Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1222
Better than thou.
Kom over et program for noen dager siden som heter Soul Seek og det er helt genialt hvis du skal ha litt alternativ musikk. Mye hip hop, jazz and the likes der. Tenkte jeg bare skulle si ifra. Har lastet ned 7 album inatt alene liksom, folk deler MYE bra. Det er sånn chatroom greie som det var på Napster også. Så ja, ta turen over til http://www.soulseek.org/ og last ned programmet. Btw, du finner ikke Britney Spears, Scooter eller den siste til Dj Technokid der, så om det er din greie så... ja.

:]
Sist endret av Carlo; 19. juli 2002 kl. 10:58.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Thanks! Sett mye etter ett sånt program Nå kan vi som ikke liker techno-dunk-dunk musikk få litt mp3'er også
Bruker det jeg også. Det var kun én ting jeg ikke likte med det: home folderen ble satt til download folder OG ble delt på et vis, uten at jeg stilte det inn. Har mailet Nir om det, og han sa at han ikke hadde hørt om det før men at han skulle se på det. Det er mulig det har skjedd med andre, for hvis du søker litt finner du pfte masse private saker.
Jeg får bare opp en svett server med elektronisk musikk, jeg. Hvordan adder man flere servere?
rekylvinyl.no
Nydelig program!

Join Ogg Vorbis gruppen!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
ana: får den svette serveren jeg også, men bare å søke så finner du alt du er ute etter... Jeg fant masse rap/hip-hop der ihvertfall..
Å for et genialt program! Det best P2P programmet jeg har sett hittil, når det gjelder musikk
original reprint
xaff's Avatar
Jaja, får vel teste jeg også. *gråter litt over at DC er så buggete*
hva er det jeg hører om spyware?
Det var falske rykter satt ut av meg.
Better than thou.
Trådstarter
Ja, det glemte jeg å nevne, det er visst helt spyware-fritt også.