Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2152
Hei !
Jeg og en kompis sitter nå å diskuterer barne TV vi så på når vi var små. Men så kom det selvfølgelig en serie vi ikke husker hva heter. Det var begynnte i en kino med modelkitt figurer, en eldre mann å en edderkopp. Var skrekk og gikk på nrk, var sikkert Rundt 2000-2004. Hadde vert konge om noen husket hva det heter :-)
Tror det er "Grusomme Grøss", eller "Grizzly Tales for Gruesome Kids" som det heter på britisk.

Huff nå gir du meg dårlige minner
Sist endret av Xernox; 27. april 2013 kl. 20:54.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Huff nå gir du meg dårlige minner
Vis hele sitatet...
Dette er da barnemat i forhold til Hufsa i Mummidalen =)
Trådstarter
Sitat av Xernox Vis innlegg
Tror det er "Grusomme Grøss", eller "Grizzly Tales for Gruesome Kids" som det heter på britisk.

Huff nå gir du meg dårlige minner
Vis hele sitatet...
Stemmer !! Takk ska du ha :-D
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hehe.. Husker den serien der! Var ganske nice. Noen som husker den andre serien som var lignende, hvor det var en gjeng med ungdommer som er ute rundt et bål og forteller historier? Så heiv de på noe pulver greier på bålet rett før historien begynte.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Sitat av Limptobe Vis innlegg
Hehe.. Husker den serien der! Var ganske nice. Noen som husker den andre serien som var lignende, hvor det var en gjeng med ungdommer som er ute rundt et bål og forteller historier? Så heiv de på noe pulver greier på bålet rett før historien begynte.
Vis hele sitatet...
Are you afraid of the dark
Sitat av Ninus Vis innlegg
Are you afraid of the dark
Vis hele sitatet...
Korrekt! Good old times