Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 737
Er det noen måte å deaktivere Websense på? Hadde vært så kjekt å kunne chatte med hverandre under prøver, eller se på pørr Finner ikke noen prosess som heter "websense" etc...

Er litt noob på detta, så prøv å forklar det på en forståelig måte

Min første post btw!
Etter litt googling fant jeg denne teksten:
"Ingen programvare blir installert på brukerens arbeidsstasjon"
Det ser ut til at du ikke kan avslutte det lokalt
Edit: her er siden jeg fant det på
Sist endret av Acin; 17. januar 2007 kl. 16:35.
Klart det skal gå an


Nedenfor limte jeg inn litt info,
selv liker jeg ikke sider som er 'laget' for å anonymisere deg. Og det er nok mange fler løsninger.

Her er litt morsom måte..
http://www.google.com/language_tools?hl=en
Dette bør virke, sett in sidene du vil besøke i translatoren.. (liten sjans for de blokker indirekte url)
Så velg feks å oversette fra fransk til engelsk!
Det blir likevell engelsk..



Eller om de blokker url du limer inn der og..
Kanskje lage en egen side, med cloak på domenenavn.. nb, bare eksempel --> onlyshow-mydomain.tw
Så ha et tekstinputfelt der, men hvor du skriver inn url baklengs, og har et script på siden til å hente den rett vei.. eh :P hehe


Ca. første treff på google.. :

Proxy

Another method used by web blocking software is going through a proxy which filters the incoming URLs. A proxy is better than a local installation, because the user does not have full access to it.
However many anti-censorship are trying to fight this method of blocking by supplying an "anti-proxies". These are special web sites that allow a user to type in a URL, and receive the content of that URL, without actually doing the request for the URL. This "fools" the proxy filtering mechanism, since the user is communicating with an "allowed" site. A well-known examples of an "anti-proxy" service is the anonymizer: http://www.anonymizer.com/3.0/index.shtml
Another service that helps to bypass proxy filtering, is the web-page-by-mail service. Sending mail to: with the first line of the message being the requested URL, results in a reply containing the wanted web page.
Google offers a cached version of many web pages, and this can sometimes be used to bypass web blocking software.

edit:
og en noe tungvint måte å chatte på når alle msn protokoller er blokkert..
(går utifra enten ssh, eller noen annen mulig port er åpen..)

alle ssh til samme linux maskin,
og bruke talk kommandoen..

eller noe litt mer oppdatert om du finner. hehe
Sist endret av EO2; 18. januar 2007 kl. 15:44.