Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2455
Waddup freax?

På tide med ny telefon, høyest på listen står nå HTC Desire HD. Er egentlig ganske bestemt på å kjøpe denne etter veldig mye frem og tilbake. Men først å fremst lurer jeg på, er det noen nye telefoner på vei som er mye fetere enn Desire HD?

Har bete meg merke i Nokia sin E7, men sist gang jeg valgte Nokia (N97) ble jeg så skuffa at jeg bare bytta til iPhone etter noen uker, så det var 5000,- ut vinduet. Ønsker å ikke gjøre samme tabben på nytt.

Jeg bryr meg ikke så veldig mye om enkelte spesifikasjoner på telefonen, den er bare nødt til å være noe av det råeste å få tak i, det er det viktigste hehe.

Så noen som har noe info om telefoner som er på vei i nær fremtid? eventuelt hva som er den råeste telefonen på markedet idag?
Galaxy S2 er på vei, også kommer LG med 3D mobil
LG Optimus 2X er vel verdt å se på. Min bror har bestilt denne. Den har tidenes raskeste mobile prossesor, har en bra skjerm og utseende på telefonen er bruktbart
iPhone 5 til sommeren.
Sitat av SemiColon Vis innlegg
LG Optimus 2X er vel verdt å se på. Min bror har bestilt denne. Den har tidenes raskeste mobile prossesor, har en bra skjerm og utseende på telefonen er bruktbart
Vis hele sitatet...
Har sett litt på denne, men jeg synes menyen å¨dem er noe crap. iPhone lookalike. Liker mye bedre HTC Desire HD sin, eller noe i den duren.
Gå for HTC desire veldig grei mobil!

Etter min erfaring så er det generelt dårlig kvalitet på LG, menyen er ræva og de er rett og slett ikke gode. God batteritid på de da
▼ ... over en uke senere ... ▼
nokia E7, HTC DESIRE HD og iphone 5 blir nok årets telefoner
Som nevnt tidligere. Vent på iPhone 5. Ryktene sier den kommer i juli. Apple slipper som regel 1 tlf i året, kontra andre produsenter som slipper x antall tlf av ymse kvalitet i året.
Nokia har selv innrømt at de har store problemer; Symbian^3 er rett og slett ikke konkurransedyktig mot Android/iOS på privatmarkedet. Anbefaler deg heller å velge Android/iOS.

hermanoo90: du sier du jobber i mobilbutikk, og sier at det der blir årets telefoner? Vi er i februar! iPhone 5 kan selvsagt bli en nominert, men jeg skal slette forumbrukeren min om E7 i det hele tatt blir nevnt når året er omme og man skal kåre noen verdige vinnere. Desire HD trenger kraftig softwareoppdatering før den kvalifiserer, men HTC kommer nok til å gi ut noe mer i løpet av de neste 10 mnd.
HTC DESIRE HD Du trenger ikke noe annet, er veldig fornøyd med HTC DESIRE HD
Sitat av Dragoon Vis innlegg
Som nevnt tidligere. Vent på iPhone 5. Ryktene sier den kommer i juli. Apple slipper som regel 1 tlf i året, kontra andre produsenter som slipper x antall tlf av ymse kvalitet i året.
Vis hele sitatet...
Sigh..

Du vet at det finnes mange bedre tlf enn iPhone? Greit at iPhone har bra kvalitet, men helt utrolig dårlig meny, lukket og ingen widgets. iPhone er til folk som ikke er helt flinke med tlf.

Feks morra mi så på min HTC Desire, hun skjønte absolutt ingenting Jeg syns den er mye bedre fordi den har mye flere muligheter. For henne tror jeg iPhone passer bedre fordi den er lett og overskikkelig. Problemet er at når du har "lært" deg å bruke tlf og du har iPhone får du begrensninger til hva du kan gå videre med.

Smart = Android
"Dum" = iPhone

Your choise.
ville vel kansje ikje valgt nokia om du skal leke mye med apps. ser for meg at få utvikler apps til platformen nå som den er dødsdømt (symbian)
Ville heller valgt en android tlf, og dette selv om jeg er hardbarka nokia fan
http://www.engadget.com/2011/02/13/s...er-amoled-plu/
Samsung Galaxy S2

Lansering allerede denne mnd i deler av Europa


Nokia har vel forøvrig blitt bestevenner med Microsoft, så blir nok en snarlig død av Symbian smartphones - som vil bli byttet ut med Windows Phone 7.
Sist endret av StacysDad; 14. februar 2011 kl. 01:30.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Sigh..

Du vet at det finnes mange bedre tlf enn iPhone? Greit at iPhone har bra kvalitet, men helt utrolig dårlig meny, lukket og ingen widgets. iPhone er til folk som ikke er helt flinke med tlf.

Feks morra mi så på min HTC Desire, hun skjønte absolutt ingenting Jeg syns den er mye bedre fordi den har mye flere muligheter. For henne tror jeg iPhone passer bedre fordi den er lett og overskikkelig. Problemet er at når du har "lært" deg å bruke tlf og du har iPhone får du begrensninger til hva du kan gå videre med.

Smart = Android
"Dum" = iPhone

Your choise.
Vis hele sitatet...
En såkalt jailbreak er mulig på en iPhone.. Blir litt mer avansert da for å si det sånn
Sitat av toffer125 Vis innlegg
En såkalt jailbreak er mulig på en iPhone.. Blir litt mer avansert da for å si det sånn
Vis hele sitatet...
Vel, sorry for offtopic, men man skal ikke måtte jailbreake en telefon for å få full brukervennlighet, man har tross alt betalt noen tusen for den.
Dersom du vil ha en telefon du kan bruke til bedriftstelefon, men samtidig til surfing o.l vil jeg stemme for Nokia N8
Sitat av Xernox Vis innlegg
Galaxy S2 er på vei, også kommer LG med 3D mobil
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke kjøpt 3D mobil, bruker vell SYKT med strøm, min HTC Desire HD drar nok strøm....

Er ikke HTC Desire HD kåret til Beste Mobil 2010/2011