: En East 17-CD jeg fikk for 25 kroner. Mannen påsto det var en bra gruppe.
Beste skiva jeg er kjøpt er vanskelig, men jeg går for Black Album.

Verste er ei gammal zz top skive jeg kjøpte fordi jeg syntes "Gimme all you loving" rocket. (Den var seff ikke på den cd.)
Utrolig mange bra threader som blir startet her

Har bare kjøpt en CD i hele mitt liv selv, men den er skikkelig drit: Soundtracket fra Super Mario Bros filmen. Men jeg gikk i 3. klassen da, så jeg er vel litt unnskyldt, det værste er vel at jeg syntes den var bra, spesielt track nr 3...
De beste:
- Bini & Martini - In The Mix
- The Idjut Boys - Saturday Nite Fever
- Miss Money Penny's - Glamorous Grooves

De værste:
- Vanilla Ice (ja, du hørte riktig..)
- MC Hammer Albumet
den beste må bare være:"Lauryn Hill: the miseducation of" elsker den plata over alt i verden...

den værste må vel være noe Celine Dion drit jeg kjøpe en gang jeg hadde kjærlighets sorg i 7'ende klasse...det værste med dne er vel at jeg fortsatt hører på den når jeg depper...*grøss*...eller nej, har kjøpt en britney cd en gang også...brent heldigvis=) den er myyyyye verre en celine dion...
Opprinnelig postet av Carlo


Outkast er jo geniale. Hør ordentlig gjennom skivene et par ganger. Southern trailerpark glam. Helt utrolig.

Men Afterlife stinka. Hørt på den to ganger, og kommer ikke til å høre noe mer på den. Vet ikke hvor jeg har den engang.
Vis hele sitatet...
Har mista den orginale Afterlife cd'n min jeg da, så vist du er så undrene på hvorfor du har den i det hele så kan du jo sende den til meg

Så en som nevnte Norsk satan rock på sitt værste oppi her, og det minte meg på en cd som jeg aldri går lei..
Helt fuckin' genial - Dimmu Borgir - Spiritual Dimentions...
KONGE!
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Opprinnelig postet av veggiss
Værste: Hmmm...den cd'en der en strykekvartett gjør metallica låter, helt grusom.
Vis hele sitatet...
Er det Apokalyptica - Apokalyptica plays Metallica by four cellos du tenker på? Det albummet ruler..

Beste: Pain of Salvation: et-eller-annet

Værste: Må være noe danseband jeg kjøpte for en slektning det...
beste: Limp Bizkit - Chocolate Starfish and the hot dog flavored water.
verste: Absolute Music noe
Tipper Limp Bizkit var på den absolute music cden!

Beste, til nå hvertfall: Faith No More - King For a Day, Fool For a Lifetime

verste: biohazard plate :P
Har kjøpt totalt 5 cd'er i mitt liv

Beste: The Best of James Bond *elske filmmusikk*
Verste: Aqua eller.no
Kjøpte en plate som heter 'Anders' til broren min engang bare for kødd, den inneholdt blant annet 'jeg er forelska i lærern' i samspill med Tande P.

Huff
Opprinnelig postet av Digital Hybrid
Har kjøpt totalt 5 cd'er i mitt liv

Beste: The Best of James Bond *elske filmmusikk*
Vis hele sitatet...
Den har jeg og, konge!

Har også cd'en til Goldeneye, Tomorrow Never Dies og The World Is Not Enough, men nå er James Bond fan åra over, filmene blir jo bare kjedeligere og kjedeligere.
Julens James Bond film burde jo vært mer som Triple X
original reprint
xaff's Avatar
*Vifte med fingeren*
Bruk redigerknappen fremfor å dobbeltposte.
▼ ... over en uke senere ... ▼
av en relativt stappa platesamling må jeg vel nesten trekke frem
Poison the Well - "Distance only makes the hart grow fonder" 10 tommeren som en favoritt. dette er metall møter hardcore møter jeg vet ikke hva på en så butal måte at det herjer alt!
For de som har hørt litt av de nyere greiene til PTW så er dette mer ukompromissløs hardcore, mindre av de sukkersøte emo-delene. og i tillegg har de to vokalister på denne skiva.. oj oj oj som detta sparker (den er forresten nylig relansert på CD)
Ellers har vi jo alltids den evige favoritten
Black Flag - "Damaged" som for alltid vil stå som en påle i haugen med vinyl.. Henry Rollins første forsøk som Black Flag vokkis kombinert med noe av de beste låtene de noensinne har laget.. Dette er punk, dermed basta
av de mere pinlige skivene jeg helst vil glemme er f.eks.
Linkin Park - hybrid theory eller hva faen den heter
problemet med LP er at det er så forbannet catchy , men at låtene er så tynne at du "sliter ut skiva" før du vet ordet av det. denne ligger plantet trygt laaangt nede i cd bunken
Ble i grunn ganske imponert av Hybrid Theory jeg.. men men so er da!
Har posta her før, men det spretter bare flere og flere nye skiver som er geniale opp i huet mitt...

"B-real" - "Psycho realm" er helt fuckin' ganial.. Den er vikelig rå asså.. Steintøff!!
Better than thou.
Trådstarter
*Peke på Xaff sin post.*

Og jeg vet det er vanskelig, men jeg mente den aller beste, ikke de fem beste. Den går ikke bare til deg TeQniC
Ble i grunn ganske imponert av Hybrid Theory jeg.. men men so er da!
Vis hele sitatet...
jao da e da

og det er umulig å bare velge en favoritt plate, sorry, sånn er det bare

liten offtopic edit her..
jeg er ikke helt |337 på denna vbCoden her.. hvordan får jeg "Opprinnelig postet av.." i sitatene?
Sist endret av kustom; 5. juli 2002 kl. 01:40.
Klikk på [Sitere] i venstre hjørnet av den posten du skal sitere.

[edit]
høyre hjørne
[/edit]