Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2674
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Hvis man hypotetisk sett skal redigere ett vognkort. La oss si at man skal endre kW`en, navn osv.

Hvordan kan jeg da finne riktig skrift type, eller er dette noe man må lage ifra bunnen av?

Beklager om jeg har postet feil sted
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor


Selifca ligner mest.

Uansett, om du gjør dette, så ligger alt av info digitalt lagret, navn den er registrert på, kW, mål osv.
Her kan du legge inn bilde av fonten og den finner riktig font eller den som ligner mest.
Sitat av Btyven Vis innlegg
Hvis man hypotetisk sett skal redigere ett vognkort. La oss si at man skal endre kW`en, navn osv.

Hvordan kan jeg da finne riktig skrift type, eller er dette noe man må lage ifra bunnen av?

Beklager om jeg har postet feil sted
Vis hele sitatet...
Husk at om du hypotetisk sett noen gang skulle få bruk for dette vognkortet. så er vognkortet mye mer enn ett a4 ark med skrift, hold det opp mot lyset og se!
Sist endret av Afrikaneren; 23. april 2015 kl. 23:12.
Overskuddsmateriell
Vognkortet blir sjekket ved hver EU kontroll til info, altså annenhvert år minst blir det sjekket.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Så er det jo i tillegg hypotetisk ganske surt å bli huket for hypotetisk dokumentfalsk
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Trådstarter
Hehehe. Slapp av gutter :P

Takker for svar