Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1336
Nå har sorath dratt så.. Jepp, ha det godt. Det har vært mye moro, og nå er det på tide å si farvel.

Creds (ikke-prioritert rekkefølge) : gusto, sorath, xaff, phun-q, mia, metrom, trymin8or og carlo.

Dere er nok de som har betydd mest for meg her, selv om jeg helt sikkert har klart å glemme noen.

Rock on! BTW, ikke glem pladask.net.
Sist endret av dephic; 25. juli 2002 kl. 15:51.
original reprint
xaff's Avatar
Faen da, alle mine venner forsvinner fra meg.

Lykke til videre, og vi snakkes.
egentlig er grunnen at jeg og pladask har inngått homofilt partnerskap og rømmer til finnmark hvor vi har kjøpt en liten lavvo og en middels stor reinflokk. ønsk oss lykke til. hei lolli lolli lolli hei lolli lo looooo.
teh fk! is yuo teh leavin meh ere all the alone!?!
ses
teh fk! is yuo teh leavin meh ere all the alone!?!
Vis hele sitatet...
No Tical! I r here with yue


men må ikke stikke pladask!



http://home.online.no/~robe-far/forum/thisthreadsucks.gif
hæ? hvorfor forsvinner pladask?
argh, alle de jeg hater mest her på forumet går fra meg
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hadet bra. vi snakkes vel.
drittunger. rett og slett.
du stikker, fordi sorath stikker? badass reason, spør du meg. men det gjorde jo ingen, så det var jo greit nok.
Sist endret av mia; 25. juli 2002 kl. 16:27.
noob killer
elukS's Avatar
Sees da
Better than thou.
Vi prates nok en hel masse fordiom, men det var trist at du også skal forlate oss.
Farvel. :]
hmm jada, lykke til videre i livet og med kjærligheten, hehe...

*printer ut bildet fra tg02 "dephic 1337 h4x0r nred.jpg", henger det på veggen som et minne*
synd du stikker, kjent deg siden radikal døde bort kjære coolpix, hehe, men vi prates vel uansett
All good things come to an end som enellerannen sikkert har sagt før meg. Og det fra red-bull om det bildet.
Jeg har vært borte så jeg har ikke fått med meg noe, men alt har en slutt. Baibai
Trådstarter
neida, det er ikke fordi sorath stikker. men dette er min siste post. take care.