Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2500
rota igjennom skuffa mi for og finne fram noen xbox spill og der låg det en søt liten pose med brunt gull i, vist ikke at jeg hadde den tok klumpen ut av posen og den var STEIN hard, den lukta heller ikke så mye, regner med at dette er rester fra en 10'er jeg kjøpte for litt over 2 måneder siden. Tror dere det har blitt mye tap av thc i den? den var av veldig god kvalitet når jeg kjøpte den, men er nå bare rund, hard og lukter ikke no spessielt mye. må nesten ha nesen inni hele klumpen før jeg lukter noe
Duuuuudeeee. For et teit spørsmål! Røyk den, så finner du vel ut? Hvis den var av god kvalitet for litt over 2 måneder, som du hevder, så er den fortsatt av god kvalitet.

PS: bare én måte å finne ut på
Bare en måte å finne ut av det på, fyr opp
Det er jo bare å røyke den så finner du vel ut av det...
Skjønner ikke helt poenget med denne posten. Er det ikke bare til å prøve den?

Med all sannsynlighet er det enda funk i den. Jeg har funnet både hasj og pot liggende ubeskyttet lengre enn 2 måneder uten noe merkbart kvalitetstap. Men det avhenger av flere faktorer. Temperatur/fuktighet i rommet, hvor gammel hasjen var når du fikk den osv.

Jeg gjetter iallefall; Ja, den funker.


*Edit, haha, var flere som tenkte det samme som meg der ja :P
Sist endret av skytouch; 3. november 2011 kl. 22:22.
Send den til meg, så skal jeg finne det ut!
heh, poenget var vel bare om noen har røyket noe lignende, kan ikke røyke på isåfall 1 uke så det må ligge lenger! blir sikkert en god stund til jeg får en "opening" til og røyke så må ta vare på den, og det er ikke noe jeg gidder om den bare hadde vært skvip og ta seg av :P men takker, regner med jeg finner det ute neste gang jeg og jonas skal ha kosekveld
Mesteparten av hasjen du kjøper til vanlig er mer enn 2 mnd gammel. Lå den i en lukket pose, så har kvaliteten på den gått ned svært lite. Kos deg med den om en uke du
Sist endret av stagg; 3. november 2011 kl. 22:40.
Oi, da er min sikkert piss dårlig for den har lugget i plastikk i godteri safen i to måneder
usertitle import
bleh's Avatar
Tja, jeg fant bla. en piece som hadde ligget i ca 1 år, og den var bare nydelig. Den var litt hard, men med litt tålmodighet var den verdt det.
Noen gang tenkt på hvor lenge hasjen har vert lagret før den kom til deg ? FYR PÅ !
Den taper uansett ikke noe thc... den når den tørker skiller den ikke ut stoffet, men lagrer den... denne posten var nesten litt unødvendig..

, men lagrer det*** sry folks

Viss du merker noe forsell er de i tilfelle på grunn av lagringen over lengre tid. dette kan i enkelte tilfeller øke styrken eller konsentrasjonen av THC som er en reaksjon av curingen
Sitat av merakulix Vis innlegg
Den taper uansett ikke noe thc... den når den tørker skiller den ikke ut stoffet, men lagrer den... denne posten var nesten litt unødvendig..

, men lagrer det*** sry folks

Viss du merker noe forsell er de i tilfelle på grunn av lagringen over lengre tid. dette kan i enkelte tilfeller øke styrken eller konsentrasjonen av THC som er en reaksjon av curingen
Vis hele sitatet...
Hva i all verden har du røyka? Ikke noe stoff skilles ut, men det brytes ned. Det betyr at aktive cannabinoider omdannes til andre, inaktive cannabinoider over tid. Dette er et faktum.

Helt fersk pot vil bli mer potent etter curing fordi cannabergerol (CBG), et ikke-psykoaktivt cannabinoid, omdannes til THC. Etter at all CBG er omdannet (tro meg, dette skjer lenge før plantene engang går på rista i Marokko), vil lengre lagring bare forringe kvaliteten. THC vil omdannes til CBD som du blir mer stein av og ikke-psykoaktive CBN...
Er nok sikkert like god som den var for 2mnd siden, hasj tåler fint å ligge en stund uten at det går utover kvaliteten.

OT: For en del år siden, hørte jeg dunkelyder fra vaskemaskinen da jeg vasket klær. Regnet med det var en mynt eller noe, men det visste seg å være ca ett gram hasj som var gjenglemt i bukselommen. Smakte Omo, eller hva jeg nå enn brukte slags vaskepulver, men funket som bare f.. selv om den var vasket på 60 grader :P
Kjøpte en gang et par hundre gram som hadde ligget nedgravd i 11år! Fra en som hadde sonet en lang dom og gravde frem over 50kg når han slapp ut. Konge hasj! Dette var rundt 2002-2003 så hasjen hadde ligget nedgravd siden 1992. Skikkelig god og myk boblings. Mye bedre en det meste som var/er i omløp i disse dager.
funker fint og røyke det eg va så heldig og fant ferdig mekk i sånn gul kinderegg ting funka så faen