Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 950
Jeg har mekka ny web til meg selv, si hva dere mener om siden (forbedringer, skryt osv)

for dem som ikke ser signaturen min kan trykke her
Sist endret av Tierra; 3. mars 2002 kl. 00:28.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
enkel og grei side.
men du bør seriøst tenke på å forandre fargen på linkene. den blåfargen passer ikke inn i det hele tatt. dessuten er det litt vanskelig å lese også. prøv heller med den orangefargen som du har på førstesiden.

og angående det bildet på førstesiden: jeg kan se at det er en gif. tipper den er transparent. det ser ut som du har gjort en heller dårlig jobb med overgangen fra orange til svart. vet ikke om all den lysebrune fargen skal være der eller ei. det ser bra ut noen steder, men det finnes noen små flekker rundtom som ikke ser ut som om de skal være der. men det ser litt 'grunge'aktig ut, så du kan egentlig bare beholde det.
Når du er på forsiden, og trykker på en av linkene, så flytter menyen seg litt oppover, ødelegger helhetsinntrykket
trodde jeg skulle få mye mer å forbedre en dette!
*fixe på dill og dall som Gusto og Sharken foreslo*
Jeg ville ha brukt en helt annen farge, svart ble sinnsykt mørkt. Bruk grå eller no, det pleier å se stilig ut på små sider. Sjekk www.unstable.tk , liten og grå, men ganske så tøff.

De blå linkene var forferdelige, klin umulig å lese. Fjern den underline greia, og gjør dem oransje eller noe, om du skal beholde svart-fargen. Menyen flytter også litt på seg i det man klikker på "splashen".

Fonten på "splashen" og i menyen var tøff though.
jeg synes det ble litt lite sånn midt på siden egentlig jeg. men det har jo også sikkert noe med å gjøre at jeg kjører 1280*1024..
og linkene kanikke være blå nei, men det tror jeg at jeg sa til deg igår kveld eller inatt ellerno.
hadde kanskje gått ann å mekka noe tøff gfx, så det hadde blitt noe mer på sidene enn det lille som blir stående på midten av skjermen lissom.

jeg må bare si det: ozon fikk fonter av MOI! *rawke*
ser ut som det bare er meg, men jeg får 404.
Opprinnelig postet av sorath
ser ut som det bare er meg, men jeg får 404.
Vis hele sitatet...
prøv http://home.no.net/djoz0n
jau, den funket.

har bare en ting å si: det skrives ikke 2©02 men , 20©02
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Enkel side, men altfor stygge farger.
Meget enkelt side, og er ikke noe galt i det! Helt ok design også.