Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 662
Sitter godt tilbakelendt og kjeder meg ganske mye nå. Så jeg poster en meningsløs post, noen som skal på tronica?

www.tronica.org
Skulle tro det var snakk om en trance-festival eller lignende. Syns disse LAN folka overdriver bruken av ordet "party" en smule.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har aldri likt ordet party i sammenheng med data og LAN, og skjønner heller ikke åffer noen sverger til det.. Hehe
ordet LAN er mye mer misvisende, det er ikke nettverket som er viktigst, det er det sosiale aspektet. 'computerparty' er nok det mest riktige.
Har aldri likt ordet party i sammenheng med data og LAN, og skjønner heller ikke åffer noen sverger til det.. Hehe
Vis hele sitatet...
Har aldri likt ordet LAN i sammenheng med et party... Mulig LAN er ett passende ord i denne sammeneheng, (så litt på sidene dems, og det så ut som er ren gamer greie,) men på steder hvor det kommer annet enn bare gamere, kalles det ett party... Det er ikke alle som kommer på grunn av nettverket.
Better than thou.
Datakonferanse for ungdom.

Nei, men jeg er lei av sånne lan-ting jeg as. Kanskje lite lokal-lan med venner, men ikke no mer. Vi kaller det forøvrig enkelt og greit linking. :]
Tar meg sikkert en tur ut i uka...