Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1529
Dette er er slik det nye tradecenteret kommer til å se ut


http://www.wtc2002.com/start.lasso
Sist endret av Ragus; 30. juni 2002 kl. 09:52.
Better than thou.
Så rimmelig comp ut egentlig, var litt ekstreme de søylene. Har du mer info om dette?
original reprint
xaff's Avatar
Så veldig, veldig, veldig, veldig X-Com: Apocalypse ut. Kult.
X-Com: Apocalypse
Vis hele sitatet...
Noen som har det, forresten? Har prøvd å få tak i dette en stund nå.
wow... ser futuristisk ut
Litt fett med den glasspyramiden på toppen
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Slik jeg forstod det er dette kun et forslag. Tviler egentlig på om politikerne i NY ville godkjent et prosjekt som dette. Hele greiene er altfor ... spaced out
Trådstarter
Designsmessig overgår det helt klart alle de andre kjedelige byggene, men sikkerheten kunne kansje hvert litt bedre, det ser etter min mening ikke så fryktelig solid ut.
tøff flash da
fin side, men jeg lurer på om det kommer til å se sånn ut når det er ferdig..
var max stort da men hvis det blir bygd slik blir det skikkelig tøft...
jeg synes nesten det ser overdimensjonert ut..
Ministry of Love
sptz's Avatar
men skulle det ikke bli en minne lund på tomta da
Ligner på et kraftverk eller sånn kornsiloer
spetznaz, de har inkorporert en minnelund, helt ved foten av bygningen. Sjekk urlen før du poster.
inZane: jeg mener egentlig det ser veldig solid ut.... I forhold til WTC så ser det jo ut som dette er armert...
det var jo stygt.

Bedre om de bygger to nye twin tårn, men med noen sikkerhetsmessige forbedringer, heller enn så drastisk design.
Steike, dette liker jeg... Leste i dagbla (eller vg) nylig at folk ikke likte de høye bygningene i Oslo, skal norge forbli et land på kartet trenger vi høye bygninger og store byer. Greit at noen er forferdelig stygge, men alle begår feil, og vi er bare i startfasen. Ikke minst bygninger à la Radisson hotellet i Oslo; glass, kunst og sprek moderne stil.

Men vi får ikke til dette... uff

Ser nå disse skissene til det nye wtc, modernisitisk, kanskje litt overmodernistisk. Mye glass, nytenkning, viser at NYC er en flerkulturell by (tenker på at tårnet/tårnene ligner en smule på gammel kinesisk byggestil med den "hatten", samtidig som at bygget har sirkler, som er tegn på en ny kapitalistisk byggestil). Er enig med Stormen at det så lit space'a ut, med tanke på den botaniske hagen i botten.
hvis de skal bygge opp world trade center, burde det se nogenlunde likt ut da. Hvis ikke blir det ikke bra. Likte virkelig ikke det der... BAD!
blaZin^, jeg tror forventningene er så høye at de må komme med noe banebrytende som imponerer for at det skal bli bra...
Fatter ikke poenget med og bygge opp World Trade senter 2..
Kunne dem ikke bare funnet et navn iallefall...
Har et et WTS nå så nå kan dem finne på noe ant...
Syns NY burde konsentrere seg om å bygge et hjem for NYs mange uteliggere fremfor å imponere verden med en (eller var det fem?) gigantiske skyskrapere. Bygningen så forøvrig ut som en gigantisk silo av noe slag, stygg var den, men stor, selvfølgelig.
Alle uteliggerene og junkienene i NewYork Citty samla i et megakompleks?
Sist endret av plumRad; 3. juli 2002 kl. 20:06.
Better than thou.
Helvete på jord...
Opprinnelig postet av plumRad
Alle uteliggerene og junkienene i NewYork Citty samla i et megakompleks?
Vis hele sitatet...
Hehe, det hadde jo faktisk gjort seg. Neida, men det virker så tankeløst å bruke så mye spenn på forholdsvis unødvendige ting når man fra før av har nok av store problemer som trenger å løses. Men ja, jeg skjønner, fasader er viktige ..
Skjønte poenget ditt, ja...

Btw: Har ikke kommentert bygget enda tror jeg. Det var styggere enn juling.
Likte spesielt godt den delen med amerikanske flagg....lurer på om den er en av de gode gamle hemp flaggene????

...uansett så er det en eller annen aussie som har designet det der...( gammelt nytt dette med wtc2 )