Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2057
Hei freaks,
Vurderer å gå til innkjøp av stand-up-paddle brett. Det må helst være oppblåsbart pga enklere frakt og lagring.

Når jeg driver og søker er det en jungel med prisklasser og helt sikkert kvaliteter.

Noen som har erfaringer og anbefalinger? Voksen mann som skal bruke det til hobby, primært om sommeren. Vurderer også å kjøpe to stk da jeg har barn. Kan godt være enkelt, men betaler heller litt ekstra for god kvalitet.
Ville heller kjøpt en kano.
BRAND ∞ STRONG
Hva Danskebåten kunne det vært noe?
Sitat av funksjon Vis innlegg
Ville heller kjøpt en kano.
Vis hele sitatet...
Du traff jo for så vidt med hvilket element du er i.
Men det var vel ikke vannbårende farkoster generelt som ble etterspurt, men om noen hadde Sup-brett, anbefalinger.
Funksjon: kanon og brett er to forskjellige ting. Brukes helt forskjellig. Har båt også forresten. Brettet skal brukes til lek og moro sammen med barna mine, og til trening.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vurderte å lage lignende tråd, men virker ikke som det er noen med SUP erfaring her på forumet?
Trådstarter
Mainmike: ser sannelig ikke slik ut! Det finnes jo så utrolig mye forskjellig, lurer egentlig mest på OL et billig-brett rekker for min bruk, eller om jeg må gå for noe litt dyrere for å få gode opplevelser. Aner virkelig ikke.
Finnes det noen som ikke er oppblåsbare? Finner bare oppblåsbare SUP's.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Finnes det noen som ikke er oppblåsbare? Finner bare oppblåsbare SUP's.
Vis hele sitatet...
Du får brett laget av polyetylen
Sitat av Astennu Vis innlegg
Mainmike: ser sannelig ikke slik ut! Det finnes jo så utrolig mye forskjellig, lurer egentlig mest på OL et billig-brett rekker for min bruk, eller om jeg må gå for noe litt dyrere for å få gode opplevelser. Aner virkelig ikke.
Vis hele sitatet...
Les denne tråden heller! https://www.terrengsykkelforumet.no/...Number=2561489

Kort oppsummert: Tror du kommer langt med billigbrett som nybegynner, men billig-årer virker det som mange bytter ut.