Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2485
Hei, jeg har ett problem med å komme inn på funksjonen "min hjemmesentral" på: http://altibox.ntebb.no.

Jeg får logget inn på startsidensiden, men når jeg klikker på "min hjemmesentral"-lenken, kommer bare meldingen:

Systemmelding:

Attempt to invoke method public com.coretrek.lyse.selfcare.v2.corelets.router.model.Wireless UiData com.coretrek.lyse.selfcare.v2.corelets.router.model.Internet Product.getWireless() on object com.coretrek.lyse.selfcare.v2.corelets.router.model.Internet Product raised an exception: java.lang.NullPointerException java.lang.NullPointerException at /usr/share/tomcat5/webapps/coreportal/WEB-INF/classes/com/coretrek/lyse/selfcare/v2/corelets/router/views/overview.wm:17.18


Jeg har prøvd med både Explorer og firefox, men det hjelper ikke.
Jeg har sendt feilmeldingen til ntebb, men ikke fått noe svar enda...det har gått ca. en uke siden jeg sendte de meldingen.

Ville bare spørre om noen her har en løsning på problemetfør jeg ringer supporttelefonen.
dette kan bare kundeservise hjelpe deg med.
vist du ble aktivert idag kan det hende det er forsinkelser i systemet som gjør at du ikke har tilgangen, vist ikke må kundeservice til nte sende en sak til altibox NOC i stavanger og få de til og fikse.
tar normalt sett under en arbeidsdag vist du ringer på morgenen