Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2406
jaja, et sted må man begynne...
håhå. En leet dassrull. Hvilket prog brukte du?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
fin dassrull
Hehe, pent..

Hvor hentet du inspirasjonen fra?
Smooth rull. Går det ikke an å få den helt smooth?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Phun-Q
Smooth rull. Går det ikke an å få den helt smooth?
Vis hele sitatet...
ja, den ser veldig hard ut. jeg ville ikke ha tørket meg med den
hadde egentlig tenkt å lage en snømann, men det gikk skeis når jeg skulle sette på øyne, nese, munn, armer og kost. så da ble det dassrull i stedet. det er bare to standarsylindere inni hverandre og en plate nederst. brukte 3dmax. vet ikke hvordan får den helt glatt i kantene, fant ingenting i rendermenyen.
Du finner mye under modify taben. Litt meshsmooth, ripple osv, så hadde det blitt litt av en dassrull
genialt, codemaster. nå ser den skikkelig god og myk ut.
frittjaaff.... hiv på noen hjerter eller no slikt.... Kanskje nff i rosa elns
tenkte faktisk på det, men jeg fant ikke ut av de texturegreiene...
ja den så behagelig ut
"mmm, lambi!" men den var nice, quite nice for første 3d bilde, neste blir vel 4d
Hehe, 4D hadde tatt seg ut.
Men sikkert en bra start, har ikke peiling på 3D greier jeg, men ...
4 dimensjon ja.... lurer på hvordan den skulle være... siden den ikke eksisterer... ennå
vel, jeg likte best den "myke" jeg også
Digital Hybrid... Alt er mulig

Frittjaaff: TA å lim inn avartaren din Den ville vært rå på en dassrull... Ikke personlig ment :P
on topic: fin dassrull, men det hadde gjort seg med en tekstur.

off topic: det blir ofte sagt at tid er den fjerde dimensjon. Men når det er snakk om firedimensjonalt rom blir det litt vanskeligere. Det er vanskelig å forestille seg hvordan noe slikt ville fungert, i teorien ville man kunne ha sett alle sidene på tredimensjonale objekter samtidig, også innsiden. Siden vår tredimensjonale virkelighet eksisterer i den fjerde dimensjon (tiden), må en eventuell firedimensjonal virkelighet eksistere innen den femte dimensjon. Hvordan dette ville fungert har jeg ingen anelse om..
Opprinnelig postet av gaucho
on topic: fin dassrull, men det hadde gjort seg med en tekstur.

off topic: det blir ofte sagt at tid er den fjerde dimensjon. Men når det er snakk om firedimensjonalt rom blir det litt vanskeligere. Det er vanskelig å forestille seg hvordan noe slikt ville fungert, i teorien ville man kunne ha sett alle sidene på tredimensjonale objekter samtidig, også innsiden. Siden vår tredimensjonale virkelighet eksisterer i den fjerde dimensjon (tiden), må en eventuell firedimensjonal virkelighet eksistere innen den femte dimensjon. Hvordan dette ville fungert har jeg ingen anelse om..
Vis hele sitatet...
Så en gjennomsiktig kube er i teorien 4-dimensjonel!?
oh, I've gone cross eyed
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
hva med bibelsider som texture på dassrullen? har alltid ønsket meg en slik. eller en med tegneseirer på, i tilfelle jeg glemmer avisen
hehe... eller hva med koranen?
"Ser du han der borte? Han sa at han brukte koranen som toalettpapir" - Otto Jespersen
mer off topic:
Har hørt at den fjerde dimensjon (tiden) kommer av bevegelse (fart/tid=avstand osv...), så da skulle en 3D film være det samme som et 4D bilde. Har også hørt at den fjerde dimensjon er bevegelse innenfor EN tid, og at den femte dimensjon da er bevegelse fra tid til tid. Om mine kilder ikke er helt på jorde da?

btw: pen dassrull....
STX: Nei, om den er gjennomsiktig eller ikke har ingenting å si for om du kan se alle sidene samtidig. Hvis du ser på den fra ett gitt punkt kan du ikke se utsiden til baksiden eller innsiden til forsiden fra utsiden. Eller du kan jo det men ikke fra "rett" side..
Enig i at forklaringen min ikke var idiotsikker og kanskje litt klønete formulert, men hvis du anstrenger deg litt forstår du sikkert hva jeg mente.
Nais dassrull :P
hehe, kult første 3d-bilde
original reprint
xaff's Avatar
Fin dassrull, fikk lyst til å springe på dass med den.

Veldig bra første gang. Skulle kanskje hatt litt mer liv i den.
du må lage sånn ujevne streker og mønster på dassrullen.

uansett, den eier. litt synd at den ser ut som betong akkurat nå da.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av gaucho
off topic: det blir ofte sagt at tid er den fjerde dimensjon. Men når det er snakk om firedimensjonalt rom blir det litt vanskeligere. Det er vanskelig å forestille seg hvordan noe slikt ville fungert, i teorien ville man kunne ha sett alle sidene på tredimensjonale objekter samtidig, også innsiden. Siden vår tredimensjonale virkelighet eksisterer i den fjerde dimensjon (tiden), må en eventuell firedimensjonal virkelighet eksistere innen den femte dimensjon. Hvordan dette ville fungert har jeg ingen anelse om..
Vis hele sitatet...
psch..
du har ett rom.. i 1-2-3 dimensjon ser du det som er forran deg, i 4.de dimensjon ser du det som har vært i rommet, og kommer til å komme i rommet (enkel forklaring eller hva)
Har aldri sett en dassrull med gullpapp :>
sikkert røkke sin. (kjempemorsomt)

men så mer ut som sånn bokpapirrull vi hadde på ungdomsskolen. bare at den ikke var formet som en dassrull da.

bra forresten. mange som prøver å lage naturtro mennesker første gangen de lager noe i 3d liksom.
Sist endret av dephic; 23. juni 2002 kl. 10:32.
▼ ... over en uke senere ... ▼
sjenialt og simpelt

lag en skikkelig 1337-dassrull