Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2625
Hvordan skal jeg best mulig oppbevare min MDPV for at den ikke skal fordampe eller bli fuktig når jeg har den med meg mange plasser?

Jeg leser den bør oppbevares lufttett og kaldt, mens jeg fikk høre at man ikke trengte oppbevare den kaldt, romtemperatur var greit.

Jeg har den i en klippose med teip lag rundt, inni et stashing batteri av tinn, i en mini pung inne i en plastikk boks i veska mi. Kan det oppbevares bedre når man ikke kan bruke kjøleskap og må faktisk gå på dassen eller noe for å bruke det?

Jeg har noia, for sist jeg var på dette stedet med mdpv hadde jeg den kun rett i en plastikk boks, uforsiktig, hadde med ut på tur osv... og den ble nok våt og "forsvant". Samme skjedde med 4-fmc, bare at den ble til "melk" over natta.

Så TIPS og råd til hvordan man oppbevarer dette "on the go" og hvordan bruke det uten at det får for masse luftkontakt. Hvilke typer pose, og andre ting utenpå er best?
går fint ann å la det ligge inne i en klipspose uten at det smelter eller lignende.
Ja, så lenge det ikke blir hull på posen eller styr. Så derfor stashing utstyr rundt alle mine små poser med rc. Har ellers større mengder i pose + apotek beger + luftett matboks i en safe.

Lurer og på om det tiltrekker seg spesielle smådyr eller noe, spes det som er litt buffet ut med dextrose?
Slapp av, insektene spiser ikke MDPVn din, de bare driver litt jedi mind tricks
I know. Haha, uff man kan da bli skeptisk når det er med sukker. Men har såppas erfaring at jg vet man blir jævlig noia og spes på insekt og hudkløe. Men vakum pose i fryser, er det bedre for større mengder om man greier unngå fukt?
Det går nok helt fint!
Så heller i clips pose inne i en vakum pose i fryseren enn i en clipspose i et apotekbeger i en matboks i en metall safe? Eller bare vakum pose uten fryser? Er redd det blir vått i fryseren jeg
Begge funker fint, du trenger ikke stresse med det der. Bare oppbevar det tett, tørt og mørkt, romtemp funker fint. Er ikke miltbrann vi snakker om her!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Uff. Helte ca 15 g over i en glassflaske, og det tok sin tid! tror det var eksponert i ca 15-20 minutt for luft eller mer. Ikke vet jeg helt om den lille glass flasken er lufttett heller (er vanntett da)... fucked up?
Går sikkert helt fint du
Eh, var tydeligvis IKKE tett! Greide å redde det meste over i poser igjen. Men faen ass, jævla dårlig flasker som liksom skal være tette.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Cherie Vis innlegg
Eh, var tydeligvis IKKE tett! Greide å redde det meste over i poser igjen. Men faen ass, jævla dårlig flasker som liksom skal være tette.
Vis hele sitatet...
Kjøp norgesglass
Cherie's Avatar
Trådstarter
nei nå må jeg gjemme det i tomme parfyme flasker, sånne som er ment for stashing. Eneste de ikke fant når de ransaka meg da jeg kom hit. Ellers har alle mine RC forsvunnet eller tatt når jeg var innlagt