Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  97 16831
http://www.youtube.com/watch?v=76Xpt...eature=related

Sykt, forsovet alle folkene der er jo helt sinnssvake men se på hun med froske fobien: 2:50!

Hvordan er det mulig å freake helt ut når noen sier frosk.

Dessuten ser det ut som det er planlagt på forhånd, når hun får det "anfallet" live så kan du se hun trekker på smilebåndet. Dårlig skuespill eller bare sinnssvake dame?

Noen på Freakforum som har noen lignende syke fobier som kan forklare hva dere føler når dere hører/ser/føler det dere er redd for?
Sist endret av nso; 12. juni 2010 kl. 17:26. Grunn: smiley overload
Har selv fobi mot en ting og kan si deg en ting det er jævlig!
grønnsak
Trådstarter
Lyst til å dele hva?

Jeg selv liker ikke mørkt vann, er så ekstremt redd for maneter. Har blitt brent en gang av en liten men jeg har alltid vert redd for det.

Men det er ikke sånn at det klikker helt for meg. Jeg kan godt ta oppå en brennmanet så lenge jeg er på land og den i vannet.
Sist endret av Oransje; 12. juni 2010 kl. 17:14.
Har fobi mot flyvende ting (ikke så galt mot insekter). Tenker spesielt på fugler. En kamerat hadde en undulat som de lot "lufte seg" i huset for å bevege litt på seg. Den prøvde å sette seg på hodet mitt hver gang jeg var der. Får panikk og løper vekk.

Logisk sett er jeg ikke redd for disse, vet jo at det bare er et lite dyr. Er ikke noe man har kontroll over.
grønnsak
Trådstarter
Sitat av PiGmeNt- Vis innlegg
Har fobi mot flyvende ting (ikke så galt mot insekter). Tenker spesielt på fugler. En kamerat hadde en undulat som de lot "lufte seg" i huset for å bevege litt på seg. Den prøvde å sette seg på hodet mitt hver gang jeg var der. Får panikk og løper vekk.

Logisk sett er jeg ikke redd for disse, vet jo at det bare er et lite dyr. Er ikke noe man har kontroll over.
Vis hele sitatet...
Mora mi har fobi mot fugler, hun klikka helt en gang da to kom inn i huset. Begynte å grine og la seg under dyna
Fobi ja, i teorien har mennesker kun fobi for to ting av natur. Høyder og høye lyder.
Resten kommer vistnok fra oppvekst og påvirkning.
Har ikke lyst å dele fobien da jeg kan si med sikkerhet at jeg vil fremstå som en komplett idiot.
grønnsak
Trådstarter
Læreren har en fobi som er helt syk.

Da hun var liten badet hun i et vann med blodigler, da hun kom opp hadde hun blodigler over hele kroppen. Etter dette har hun aldri tørt å være i nærheten av fisker(hun oppfattet sikkert igler som fisker) Det er såvidt hun tør å dusje og hun gruer seg lenge før hun går i dusjen. Må være ille.

Som Raymond sier; det kommer nok fra oppveksten.

Sitat av iste2008 Vis innlegg
Har ikke lyst å dele fobien da jeg kan si med sikkerhet at jeg vil fremstå som en komplett idiot.
Vis hele sitatet...
Tjii... Er ikke noe du kan gjøre noe med den, er sikker noe du har opplevd i ung alder.

Eneste jeg kan tenke meg at du står fram som en komplett idiot er hvis du hadde hat fobier mot badekarpropper eller noe sånt.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Fobier er ikke akkurat logiske. Pådro meg selv en rimelig speis en etter en arbeidsulykke på jobben. I flere år etterpå var jeg livredd for å bli klemt ihjel av heisdører, og i tillegg begynte jeg å kaldsvette bare ved tanken på store metalliske ting som kontainere, lastebiler og andre store "grove" metaliske ting. Jeg måtte gå i en lang bane rundt dem sånn at de ikke skulle falle på meg.

Jeg er jo klar over at fysikkens lover ikke tillater at en kontainer som står på bakken kan flippe rundt og klemme deg ihjel, men logikken er ikke til noe hjelp

Nå har fobien så godt som forsvunnet, men jeg tar meg selv noen ganger i å gå på andre siden av veien hvis det står en kontainer der.
Sist endret av nso; 12. juni 2010 kl. 17:25.
grønnsak
Trådstarter
Hippopotomonstrosesquipedaliophobia - Fobi mot lange ord! Sykt.

Ja, som læreren min. Hun vet jo nå at det var igler og ikke fisker som satt på henne når hun var liten og at det bare er de store fiskene som kan angripe men allikevel tør hun såvidt å dusje.
Har alltid hadd en fobi mot dype, svarte hav da jeg som liten så en stor rund ting flyte rett under vannoverflaten langt ute på sjøen i en båt
Vet ikke helt om det kan kalles en fobi, men har vel en mild form for vannskrekk.
Blitt fortalt at det kommer av at jeg holdt på å drukne to ganger på ferie i Hellas når jeg var rundt 5-6år.
Jeg har fobi for ølfluer. Har hatt et par tilfeller der jeg har hatt titusen-vis av fluer på kjøkkenet, og jeg har ikke tørt å nærme meg bosset som stod der.
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Har ikke lyst å dele fobien da jeg kan si med sikkerhet at jeg vil fremstå som en komplett idiot.
Vis hele sitatet...
Det er ett anonymt forum, hvem bryr deg?
tross alt, dette er jo freakforum
Professional Derp
xLodott's Avatar
Har en fobi mot å bade på steder som er over ca. 10m. dypt alene, spesielt hvis jeg er langt fra land/en båt o.l

Ganske kjipt å være på dykketur i Syden da, husker det som en helt forjævlig opplevelse da jeg fant ut at jeg var den eneste igjen i vannet minst 20m. fra båten.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Trypophobia - Fobi for asymetriske samlinger av hull i hud/planter/whatever. Ikke veldig plagsomt i mitt tilfelle, men jeg får høyere puls, kvalmefornemmelse og en litt prikkete følelse i huden av å se på slike bilder som dette:

http://www.culturasubterranea.comli.com/galeria_imagenes/tripofobia/Trypophobia.jpg

Dette bildet er da photoshoppet med lotusfrø selvfølgelig, men det gjør ingen forskjell. Klarer ikke å lage noen logisk forklaring på hvorfor jeg opplever dette dessverre. Tremannen trigger også trypophobiaen ganske godt.
Har selv noe jeg vil kalle for en fobi mot varulver.
Rettere sakt vhs coveret til filmen: en amerikans varulv i london.
Jeg besvimer vist jeg ser dette ''bildet/coveret''
Helt jævelig å gå gjennom utleie filmer på mix, eller utleiefilmene på bilblioteker.


sykt:P
Hun som ikke takler frosker er jo crackhead, kan se det lang vei :-)
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Jeg har en fobia mot ryggrader. Hver gang jeg hører ord som "ryggmarg" skvetter jeg og blir helt på gråten
Sitat av Azure Vis innlegg
Har selv noe jeg vil kalle for en fobi mot varulver.
Rettere sakt vhs coveret til filmen: en amerikans varulv i london.
Jeg besvimer vist jeg ser dette ''bildet/coveret''
Helt jævelig å gå gjennom utleie filmer på mix, eller utleiefilmene på bilblioteker.


sykt:P
Vis hele sitatet...
http://i371.photobucket.com/albums/oo158/Talyseon/Americanwerewolf.jpg

Dette?
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Jo, jeg har også en fobi mot kjøtt.
Haha, så rar jeg må framstå! Jeg kjenner meg veldig igjen med damene i videoen :/
Sist endret av appleaya; 12. juni 2010 kl. 21:59.
Nei, dette http://cdon.dk/media-dynamic/images/product/000/453/453985.jpg
Ikke akkurat fobi, men liker ikke sånne fucka insekter som pinnedyr og mantiser, men selvfølgelig begynner jeg ikke å klikke helt sånn som de i filmen gjør.
Jeg har fobi mot heisknapper. En del av meg er overbevist om at jeg kommer til å få støt å dø. Så andre må trykke, og om jeg er alene bruker jeg albuen og har alltid genser på meg som jeg ser på som noe avledende.

Så en annen youtubefilm for noen mnd siden fra samme show, bare med fobi for sylteagurk.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Har ekstremt vepse fobi.
Humle bier og andre innsekter er greit, men den svart gule satan sendt direkte fra helvete for å plage meg har jeg store problemer med å takle.
Vurderer å prøve meg på litt eksponeringsteknikker med vepse lik, men tør ikke engang ta livet av en.
Liker ikke å bytte lyspærer, er så sikker på at de sprekker og jeg får glasset i øyet
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Ikke akkurat fobi, men liker ikke sånne fucka insekter som pinnedyr og mantiser, men selvfølgelig begynner jeg ikke å klikke helt sånn som de i filmen gjør.
Vis hele sitatet...
Her fant jeg to brae filmer, disse insektene er faen meg tusen ganger mer noia en edderkopper as.

http://www.youtube.com/watch?v=YQQVfiAXEEg

http://www.youtube.com/watch?v=2S5wN0ttTnU&NR=1
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg har et ekstremt tilfelle av Araknofobi (Merkelig at ingen andre nevner dette). Jeg freaker helt ut når jeg ser selv den minste edderkopp på rommet mitt eller ute.
Husker en kveld for et par uker siden når jeg skulle legge meg i 3 tiden. Gikk bort til senga og ristet på dyna.. så falt det en BIG ASS edderkopp ut av dyna og krabbet ned på siden av sengen. Endte med at jeg satt oppe til 9 på morningen før jeg turte å legge meg.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Jeg har også araknofobi. Det har blitt bedre med årene, men jeg blir på gråten i de værste tilfellene. Det trenger ikke være de største edderkoppene, eller at de kommer overraskende på meg.. Jeg blir til tider redd for sånne filt-edderkopper på barne-tv'en til bruttern også... Når jeg ser en på TV, PC, eller på andre måter ikke fysisk begynner jeg å se rundt meg og må gjøre noe annet så jeg klarer å konse på noe annet... Hvis noen snakker om det, eller jeg på noen annen måte tenker på edderkopper, ja jeg sitter med beina ved siden av bordet nå, må jeg sjekke under bord og alle ting jeg er i nærheten av og ikke kan se, som under bord og stoler i en kort eriode, bare til jeg konser på noe annet...
Hvis jeg ser enn fysisk blir jeg som regel(de værste, men vanligste tilfellene) kjemperedd, på gråten, jeg begynner å se små svarte flekker danse for øynene, de flimrer gjerne oppover i synsfeltet. * * * * *, bare fra bunn av synsfeltet og til toppen. Dette tenker jeg da på som edderkopper... Jeg står midt på et åpent gulv og ser rundt meg mens jeg samler armer og ben tett inntil meg, litt som fosterstilling, som er et naturlig instinkt for å roe seg selv ned ved kroppskontakt, og jeg blir stående sånn i alt fra 5 til 45+ minutter og se rundt meg konstant etter edderkopper...
Skjønner at jeg virker fantastisk teit, man gjør det i andres øyne, hvis de ikke har noen fobier selv... Fattern kjefter alltid masse fordi jeg blir redd, fordi han ikke skjønner at det er noe jeg kan gjøre noe med, ihvertfall ikke der og da...

Edit: Og i huset til ho mor er det MASSE edderkopper...

Forresten, jeg synes det er EKSTREMT barnslig og komplett "#€%&#%€ idioti at folk legger ut de varulv-bildene... Enten han kødder eller ei, det er veldig vanskelig å få forståelse på noe plan fra folk når man har fobier... Jeg er livredd for at folk på skolen min skal få vite at jeg har araknofobi...
Grow up!
Sist endret av Ffojt; 12. juni 2010 kl. 23:04.
Har også archanofobi blir jævlig varm i kroppen å begynner å svette som en gris når jeg ser edderkopper, så en edderkopp i rommet mitt engang da jeg skulle åpne vindu før jeg la meg jeg løp ut av rommet og endte med å sove i gangen med et håndkle rundt meg.
Jeg vil også dele fobier

1. jeg hater gamle båter.. Ikke sånne koselige tre-snekker da. Men, sånne gamle, rustne, slitne fisketrålere. Jeg får helt noia når jeg er i nærheten av slike. Finnes det et helvete, så er min endestasjon dekksgutt på en sånn båt i polar-områder. Ikke i ville helve*e om jeg går ombord en sånn.

2. Ukjente hunder uten bånd er ikke kult. Eller hunder som bjeffer mye.

3. Folk som prater til meg uten at jeg kjenner dem. Da blir jeg skikkelig satt ut.
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg vil også dele fobier

1. jeg hater gamle båter.. Ikke sånne koselige tre-snekker da. Men, sånne gamle, rustne, slitne fisketrålere. Jeg får helt noia når jeg er i nærheten av slike. Finnes det et helvete, så er min endestasjon dekksgutt på en sånn båt i polar-områder. Ikke i ville helve*e om jeg går ombord en sånn.

2. Ukjente hunder uten bånd er ikke kult. Eller hunder som bjeffer mye.

3. Folk som prater til meg uten at jeg kjenner dem. Da blir jeg skikkelig satt ut.
Vis hele sitatet...

Nummer 2 kan jeg nesten si meg enig i, dog det er en liten historie bak det hele;

Det skjedde vel det året jeg begynte i åttende klasse.
Jeg satt sent oppe på kvelden og så en kjempe skummel varulv-grøsser, alt for skummel for mitt unge sinn spør du meg.

Dagen etterpå skulle jeg på skolen, trøtt som jeg vanligvis er tumler jeg meg ned trappa, og rett foran meg står det ei stor bikkje som bjeffer noe infernalsk når den ser meg.
Jeg hylte som ei lita jenta å løp opp trappa og inn døra, jeg trodde jo det var en varulv som skulle ta meg midt i vintermørket.
Tror jeg ALDRI har vært så redd noen gang i midt liv.

Det er heller ikke slik at jeg bor midt i en by der hunder er vanlige, men i ett stort boligfelt omringet av skog der jeg aldri har sett en løshund før.
Jeg håper virkelig at det ikke er noe jeg kommer til og oppleve igjen, følelsen som stakk igjennom meg når jeg så refleksen i øynene til hunden var helt forferdelig.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Jeg ble angrepet av en pitbull som 5-åring... Den beit meg ganske friskt i siden, men den var en valp, så tennene var sylskarpe, men det ble ikke dype bitt eller revet bort kjøtt... Var redd for svarte hunder i et og et halvt år, men det ble ikke noen fobi av det... Vet ikke helt hvorfor, jeg var jo livredd der jeg lå og blødde, og en mann holdt igjen denne infernalske glefsende greia... Ble egentlig ganske forbannet i ettertid, når jeg ble gammel nok til å skjønne at bikkja på sett og vis ble avlivet på grunn av meg, selvom de jo forsåvidt er ulovlige i Norge...
Har blitt angrepet av hunder flere ganger, men det setter seg liksom aldri, jeg synes bare de er for søte, eller noe i den dur...
Edderkopper derimot... Hadde en opplevelse, og den satt...
Edderkopper har jeg nok av på rommet,så vær gang jeg ser en ser jeg meg bare nødt til og ta tak i den og kaste den ut døra i boden (har rom i kjelleren)

angåend estore kryp som var i en youtube film, syns det e rganske fascinerende de der,lyst på en tarantella selv eller noe spesielt, jeg tror det er lett og venne seg til dem vis man bare starter med og la dem gå på handa de osv, prøve seg litt frem. Tror ikke jeg har noen fobir enda, hater bare og bade der det er mørkt,som f.eks. når jeg kjører romperister og jeg faller av den, det er noia.

en i klassen har arachnophobia, litt slemt men jeg og en annen kompis i klassen driver og kødder litt så vi printe ut et A4-ark med et bilde av en edderkopp som dekket hele arket, han reiv i stykker arket fort xD
Sist endret av Luci Tristis; 13. juni 2010 kl. 00:38.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av vegardvg1 Vis innlegg
Har alltid hadd en fobi mot dype, svarte hav da jeg som liten så en stor rund ting flyte rett under vannoverflaten langt ute på sjøen i en båt
Vis hele sitatet...
Denne har jeg også, marerittet mitt er å være midt utpå et dypt hav uten noe annet enn vann å se.. Får faktisk helt gåsehud og sånn høydeskrekk-følelse av disse bildene: http://www.smileyland.com/picturethi...ole_belize.php

Det og å sette seg fast ett sted uten mulighet for å røre seg.
Jeg har en ganske hissig fobi mot høye og plutselige lyder. Hvis det tordner ute, finner du meg mest sannsynelig liggende i fosterstilling under dyna med musikk på øret. Geværskudd holder jeg meg langt unna og når klokka slår tolv på nyttårsaften skulle jeg gjerne holdt meg inne, men klarer heldigvis å tvinge meg selv utenfor døren.
Vet ikke om dette er en fobi, men jeg kan _IKKE_ gå på offentlige toaletter. Har sett for mange nasty dass som liten og i tillegg er jeg germ-o-phobia
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
det er vel heller en tvansgtanke, nobels...
Jeg liker heller ikke mørkt vann, men det har blitt bedre med årene... Jeg pleier å henge etter båten, i et par-tre knop i et tau, med dykkermaske på, i torpedostil, og da virker det nesten euforisk å se ned i det uendelig grønne dype, men stillestående, når jeg kun konsentrerer meg om dypet under meg får jeg ofte ganske panikk... Båten vår er veldig vanskelig å klatre ombord i, så de gangene jeg hoppe fra den pleier jeg og få litt noia når jeg bruker så lang tid ombord igjen...
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Her fant jeg to brae filmer, disse insektene er faen meg tusen ganger mer noia en edderkopper as.

http://www.youtube.com/watch?v=YQQVfiAXEEg

http://www.youtube.com/watch?v=2S5wN0ttTnU&NR=1
Vis hele sitatet...
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Jeg har også araknofobi. Det har blitt bedre med årene, men jeg blir på gråten i de værste tilfellene. Det trenger ikke være de største edderkoppene, eller at de kommer overraskende på meg.. Jeg blir til tider redd for sånne filt-edderkopper på barne-tv'en til bruttern også... Når jeg ser en på TV, PC, eller på andre måter ikke fysisk begynner jeg å se rundt meg og må gjøre noe annet så jeg klarer å konse på noe annet... Hvis noen snakker om det, eller jeg på noen annen måte tenker på edderkopper, ja jeg sitter med beina ved siden av bordet nå, må jeg sjekke under bord og alle ting jeg er i nærheten av og ikke kan se, som under bord og stoler i en kort eriode, bare til jeg konser på noe annet...
Hvis jeg ser enn fysisk blir jeg som regel(de værste, men vanligste tilfellene) kjemperedd, på gråten, jeg begynner å se små svarte flekker danse for øynene, de flimrer gjerne oppover i synsfeltet. * * * * *, bare fra bunn av synsfeltet og til toppen. Dette tenker jeg da på som edderkopper... Jeg står midt på et åpent gulv og ser rundt meg mens jeg samler armer og ben tett inntil meg, litt som fosterstilling, som er et naturlig instinkt for å roe seg selv ned ved kroppskontakt, og jeg blir stående sånn i alt fra 5 til 45+ minutter og se rundt meg konstant etter edderkopper...
Skjønner at jeg virker fantastisk teit, man gjør det i andres øyne, hvis de ikke har noen fobier selv... Fattern kjefter alltid masse fordi jeg blir redd, fordi han ikke skjønner at det er noe jeg kan gjøre noe med, ihvertfall ikke der og da...

Edit: Og i huset til ho mor er det MASSE edderkopper...

Forresten, jeg synes det er EKSTREMT barnslig og komplett "#€%&#%€ idioti at folk legger ut de varulv-bildene... Enten han kødder eller ei, det er veldig vanskelig å få forståelse på noe plan fra folk når man har fobier... Jeg er livredd for at folk på skolen min skal få vite at jeg har araknofobi...
Grow up!
Vis hele sitatet...
Sitat av toxicity Vis innlegg
Har også archanofobi blir jævlig varm i kroppen å begynner å svette som en gris når jeg ser edderkopper, så en edderkopp i rommet mitt engang da jeg skulle åpne vindu før jeg la meg jeg løp ut av rommet og endte med å sove i gangen med et håndkle rundt meg.
Vis hele sitatet...
Dere skulle kommet hjem til meg å overvunnet frykten deres!

Jeg hadde faktisk edderkoppfobi før, men har de siste årene hatt både knelere, pinnedyr og en haug skorpioner og taranteller.

Fobien er som forduftet
Skal dele min fobi med dere som jeg faktisk bare har fortalt til to personer på denne planeten.

Jeg har ekstremt noia for zombier. Jeg vet, de finnes ikke engang.

Men jeg er redd for legge meg om natta noen gange,r også tenke på at jeg står opp at alle rundt meg prøver å spise meg. Jeg har faktisk godt så langt at jeg har funnet ut "Safe spots", rask tilgang til feltrasjoner og samband. Samt diverse andre militæreffekter som faktisk ligger klare i skapet mitt.

IN CASE det skjer noe. Eneste jeg mangler er et våpen, men det er også ganske bra planlagt å skaffe hvis jeg trenger. Det er skikkelig plagsomt, jeg unngår turer i skog og mark om kvelden.

FAEN TA ZOMBIE FILMER!
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Skal dele min fobi med dere som jeg faktisk bare har fortalt til to personer på denne planeten.

Jeg har ekstremt noia for zombier. Jeg vet, de finnes ikke engang.

Men jeg er redd for legge meg om natta noen gange,r også tenke på at jeg står opp at alle rundt meg prøver å spise meg. Jeg har faktisk godt så langt at jeg har funnet ut "Safe spots", rask tilgang til feltrasjoner og samband. Samt diverse andre militæreffekter som faktisk ligger klare i skapet mitt.

IN CASE det skjer noe. Eneste jeg mangler er et våpen, men det er også ganske bra planlagt å skaffe hvis jeg trenger. Det er skikkelig plagsomt, jeg unngår turer i skog og mark om kvelden.

FAEN TA ZOMBIE FILMER!
Vis hele sitatet...
Jeg har akkuratt samme greia, men jeg fikk min fra en gammel donald bok, husker ikke hva zombien heter. Han gikk hvertfall rundt med en voodoo dukke og stakk folk med den. Zombie b... et eller annet.
Når jeg var mindre hadde jeg ofte mareritt der jeg måtte krype med hodet først ned rør som var så trange at jeg ikke kunne bevege armene og klatre ut igjen, slik at jeg satt fast. Hadde samtidig fobi mot å gå inn i trange mørke rør. Har også hatt den redselen for mørket som de fleste sikkert har opplevd som mindre. Begge disse har jeg vokst fra meg.

Jeg har også alltid vært "redd" for skjær på havet. Ikke på den måten at jeg ikke kan ta på dem osv., men jeg kvepper alltid/får frysninger av å se slike tangdekte grunner rett ved båten. Dette gjelder uansett om jeg er i en robust liten plastbåt eller en større båt. Det er altså selve tanken på disse små grunnene som skremmer meg. Dette er sikkert et resultat av å ha vokst opp på sjøen og alltid hatt i bakhodet å holde seg unna skjær osv.
Tror en del tar veldig lett på ting, og kaller ting de ikke liker eller er nervøs for, en fobi. Det stemmer naturligvis ikke, for at det faktisk skal være en klinisk fobi må det være en ugrunnet og sykelig angst (kilde: Wikipedia). Skvetter du av edderkopper har du neppe noen fobi. Begynner du å hyle bare noen nevner «edderkopp» er nok sjansen større.

Etter hva jeg forstår er det vel også en diagnose, så er vel greit å få besøkt en doktor av noe slag for å få bekreftet og begynt å bearbeide slike irrasjonelle, voldsomme angsttilfeller.

Noe annet som kunne vært interessant er vel å undersøke om det har noen korrelasjon med tvangstanker eller -handlinger. Jeg kjenner folk som nekter å tråkke på kumlokk, og som konstant fokuserer på det, uten å klare å forklare hvorfor. Neppe noen sykelig frykt, men muligens noe i samme irrasjonelle tankesett?
Sist endret av Snillorg; 13. juni 2010 kl. 02:10.
HER er en rar en :P
Har en personfobi. Etter å ha sett Simon Norrthon i villmark har jeg aldri vært så redd for en mann i en rød kjole. Jeg får angst om jeg ser en rød skikkelse i mørket. Rett å slett redd for livet.

Det er sykt det.
Jeg har også fobi

politifobi

takler ikke dem, løper vekk når de prøver å ta meg :P
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Jeg har også fobi

politifobi

takler ikke dem, løper vekk når de prøver å ta meg :P
Vis hele sitatet...
kudos for den !!

er vell en av de verste fobiene en kan ha ,
hører sirener bare noen snakker om de :P
Jeg har entomofobi, også kjent som insektfobi. Det gjelder ikke alle insekter heldigvis, men noen får meg til å fryse. Jeg skvetter når jeg ser en edderkopp. Kommer den mot meg, løper jeg. Har jeg et insekt på meg, så fryser jeg helt til noen fjerner det. Larver får tårene til å trille.
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Skal dele min fobi med dere som jeg faktisk bare har fortalt til to personer på denne planeten.

Jeg har ekstremt noia for zombier. Jeg vet, de finnes ikke engang.

Men jeg er redd for legge meg om natta noen gange,r også tenke på at jeg står opp at alle rundt meg prøver å spise meg. Jeg har faktisk godt så langt at jeg har funnet ut "Safe spots", rask tilgang til feltrasjoner og samband. Samt diverse andre militæreffekter som faktisk ligger klare i skapet mitt.

IN CASE det skjer noe. Eneste jeg mangler er et våpen, men det er også ganske bra planlagt å skaffe hvis jeg trenger. Det er skikkelig plagsomt, jeg unngår turer i skog og mark om kvelden.

FAEN TA ZOMBIE FILMER!
Vis hele sitatet...
Vet ikke om du har fått det med deg, men det var jo ett hus som sprang i gata her ( nesten naboen min )

Klokka var mellom 02:00 og 02:30 og jeg våkner av noe små knitring.
Så ligger jeg i senga og snur meg så jeg ser opp i taket.
Plutselig så hører jeg det største smellet jeg noen gang har hørt, og skjermen fra taklampa faller ned osv!
Så hører jeg masse trampende føtter og MASSE zombie skrik!
Jeg kan med hånda på hjertet si at dette er den værste følelsen jeg noen gang har hatt!
Det var jo skrik rett utenfor døra omtrent. Hehe.

Så jeg krabba omtrent ut til stua for å forberede meg til min siste time på denne jorda.
Men da så jeg at nabohuset var sprengt i filler, og det er helt sykt at jeg sier dette men jeg har aldri vært så glad i hele mitt liv!

Så jeg føler med deg
Sist endret av JibbeSander; 13. juni 2010 kl. 03:52.