Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1649
Er det bare meg, eller blir internett(altså www-browsing) bare kjedeligere og kjedeligere? Før var det alltid noe morsomt å kikke på/lese/gjøre/kødde med, men nå er det ikke en dritt å gjøre. Jeg mener, jeg kikker innom de vanlige sidene jeg alltid sjekker og der synes jeg det bare blir mindre og mindre aktivitet. Det kommer sjeldent noe nytt og bra, og det gamle bra blir bare dårligere og dårligere.... Så tilslutt så sitter jeg alltid her med blank adresselinje og finner ikke ut av hva jeg skal skrive der...blah..
det der kommer av at du sjekker sidene for mye...
;D

vent 4-5 dager mellom hver gang..
w00p's Avatar
Trådstarter
Hehe, sant nok.. Men hva skal jeg da gjøre i de 4-5 dagene?
Finn deg en fire-fem aktive forum... Da har du alltid noe å gjøre på. Dette være seg programmeringsforum, altmuligforum, spillforum, musikkforum og idrettsforum. Alt etter hva du måtte synes er interessant. Dette kombinert med et par tegneseriesider, onlinebutikker, nyhetssider og mail burde ta litt tid vekk fra hverdagen din. Til slutt er det hverdagen din...
jupp er enig med at det er døds kjedelig.,...samme sidene hver dag...ingen ting å gjøre...
sant, helt enig
men om man kjeder seg kan man jo google' litt
mitt mest faste søkeord er: ...
Sist endret av voktern; 25. mars 2003 kl. 10:35.
hva feiler det deg idag ?
Jeg leser nyheter og forumer, går aldri lei
forumene på www.start.no er gode hvis du kjeder deg, spess se min hjemmeside. bare ikke svar på postene og bare se deg rundt på sidene som vises, så overlever du og blir ikke sur grinebiter. www.itpro.no er også kjekt. www.aftonbladet.se for litt bs, og nøkkelhullet på www.kvasir.no bare for å se hva slags søppel folk søker etter.

da skulle du ha noe å gjøre på.

mm
surf pr0n, går aldri lei av det.
(lutrt å legge ned på pc og selge til mindreårige osv)
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Eller man kan finne seg noe annet å gjøre enn å sitte på internett. Men hvis man først skal sitte foran datan, så stemmer det meite sa om start.no. Er til tider veldig artige diskujsoner...
Jeg skjønner ikke at folk presterer å ikke finne noe å gjøre på internett
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
www.genmay.net

Der er det aldri kjedelig, utenom mår det er få brukere online
Her sitter folk å klager over at internett er kjedelig. Det er dere det er noe galt med. (ikke personlig ment) Før så hadde de verken tv, internett, ps2, radio, anlegg eller noe ting. Da fant de på noe annet gøy. de kjedet seg ikke.
Hvis du synes internett er kjedelig, SKAP noe istendenfor å rakke den på alt det andre. Skape er gøy, kreativt og får igang de små grå som tydligvis det begynner å gro kjedelig mose på.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Viss det er så utrolig kjedelig å sitte på internett så kan du
vel bare gå ut og gjøre noe annet.
Sjekke damer, drikke pils, gjøre lekser (yeah right ), henge rundt på kjøpesenteret og se skummel ut, ringe til småjenter og puste tungt i telefonen og si "Heisann jenta mi, komme til Onkel for han er snill". (den siste er kanskje ikke så veldig god ide allikevel)
henge på kjøpesenter er en klassiker
heh...
cd-rom skuffen min åpner seg hver gang jeg går inn på http://www.genmay.net/
skjer det hos dere andre og? hehe...
Opprinnelig postet av tHaZ
heh...
cd-rom skuffen min åpner seg hver gang jeg går inn på http://www.genmay.net/
skjer det hos dere andre og? hehe...
Vis hele sitatet...
bare hvis jeg tillater activex i browseren min, noe jeg vanligvis ikke gjør...