Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: holder dagens tastaturer mål ?
Ja! 46 75,41%
Nei! 15 24,59%
Stemmegivere: 61. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  38 3085
Ok jeg har lett og lett etter skikkelig quake tastatur men lykken har jeg aldri funnet, hjemma hos meg har jeg kirkegård av dem noen med taster noen uten, er det noen tastaturer som er av jern, alleminium eller tåler noe forjævligt mye?
Better than thou.
Dum tråd..
Tastaturene jeg bruker gjør jobben, og dekker mine behov til det fulle.

Forøvrig enig med Carlo
shit...den var dritsmooth *ønske seg til jul*
boohaze's Avatar
Trådstarter
den så rå ut men e den til noe tess????
Sikkert vanskeligere å [b]herpe[\b] enn tastaturene du har......
Dagens tastatur(er?) holder absolutt mål.
Dagens tastatur holder absolutt. Ser bra ut the Claw, men tar sikkert 200 år før du er vant til den!
går vel ann å behandle tastaturene sine ok selvom man er gamer? TRENGER ikke banke dritten ut av de stakkars små, hører det smeller bra ofte på lan osv.
LAN er vel alle tastataturs skrekk...
Men... Går det hard for seg i CS, Quake online... han det fort gå utover det som ligger nærmest... tastaturet og musen
det er en reaksjon som ikke kan unngås, man dør, selv om man trodde man hadde kontroll, handen flyr opp i været, knyttes og slås hardt ned. og der er tilfeldigvis tastaturet. slik er naturens gang og kan ikke endres, og tastaturforbruket er høyt
Opprinnelig postet av vidder
LAN er vel alle tastataturs skrekk...
Men... Går det hard for seg i CS, Quake online... han det fort gå utover det som ligger nærmest... tastaturet og musen
Vis hele sitatet...
Det er da man er med i spillene
Javisst

Var på LAN senest i helgen... Har trådløs mus, og den er helt håpløs. Til slutt brister det, hånda mi farer opp i luften og slipper musa midt i lufta. Musa farer en 5-6 meter i gjennom rommet, og havner under en annen PC, på ett annet rom. Tok den opp, satte den på plass og spilte videre.

hehe.... har en fortid som hensynsl0s tastatur misbruker, men jeg fant l0sningen, kj0p et saa dyrt tastatur at du tenker deg baade 1 og 2 og 3 ganger f0r du slaar, mine tastatur koster rundt 1000 1100
original reprint
xaff's Avatar
Eller kjøp inn et lager, da blir det billigere per tastatur, også har du noe å gå på.
haha.... Det forrige jeg slo i biter kostet 1200... Hadde det i 4 år, da klarte jeg ikke holde meg mer

Nå har jeg ett fra Clask olson til 98 Kroner. Lenge siden jeg har hatt ett tastatur som har tålt så mye
synes bare det er teit de som roper "FAEN I HELVETe!!! SÅ SNISYK GULL DU HADDE!!!" og meier tastaturet, herregud liksom, det hjelper lite
Har tråløs Logitech, er fornøyd med tastaturet men IKKE musa. Musa gikk i stykker etter 2 uker på grunn av de stygge gummi griene som sitter å gnikke på det fordømte hjulet
Ta heller de pengene alle disse tastaturene koster dere og bruk dem på terapi timer eller noe. Herregud, det er bare et jævla spill...
Happy Hacking tastaturet som jeg kjøpte på TG er kjempe flott.
Se på http://www.pfuca.com/products/hhkb/hhkbindex.html
Man kan kjøpe på www.geekstuff.no
Vet ikke om det passer noe spesielt til spill, men....
Sist endret av dromoz; 15. april 2002 kl. 23:38.
Happy Hacking som tastaturet jeg kjøpte på TG er kjempe flott.
Se på http://www.pfuca.com/products/hhkb/hhkbindex.html
Man kan kjøpe på www.geekstuff.no
Vet ikke om det passer noe spesielt til spill, men....
Vis hele sitatet...
Ahhh... Takk for den. Har vurdert å gå til anskaffelse av et Happy Hacking tastatur selv, men fant ingen norsk distributør på reseller lista... Var redd jeg måtte bestille fra Danmark eller noe. Ser ut til å være ett fett tastatur, men det egner seg vel neppe til spill, nei.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
"Key layout is based on the Sun Type 5 keyboard and has only 60 essential keys."

dritten har jo ikke piltaster, capslock, eller numpad. ikke minst så er tastene plassert rart. det virket helt gay.

vanlige tastaturer er best å spille på, så lenge knappene fungerer bra som de skal.
Selvfølgelig har den piltaster, numpaden inneholder kun taster du finner andre steder på tastaturet uansett, og... hva faen skal du med caps lock? Det at tastene er plasert "rart" er jo hele poenget.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
jeg syns et vanlig holder i lange baner i alle fall
Istede for å knuse tastatur så kan du ha en haug med tomme cd-covver, og en tom bøtte ved siden av....Det hjelper
boohaze's Avatar
Trådstarter
ok........

men det jeg egentlig ville frem til er hva er den beste spille tastaturen som tåler noe utrolig mye....????
sliter her når går snart neste tastatur under....
Better than thou.
Key Tronic ergoforce tataturene holder som faen de. Sterke og pålitlige.
Keytronic Ergoforce er utrolig digge ja, det gode med dem er at de klikker ikke hvis du slår med knyttneven på det. Hadde et tastatur før som låste seg når man gjorde det
jeg har happy hacking tastatur, funker fett til spilling... og det er lite kj0per du lite 2 utgaven faar du med 2 ubs porter og det usb tilkobling paa det *whohu!*
original reprint
xaff's Avatar
Men du har ikke 'æ; å; ø' på Happy Hacking da Sanders?
Opprinnelig postet av mr_eff
Ta heller de pengene alle disse tastaturene koster dere og bruk dem på terapi timer eller noe. Herregud, det er bare et jævla spill...
Vis hele sitatet...
OK, for det første: En går ikke løs på tastatur bare i spill, mer enn gjerne ellers også... Når du har det travelt og PC`n Bare ikke vil...
Eller når du har lastet ned noe og brukt vinter og vår på det, og et viser seg å være noe helt annet enn det du hadde tenkt


Og: Når en blir tatt gang på gang i ett spill, går det fort på nervene for alle og enhver.
asso, skal man game skikkelig trenger man claw. Forøvrig trenger dere vel ikke å vente til jul med å legge ut 500 spenn?
xaff: hva faen trenger jeg æøå faar da... jeg kan faa dem hvis jeg vil, men jeg gidder ikke bytte keyboard layout, jeg digger det engelske tastaturet mye mer, har engelsk tastatur paa laptoppen min ogsaa...

den internasjonale pc verdenen er ikke tilpasset norsk tastatur, derfor er det bare pes aa bruke det.. konklusjon happy hacking passer perfekt til mitt bruk, dog det er jaevelig uvant aa bruke det i begynnelsen men naa sliter jeg nesten med aa skrive paa andre tastatur
Vi takker for din bestilling. Er imidlertid for øyeblikket utsolgt for The Claw. Ny sending ventes inn en av de nærmeste dagene, og ordren vil da bli effektuert umiddelbart.
Vis hele sitatet...
/me har bestillt
boohaze's Avatar
Trådstarter
vell har fått et nytt tastatur nå.....
200kr tastatur fra biltema som en reserve til jeg finner noe utrolig bra
jeg har fått the claw og digger den
tar litt tid å bli vant med den, men når du får trent litt så er den helt raw. grepet er helt rått og digger funksjonene i den. og så ser den helt rå ut der den ligger på skrivebordet
original reprint
xaff's Avatar
/me har vært på Ideel og kjøpt IBM tastatur til 98,- fordi det gamle var heller... Mishandlet.
boohaze's Avatar
Trådstarter
har funnet et bra tastatur nå men trenger penger