Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1332
Er på jakt etter laptop til en venninne, hun ønsker din som er rask nok til hennes bruk. Internett surfing.
Hvilket merke vil dere anbefale et mest stabilt kjøp. Noen merker er jo bare ikkje bra, men eg har glømt litt hvilken det er :/ hun har budsjett på 5 laken
Hvis den kun skal brukes til surfing og ikke noe annet vil jeg anbefale en Chromebook. Oppstartstid på noen få sekunder og god batterilevetid.

Det eneste problemet med Chromeboko vil være at hun ikke kan benytte seg av Windows-programmer som f.eks Skype eller Spotify, men det finnes alternativer.

En 13" Chromebook går for rundt 3000.
Sist endret av BigFigWasp; 6. februar 2015 kl. 09:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror egentlig det er større forskjell på modeller enn merker.. dessverre er det meste i så lave prisklasser søppel
Jeg bestiller laptoper ganske ofte, og hører veldig mye bra om Lenovo sine modeller. Ekstremt god batteritid. Har forsåvidt en selv hjemme, men har så lite bruk for den.

Hvis det er vanlig nettsurfing hun skal bruke den til, og ikke noe spesielt, så er det greie modeller å gå etter, relativt billige også, eneste minuset er at de har endret designet på mange av modellene deres, så det er en del som har litt uvant touchpad eller tastatur, men det er egentlig bare en vanesak.

Ellers har jeg selv likt HP's Pavilion serie, men vet ikke om de har blitt kvitt temperatur-problemet?
Ellers er også dette en veldig grei side å bruke Litt som prisjakt.no
Den er utmerket.

Tok den inn for en stund siden for å teste Win 8 mot diverse applikasjoner vi kjører, og har tatt den med hjem, superfornøyd