Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1162
Mekka en webside for bandet til noen venner av meg, den ble vel egentlig, sånn designwise, ferdig i går. Tenkte kanskje noen av dere hadde interesse av å se "det ferdige produkt", ettersom dere slang in en haug med tips midt i en tabell-crisis.

Det går rykter om at adressen ser sånn ut:
http://home.no.net/mcbrain/
Ser veldig fin ut den. Mozilla er ikke helt kompitabel tenker jeg men det ser bra ut.
Yah! Den var dritbra! Feilen for meg er at jeg har 16-bits farger, og det ser helt drit ut da, med skille mellom fargene. Men sida var meget bra!
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av XeQtR
Yah! Den var dritbra! Feilen for meg er at jeg har 16-bits farger, og det ser helt drit ut da, med skille mellom fargene. Men sida var meget bra!
Vis hele sitatet...
Ah, det måtte jeg selvfølgelig glemme, det må fikses. Takker.
Better than thou.
Opprinnelig postet av TipeX
Ser veldig fin ut den. Mozilla er ikke helt kompitabel tenker jeg men det ser bra ut.
Vis hele sitatet...
Joda, ser bra ut det.
fin fin side....

eneste er kanse at bakgrunnen og bildene har en litt forskjellig gråfarge...

men eller NICE!!!
dæven døtte!!
den sida der var det ikke mye å klage på.
fargene passet ikke helt; IE: der var fargene litt fucked, var en lyse lilla ramme rundt sida.
Opera: Fargene var helt topp der, men noe av tekstene på sida ble litt skjevt i menyene!
fjern all unødvendig pop-ups!
Lykke til videre med sida...
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Veit at fargene er ganske føcka, prøver å fikse det, men er ikke helt sikker på hva som er problemet.

Fint at den ser bra ut i Mozilla.
Jeg er ikke ekspert som kommer med ekspert kommentarer.
Sier enkelt og greit - VELDIG BRA!
Nice, dette var bra
For dull, minimalistisk og "trendy" for min smak, men...en ting jeg også la merke til at gråfargene er for ulike hverandre. Den "main"-saken og bakgrunnen er rødlige i forhold til det andre, som er mer brunaktige. Blir litt merkelig å se på.
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Camilla
For dull, minimalistisk og "trendy" for min smak, men...en ting jeg også la merke til at gråfargene er for ulike hverandre. Den "main"-saken og bakgrunnen er rødlige i forhold til det andre, som er mer brunaktige. Blir litt merkelig å se på.
Vis hele sitatet...
Main-saken? Altså, selve innholds-delen? Den er litt lysere enn det andre stuffet der ja, men rødlig? Den er selvfølgelig veldig "dull" og "trendy", nytter ikke å mekke noe spaca saker, først og fremst fordi jeg ikke klarer det så forferdelig bra, men også fordi brukerne trolig ikke er de største design-nærrdne around.
så ikke noe til farge komplikasjonene, men den runde bøyen oppe til høyre var pixlete
når man lager en sånn side _skal_ den være minimalistisk, enkel og samtidig så oversiktlig som mulig med klare menyer etc, noe som jeg må si er meget godt gjennomført i dette tilfellet.
(bare hold smella når det gjelder design camilla, du bruker BLÅTT og RØDT på spandexmoose :P)

eneste jeg kan pirke på er at den buen oppe til høyre kanskje er litt grov/kantete, men er ikke akkurat noen katastrofe. selv om themen ikke er original funker den fint, og er bra gjennomført her.

imho that is.
Hey Oprotnesen (araziel for dere uvitende), blått og rødt KAN funke! Så hoill kjæftn din
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg digga siden, designet, fargene og alt. rawr.
grått er pent, ikke kjedelig:>
noob killer
elukS's Avatar
Flott den, fine grå-nyanser, gleder meg til det kommer noe .mp3