Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 5935
Hei, jeg har en HyperX Cloud Alpha headset som er gnag i stykker av dyrene mine... Jeg har i flere uker prøvd å finne en ny kabel uten å lykkes. Den som er på Elkjøp sin nettside er umulig å få tak i da den ikke kommer på nettlager og verken Elkjøp sin kundeservice eller den fysiske butikken svarer på henvisningen min. HyperX ser jeg ikke selger kabler uten headset. Er det noen trygt sted å kjøpe en kabel med to aux sider han/han med fire jernbiter på hver side som har muteknapp på kabelen? Det er mange lignende kabler online, men ikke med mute knapp på kabelen og jeg er er litt bekymret for å bestille fra Fruugo, Amazon og Ebay på grunn av det folk skriver i anmeldelser om elektronikken deres.
Altså, med mindre "elektronikken" i muteknappen har blitt skadet er det jo ikke verre enn å få noen til å lodde på en ny mini-jack. Ser ut til å være en TRRS 3,5mm kontakt, dvs 4 ledere i ledingen, så smått er det men ikke umulig å lodde. Det er samme kontakt som brukes/bruktes i headsett til mobiltelefoner.