Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 2670
Er det bare jeg som reagerer på at han nå vil annlegge sak mot staten, det vil si at han vil ha noe av skatte pengene som vi har betalt inn, denne saken gjør meg fly forbanna og håper en eller annen tar og kaster han på hue og ræva ut av dette landet. Håper på flere synspunkter eller ideer for å kaste han ut


Mot Mulla!
kan han ikke bare se og komme seg heim, han har vært flere ganger hjemlandet siden han kom til norge og da er det vel ikke noe problem og bli der, eller hva? i stede for og trekke terrorister til norge og bruke av våre skattepenger!

Mot mulla!
Jeg skulle ønske noen sendte en hitman på den mannen.

Alt det stresset for en mann. Send han ut, og la ham klare seg alene. Uten alle advokatene, som han ikke betaler en eneste krone for.

Eller send han til USA, så ser vi hva dem hadde gjort.

Jeg blir så sinna! Arrrgh


Edit: mot Mulla x 10k.
Få mullan ut av landet! Han har ingenting her å gjøre.
Hva har han egentlig gjort norge? Og hvorfor mener dere han ikke har rett til de samme rettighetene som andre flyktninger, når det gjelder rettssikkerhet og slikt?
Jeg fatter jo at han har brutt forskjellige vilkår på oppholdstillatelsen, men "Jern-Erna" har gjort det hele til en prinsipp-sak hun VIL vinne, og da blir politikk personlig.
Sitat av L0rdMeL
Hva har han egentlig gjort norge? Og hvorfor mener dere han ikke har rett til de samme rettighetene som andre flyktninger, når det gjelder rettssikkerhet og slikt?
Jeg fatter jo at han har brutt forskjellige vilkår på oppholdstillatelsen, men "Jern-Erna" har gjort det hele til en prinsipp-sak hun VIL vinne, og da blir politikk personlig.
Vis hele sitatet...
Han er vel gjerne en terrorist?
MoA
Trådstarter
78 0
Han saksøker staten! det vil si at han vil prøve å ta skattepengene våre og han har også oppfordret til hellig krig mot Norge, send han til USA og se hva som skjer!

Mot Mulla!
For det første skulle denne tråden vært i "Samfunn og politikk". For det andre: Hva er vitsen med denne tråden? Samle alle nordmenn som er mot Mullah Krekar? Tåpelig, spør du meg.
Sitat av MoA
Han saksøker staten! det vil si at han vil prøve å ta skattepengene våre og han har også oppfordret til hellig krig mot Norge, send han til USA og se hva som skjer!

Mot Mulla!
Vis hele sitatet...
Han saksøker staten? Mange norske tjuvradder gjør det samme, men det er vel utenfor ditt hat-felt siden de er hvite? Og slutt å prat om skattepenger, virker ikke som du er gammel nok til å ha jobb engang.

Håper han blir dømt for det han skal bli dømt for, men slike konspirasjonsposter som dette er bare tåpelige.

Når jeg ser slike brune poster forstår jeg hvorfor FrP har rundt 20% oppslutning på meningsmålinger.
Calavera: kan du bevise for meg at Mulla Krekar har utført terror-handlinger mot noen?
Etter hva jeg har skjønt har han vært med å krige i et borgerkrig-rammet område, men det gjør ingen til terrorist.
Sitat av Kalakov
Han saksøker staten? Mange norske tjuvradder gjør det samme, men det er vel utenfor ditt hat-felt siden de er hvite? Og slutt å prat om skattepenger, virker ikke som du er gammel nok til å ha jobb engang.

Håper han blir dømt for det han skal bli dømt for, men slike konspirasjonsposter som dette er bare tåpelige.

Når jeg ser slike brune poster forstår jeg hvorfor FrP har rundt 20% oppslutning på meningsmålinger.
Vis hele sitatet...
Det jeg også tenkte.

Sitat av L0rdMeL
Calavera: kan du bevise for meg at Mulla Krekar har utført terror-handlinger mot noen?
Etter hva jeg har skjønt har han vært med å krige i et borgerkrig-rammet område, men det gjør ingen til terrorist.
Vis hele sitatet...
Nemlig.

Må legge til at "slagordet" deres (Mot Mulla!) er ganske teit også, da Mullah er en tittel, ikke navnet hans. (Merk: Mullah, med H...)
Ke? Betaler han ingenting for advokaten?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Må si meg enig med L0rdMeL her, har ikke Krekar like mye rett på rettferdig behandling som vi andre? Jeg skjønner ikke helt oppstyret med Krekar egentlig, det har plutselig blitt en hel nasjons oppgave å få han ut av landet...

Og ja, MoA er femten år gammel, et barn. Han betaler helt sikkert ikke skatt.
Det er desverre ingen gode nok bevis for at han er terrorist eller drapsmann eller noe annet, MEN!! Syns norge har en ræva asylsøkerpolitikk.... Han har fått asyl her i norge pga at han blir forfulgt i sitt eget land, men han drar til det landet på ferie????? WTF er det for no???? Enten så holder man seg her og og blir norsk eller så drar man tilbake.....
Ser jeg noen gang han gå på gata her i Norge skal jeg faen meg løpe bort å løfte han......
Men husk at han betaler for advokaten sin nå a... Når man er tiltalt av staten for no får man gratis advokat, mennår man saksøker noen må man betale selv... + saksomkostninger og advokaten til saksøkte hvis han taper.

Personlig mener jag Norge klarer seg fint uten sånne mennesker her i landet. Hadde han kommet hit, fått seg jobb, leilighet og levd ett vanlig liv er det greit, men han skal jo faen meg lage så mye oppstyr....
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
boogeyman: Jeg gir en lang faen i hvor Krekar tilbringer feriene sine, men det utsagnet at man "blir her og blir norsk" er litt drøyt; Norge er da vitterlig såpass åpne i år 2005 at vi tolerer flere kulturer. Det er over tredve år siden vi kuttet ut intigreringsprosessen og heller begynte å satse på asimilering av innvandrere, noe de fleste burde godta.

Jeg misstenker dessuten at media står bak en del av oppstyret rundt Krekar...
Gjør meg ingenting om han saksøker staten (power to the anarchists) etter som den burde vært blåst for lengst. Men han burde også blitt pælma på huet ut! Han gjør jo bare jævelskap uansett....kanskje ikke den mest saklige posten men men.
Hvis han faktisk ikke betaler advokaten, jævla PR-Kåte advokatfirma.
Vis hele sitatet...
Nei, staten betaler det. Slik det alltid har fungert.

Når vi er inne på jihad, så betyr det ikke hellig krig. Dette er bare noe media har funnet på. Nå har jeg ikke helt sikre kilder på dette, men en av vennene mine er fra algerie, og kunne stadfeste at det ikke betyr hellig krig.
Sist endret av Deezire; 2. juni 2005 kl. 14:22.
Vil bare påpeke at folk flest ikke har nok kunnskap om asylpolitikk og flyktningpolitikk til å føre konstruktiv debatt om Mullah Krekar, eller asylsøkere og flyktninger generelt. Enig med Tias og LordMel.

At Mullah er araber og passer inn i terrorbildet til USA gjør han til et yndet objekt for hets fra norske medier. Og folk flest suger som går på, mannen har rett til rettferdig behandling. Systemet ordner dette.
Altså, jeg tror ingen hadde savnet han hvis noen hadde "fått han til å forsvinne". Hadde hvertfall blitt mye oppstyr, men slikt roer seg. Jeg kan umulig tenke meg at han er den eneste "Terroristen" i Norge.
MoA
Trådstarter
78 0
Hvorfor må alle gå utover meg? jeg er 16 år og betaler skatt og jeg har ytringsfrihet

Mot Mulla
Høgre og "Jern-Erna" sin politikk er jo heilt på trynet.
Nasjonale prøvar, mindre skatt og Krekar ut av landet.
Sitat av L0rdMeL
Calavera: kan du bevise for meg at Mulla Krekar har utført terror-handlinger mot noen?
Etter hva jeg har skjønt har han vært med å krige i et borgerkrig-rammet område, men det gjør ingen til terrorist.
Vis hele sitatet...
Etter det jeg har hørt, er han medlem i en terrorist organisasjon som kalles Ansar al-Islam.

Jeg vet egentlig ikke, det var egentlig ment som et spm til deg da.
Dette jeg skriver nå er noe jeg har lest, men mulig det er feil.
Uhm, hvis det er slik at han fikk oppholdstillatelse i Norge på bakgrunn av at det er farlig for han i hjemlandet, betyr det jo at han fikk opphold på galt grunnlag når det er såpass at han kan dra hjem på ferie. Dermed: God tur hjem!
Mullah Krekar er utvist, dumt at han kaster bort masse "skattepenger" på meningsløse rettsaker.

At Mullah er araber og passer inn i terrorbildet til USA
Vis hele sitatet...
Eks-leder for en "terrororganisasjon". Skulle sendt han tilbake, tror det er noen hjemme der som hadde blitt "glad" for å se/skyte han

Høgre og "Jern-Erna" sin politikk er jo heilt på trynet.
Nasjonale prøvar, mindre skatt og Krekar ut av landet.
Vis hele sitatet...
Fin ironi.

Hva er Ansar al-Islam:
"Ansar al-Islam recent activities include: razing of beauty salons, burning a schools for girls, and murdered women in the streets for refusing to wear the burqa."
http://www.iraqinews.com/org_ansar_al-islam.shtml
Sist endret av utmeldt; 2. juni 2005 kl. 15:50.
Prøver mulla'en å kjøpe seg tid, eller er han fortsatt sint for det med den kokeboka?
Sitat av Deezire
Nei, staten betaler det. Slik det alltid har fungert.

Når vi er inne på jihad, så betyr det ikke hellig krig. Dette er bare noe media har funnet på. Nå har jeg ikke helt sikre kilder på dette, men en av vennene mine er fra algerie, og kunne stadfeste at det ikke betyr hellig krig.
Vis hele sitatet...
Jaja, men nå ble posten min fjernet uansett. Lurer på hvordan Mullar hadde sett ut uten skjegget

Uten Mullar hadde ikke Brynjar eller hva han heter vært noe særlig kjent.

Menmen, synd at verden skal være slik. Hellig krig og alt det der.
Deezire: Vel.. Her står at det kan bety Holy war, http://en.wikipedia.org/wiki/Jihad

Edit: feil nick
Sitat av windozer
Eks-leder for en "terrororganisasjon". Skulle sendt han tilbake, tror det er noen hjemme der som hadde blitt "glad" for å se/skyte han
Vis hele sitatet...
I såfall kan ikke Norge utvise han uansett, fordi han isåfall risikerer dødsstraff, eller det er fare for livet hans i landet han utvises til.
Blir for mange useriøse poster her til at jeg gidder å diskutere Mulla Krekars fremtid.
Sitat av Tias
Må si meg enig med L0rdMeL her. Har ikke Krekar like mye rett på rettferdig behandling som vi andre? Jeg skjønner ikke helt oppstyret med Krekar egentlig, det har plutselig blitt en hel nasjons oppgave og få han ut av landet...

Og ja, MoA er femten år gammel, et barn. Han betaler helt sikkert ikke skatt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Tias
boogeyman: Jeg gir en lang faen i hvor Krekar tilbringer feriene sine, men det utsagnet at man "blir her og blir norsk" er litt drøyt; Norge er da vitterlig såpass åpne i år 2005 at vi tolerer flere kulturer. Det er over tredve år siden vi kuttet ut intigreringsprosessen og heller begynte å satse på asimilering av innvandrere, noe de fleste burde godta.

Jeg mistenker dessuten at media står bak en del av oppstyret rundt Krekar...
Vis hele sitatet...
Helt enig.

Fryktelig enkelt for oss å sitte i sofaen og se på TV at Mullah Krekar er en slem mann. Kan ikke si at Krekar utgir seg for å være en tolerant og tillitsvekkende person, men eg føler nå allikevel at han er en slags media-klovn. En som alltid blir "hengt ut" i media for å ha noe å skrive om.

Jeg vet ikke hva han har gjort eller ikke gjort, men han har iallefall full rett til å få sin sak prøvd for retten her i Norge. Folk som sitter hjemme i sofaen og sier "Få han til helvete ut!" uten å ha fått annen input enn den som kommer fra VG og TV2 nyhetene, har ingen tyngde bak sine utsagn og bør egentlig være stille...
Det er det som er dumt med den typen dekningen, at folk blir så lei at de blir likegyldige til om en terrorist blir utvist av Norge eller ikke.
Sitat av mbht
Uten Mullar hadde ikke Brynjar eller hva han heter vært noe særlig kjent.
Vis hele sitatet...
Han hadde jo bokhandlaren frå Kabul då.
Hele situasjonen med Krekar har blitt hypet altfor mye opp av både media, Solberg og Meling, men vi må ikke glemme at det ligger et viktig spørsmål bak; Skal Mullah Krekar få opphold i Norge? Hva jeg eller noen som helst andre måtte mene om han (ja det gjelder deg også Erna!) er totalt likegyldig. Det som betyr noe er i følge norsk lov om han har rett til opphold i Norge (på bakgrunn av hans fortid), og om han kan klare å holde de forpliktelser det knyttes til å bo i et land som Norge. Når Ola Nordmann og alle som sveiper innom Holmgang har en mening om mannen, og ytrer den som fakta, blir det rett og slett for latterlig. La det ligge til saksbehandlerne. Nå er det engang slik at mange som søker opphold i Norge ikke har et rettmessig krav på dette, men det må da være en problemstilling som saksbehandlerne og de som eventuelt endrer lovene må beskjeftige seg med, ikke TV2.
Sist endret av vell; 2. juni 2005 kl. 18:28.
Leste en bok som het på hellig grunn (mulig jeg husker feil ang. tittelen) Boka er skrevet lenge før mulla krekar ble kjent her i norge, og der står det blandt annet at han sto bak flere angrep på samlingssteder for ungdommer av begge kjønn osv, der hundre ++ ungdommer døde.
Sitat av Benson
Uhm, hvis det er slik at han fikk oppholdstillatelse i Norge på bakgrunn av at det er farlig for han i hjemlandet, betyr det jo at han fikk opphold på galt grunnlag når det er såpass at han kan dra hjem på ferie. Dermed: God tur hjem!
Vis hele sitatet...
Media hype eller ikke. Benson sa det....
jeg synes at han burde bli utvist, han kommer hit fordi han vil bli drept i hjemlandet sitt for drap hvis han var der. Det er en ting å ta inn de som er jaget pga tro og det at de andre ikke liker dem men det også ta inn en som er medskyldig i drap på flere 100 personer er ikke rett.

Så lenge han er med og styrer en terrororganisasjon som er aktiv så ligger han dårlig an i mine øyne.

Ergo få han ut så han kan ta straffen sin som en mann og bøte for alle livene han har tatt.
"I utlendingsloven er hensynet til rikets sikkerhet et eget utvisningsgrunnlag."
Det er jo den loven som er brukt for å utvise han. Utviselsen er bare blitt utsatt pga av situasjonen i Irak. Og ennda en latterlig rettsak (men det har vi råd til).

Vell: Er du sikker på at Erna ikke har noe å si? Jeg leste på Dagbladet, "19. februar 2003 vedtok kommunalminister Erna Solberg å utvise mulla Krekar. "

Det står mer info nederst på siden, http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/12/431610.html

edit: Okay, så er det en mulig het for at han får medhold i retten. Men den sjansen ser jeg på som ganske liten.
Sist endret av utmeldt; 2. juni 2005 kl. 19:15.
Jeg mener vi ikke har bruk får folk som han i dette landet! En bør ikke være rakett ingenør får å skjønne at han er relatert til terrorisme. (Det fins vido opptak, vet ikke hvor, men så det på nyhetene en kveld) Problemet er å bevise det uten tvil! Sånn er det alltid!!
Å så tar en PR kåt advokat saken.

Å ja: STATEN betaler. Husker jeg så på nyhetene at Brynjar (Advokaten) la fram et krav til staten om x antall hundre tusen (en vill sum) for timer han hadde jobbet for mullar (Bevist med liten "m") Staten betalte han bare en brøk del av det i følge det jeg husker. Takk å lov!!

Men poenget mitt er at Norge går ikke inn å forfølger personer på denne måten uten grunn!
Her finns det mange grunner, å det må vi vise at vi ikke tålererer.

Jeg har ikke problemer med utlendinger, bare så det er sagt, men denne saken irriterer meg!

Alle vet at naive Norge har alt for mye folk fra utlandet som driver organisert kriminalitet her!

Norge er blitt et paradis får kjeltringer!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ja, det er for jævlig at personer som sansynligvis har sentrale rolle innenfor voldskriminalitet, brudd av menneskerettighetene og undertrykking og separering av kvinne og mann, men Krekar har alikevell akkurat de samme rettighetene som meg og deg, og det skal vi være faen så glad for. Å bli dømt uskyldig for noe, uansett hva, er og bli helt forjævlig. Derfor er det kritisk at man ikke bare skubber rettighetene under teppet, uansett hva dere måtte syns om Krekar og hans type.

Og Gizmo, hvem FAEN skal de utrolig generaliserende utsagnene dine om at "Alle vet at naive Norge har alt for mye folk fra utlandet som driver organisert kriminalitet her!" gagne? Jeg vet ikke hva vi har her, jeg kjenner ikke så mange kriminelle innvandrere, men slike utsagn vil jeg helst ha meg frabedt. Hele posten din har en tone som gir meg dette: "Jeg har ikke noe imot innvandrere, men det er åpenbart at alle de vi har i Norge er noen kriminelle drittsekker som har nerver til å organisere seg. Kast de ut alle som en".

(Skal det forresten være "Norge er blitt et paradis, får kjeltringer!?" eller "Norge er blitt et paradis for kjeltringer!"?)

nFF er blitt et paradis FOR FRP-tullinger med og/å, får/for og andre skriveleifer.
Sitat av Tias
nFF er blitt et paradis FOR FRP-tullinger med og/å, får/for og andre skriveleifer.
Vis hele sitatet...
"...de utrolig generaliserende utsagnene dine.."

Hva har skrivefeil med tullinger å gjøre? Det er muligens noen som ikke tar grammatikken så lett som andre. Så ikke helt koblingen mellom skrivefeil og tullinger. Tragisk å hinte til at FRPere er dummere enn andre.. Sier vel litt om selvinsikten når man rakker ned på andre, også kommer med noe sånt i samme post
Sitat av windozer
"...de utrolig generaliserende utsagnene dine.."

Hva har skrivefeil med tullinger å gjøre? Det er muligens noen som ikke tar grammatikken så lett som andre. Så ikke helt koblingen mellom skrivefeil og tullinger. Tragisk å hinte til at FRPere er dummere enn andre.. Sier vel litt om selvinsikten når man rakker ned på andre, også kommer med noe sånt i samme post
Vis hele sitatet...
Det er ingen tvil om at såkalte FrP-ere er mindre intelligente enn gjennomsnittet. Vi har sett på yrkene blandt politkerne (i samfunnslæretimene på skolen) og blandt FrP-erne var det for det meste bilmekaniker og ungdomskole-utdanning. ^^

Og dysleksi og idioti går ofte hand-i-hand. =)

Når høyre-folkene kaller alle 'svartinger' for tjuvradder, så kaller jeg alle høyre-folkene for dumme, dyslektiske rasister.
Sitat av Tias
Og Gizmo, hvem FAEN skal de utrolig generaliserende utsagnene dine om at "Alle vet at naive Norge har alt for mye folk fra utlandet som driver organisert kriminalitet her!" gagne? Jeg vet ikke hva vi har her, jeg kjenner ikke så mange kriminelle innvandrere, men slike utsagn vil jeg helst ha meg frabedt. Hele posten din har en tone som gir meg dette: "Jeg har ikke noe imot innvandrere, men det er åpenbart at alle de vi har i Norge er noen kriminelle drittsekker som har nerver til å organisere seg. Kast de ut alle som en".

(Skal det forresten være "Norge er blitt et paradis, får kjeltringer!?" eller "Norge er blitt et paradis for kjeltringer!"?)

nFF er blitt et paradis FOR FRP-tullinger med og/å, får/for og andre skriveleifer.
Vis hele sitatet...
"Dette ble Off topic"

Tias:
Ser at kansje jeg "sårte" deg litt med mitt utsagn, men: Viss du følger litt med på nyhetene så vil du kansje få med deg dette med at Norge er blitt et paradis "for" (JA: skrev feil "får") kjeltringer. Å mange av de ER fra utlandet. Ta deg et lite google søk du!

BTW: Jeg har aldri sagt: "det er åpenbart at alle de vi har i Norge er noen kriminelle drittsekker som har nerver til å organisere seg. Kast de ut alle som en".

Har du problemer med å lese hva jeg skriver for det være ditt problem!
Tias kommenterte tonen i innlegget ditt, ikke teksten din. Om du har problemer å lese det han skriver får det være ditt problem. Vi kan ikke kaste rettssikkerheten på bålet fordi mannen har kjempet på en side i en borgerkrig. Handlingene hans under krigen kan kun straffes gjennom intern rett eller ved krigsforbryterdomstolen, vi i Norge har ingenting direkte med det å gjøre. At Krekar utgjør en trussel mot rikets sikkerhet er berre paragrafen som brukes når ingenting annet passer.
Sitat av Gizmo
"Dette ble Off topic"

Tias:
Ser at kansje jeg "sårte" deg litt med mitt utsagn, men: Viss du følger litt med på nyhetene så vil du kansje få med deg dette med at Norge er blitt et paradis "for" (JA: skrev feil "får") kjeltringer. Å mange av de ER fra utlandet. Ta deg et lite google søk du!

BTW: Jeg har aldri sagt: "det er åpenbart at alle de vi har i Norge er noen kriminelle drittsekker som har nerver til å organisere seg. Kast de ut alle som en".

Har du problemer med å lese hva jeg skriver for det være ditt problem!
Vis hele sitatet...
Se mindre på Holmgang, les mer statistikker.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av windozer
"...de utrolig generaliserende utsagnene dine.."

Hva har skrivefeil med tullinger å gjøre? Det er muligens noen som ikke tar grammatikken så lett som andre. Så ikke helt koblingen mellom skrivefeil og tullinger. Tragisk å hinte til at FRPere er dummere enn andre.. Sier vel litt om selvinsikten når man rakker ned på andre, også kommer med noe sånt i samme post
Vis hele sitatet...
Hmm, du tok meg ved ballene der.

Vel, skrivefeil er irriterende å lese, spesielt når de forekommer hyppig, og de trekker ned den generelle oppfattelsen av en person, gjerne til det nivået at jeg i alle fall velger å kalle de en tulling. De gjør et dårlig helhetsinntrykk, uten at jeg skal kunne skryte på meg å være så flink her heller, jeg har jo tross alt dysleksi.

FRP er et utrolig flott parti. De (Carl) som klarte å stable "Anders Langes Parti" på beina etter Langes frafall utførte en ubeskrivelig god jobb, ikke bare på grunn av budskapet men også på grunn av bakgrunnen, da "Anders Langes Parti" i beste fall var humoristisk. Det er mulig det bare er bildet av Anders Lange som enda ligger på netthinnen min, men selv han har vært med på å gi FRP en stigmatisert rolle som tullingparti. Men det betyr jo ikke at FRPere er dumme, langt ifra.

Åh, forresten, jeg parodierte Gizmo. Åpenbart kanskje? Tror nok det.


Edit: Faen, jeg er treg . Takk for all støtte, dere er en flott gjeng
Sist endret av Tias; 2. juni 2005 kl. 23:02.
Jeg er enig med Tias, Kalakov, Gilgamesj og andre som setter rettssikkerhet framfor et mediadrevet prestisjeløp hvor regjeringa med Solberg i spissen tydeligvis vil utvise en person uten bevis. MEN det er slik nå at regjeringa har søkt kongen om å kunne gå ut med bevisa de har mot Krekar (hvis de har noen) og først da vil vi vite om grunnlaget for en eventuell utvisning er korrekt.

Sitat av Kalakov
Se mindre på Holmgang, les mer statistikker.
Vis hele sitatet...
Sist endret av DonTomaso; 2. juni 2005 kl. 22:58.
Sitat av Kalakov
Det er ingen tvil om at såkalte FrP-ere er mindre intelligente enn gjennomsnittet. Vi har sett på yrkene blandt politkerne (i samfunnslæretimene på skolen) og blandt FrP-erne var det for det meste bilmekaniker og ungdomskole-utdanning. ^^

Og dysleksi og idioti går ofte hand-i-hand. =)

Når høyre-folkene kaller alle 'svartinger' for tjuvradder, så kaller jeg alle høyre-folkene for dumme, dyslektiske rasister.
Vis hele sitatet...
Mindre intelligente? Neppe. Mindre opplyst om politikk? Mest sannsynlig.

Et utsagn som angriper Fr.P velgere på denne måten er minst like generaliserende som posten dere kritiserer for å være generaliserende. Er det forresten galt og være bilmekaniker også? Jeg vurderte det sterkt faktisk fordi en av mine største interesser er nettop bil. Jeg avsluttet ungdomsskole med et snitt langt over gjennomsnittet og avslutter i disse dager almennfaglig videregående med et snitt langt over gjennomsnitt.

Dysleksi og idioti går ofte hånd i hånd sier du. Dette er en svært sårende påstand fra din side og jeg er sikker på at svært mange personer med dysleksi ville reagert med avsky på akkurat dette utsagnet. Kjenner og vet om flere folk med dysleksi. Har aldri falt meg inn at de hadde det før jeg så dem skrive... Reflekterte og godt opplyste personer.

Jeg er en innbitt høyremann. Er jeg en dum, dyslektisk rasist?

(Håper egentlig at innlegget ditt er ment ironisk, men hvis så er tilfelle bør du finpusse ironien din litt for dette kan godt tas for kjempegod fisk.)
Det at han har bodd i Norge i ti år og ikke kan et fnugg norsk er nok til å sende ham ut av landet.

Min mening. Flamere uten poeng kan dø.
Sitat av Kalakov
Se mindre på Holmgang, les mer statistikker.
Vis hele sitatet...
Gi meg noen statistikker du heller.

Edit: Hvem nevnte Holmgang??
"Anders Langes Parti til sterk nedsettelse av skatter, avgifter og offentlige inngrep"
Det oppsummerer egentlig ganske genialt hvorfor jeg liker dette tullingpartiet. Men igjen, jeg er tross alt en tulling som ikke kan skrive (bekreftet, vk2 allmenn), ikke kan politikk (bekreftet, vk2 poltikk og makt), ganske dum generelt (bekreftet, vis alle poster...), ikke har noen venner med utenlandsk opprinnelse (fordi jeg er rasist), ser på holmgang og standpunkt samt redaksjo en og leser dagblandet og vg (fordi jeg dum, igjen).

Det er interessant å se hvilken side bedreviterne holder til på. Det er kanskje ikke så rart, i og med at de vil bestemme alt, så sånne som meg ikke trenger å tenke/velge selv.