Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1314
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7167314
(VG Nett) Sogndal-leder Svein Bakke er i harnisk over at NFF ikke vil reagere mot den brutale tacklingen til Odd Inge Olsen. Hvis forbundet ikke forandrer mening vil klubben gå til sivilt søksmål.

Jeg stemmer herved for at nFF reagerer hardt mot denne typen taklinger.. Alvorlig talt, Odd Inge Olsen krever jeg at blir ekskludert som medlem her.. Iblis.. gjør noe med dette..
komma regel:

Alvorlig talt, Odd Inge Olsen krever, jeg at blir ekskludert som medlem her.. Iblis.. gjør noe med dette..

.. betyr at Odd Inge Olsen vill at du skal bli ekskludert

Alvorlig talt, Odd Inge Olsen krever jeg, at blir ekskludert som medlem her.. Iblis.. gjør noe med dette..

... Betyr at det er du som vill at Odd Inge Olsen skal bli ekskludert

BurnHard
Når vi først snakker om Odd Inge Olsen, vil jeg bare si at dette er nok et eksempel på at hele Norge er imot MFK. Det virker ihvertfall slik. Christer Basma hadde en enda verre takling i en tv-kamp i fjor (husker ikke mot hvem) og ALLE vet at mennesker som Azar Karadas, Torgeir Bjarmann osv, osv... har hatt minst like stygge taklinger som Odd Inge Olsen...

Forskjellen er? Ikke alle er så uheldige som Tommy Øren at de brekker leggbeinet. Hvorfor skal dette føre til søksmål? Jo: Tommy Øren er en av Norges unge lovende spillere som for "all del" ikke må bli skadet! Hyl! Hyl!

Alle fotballspillere er klar over risikoen de tar ved å spille fotball, og de må regne med å bli skadet noen ganger i løpet av karrieren. Hvor mange ganger har noen saksøkt noen p.g.a en stygg takling? Og hvor mange ganger forekommer det stygge taklinger i løpet av en sesong? Du trenger ikke være Einstein for å skjønne at det første tallet er en god del mindre ennn det første.

Alle er enige i at det var en takling som burde ført til rødt kort, og som absolutt ikke hører hjemme på en fotballbane - ideelt sett. Men slike taklinger kan ikke forhindres, og hvis man skulle saksøkt motstanderen hver gang en blir felt, ville tippeligaen blitt en liga utlendingene ville fått seg en hjertens latter av...

Er helt enig med delphic. Det er teit at folk skal henge seg opp i at noen blir skadet og det gjeller hvilken som helts sport. Men jeg vill også si at om Christer Basma vill skade noen på banen synes jeg vi skal la han få låv til det.. han spiller jo tross alt for Rosenborg!!!!

BurnHard
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Originally posted by Burn-Hard:
<STRONG>komma regel:

Alvorlig talt, Odd Inge Olsen krever, jeg at blir ekskludert som medlem her.. Iblis.. gjør noe med dette..

.. betyr at Odd Inge Olsen vill at du skal bli ekskludert

Alvorlig talt, Odd Inge Olsen krever jeg, at blir ekskludert som medlem her.. Iblis.. gjør noe med dette..

... Betyr at det er du som vill at Odd Inge Olsen skal bli ekskludert

BurnHard </STRONG>
Vis hele sitatet...
Og: "Odd Inge Olsen krever jeg at blir ekskludert som medlem her.." betyr det jeg ville det skulle bety.. ingen komma nødvendig i den setningen...
har bare en ting å si

fotball SUX


22 spillere som løper rundt etter EN ball...
det kan vel ikke kalles særlig smart gi alle en ball og et mål hver ;D (dette gjelder for de fleste sports typer)

[ 22 May 2001: Message edited by: sanders ]
Originally posted by sanders:
<STRONG>har bare en ting å si

fotball SUX


22 spillere som løper rundt etter EN ball...
det kan vel ikke kalles særlig smart gi alle en ball og et mål hver ;D (dette gjelder for de fleste sports typer)

[ 22 May 2001: Message edited by: sanders ]</STRONG>
Vis hele sitatet...
*FNYS*

We are Tottenham.

Fotball er ganske underholdene skal jeg fortelle deg. Var på White Hart Lane denne lørdagen. Så Spurs knuse Manure 3-1. Jeg kan fortelle deg såpass at de 90 minuttene den kampen varte var de beste i mitt liv så langt.

Fotball, ehm ..... Tottenham .... er en lidenskap utenom det vanlige. Du må nesten være inne i den lidenskapelige sonen for å kunne fullstendig se gleden i fotball.

Jeg syns faktisk synd på deg, som ikke liker fotball. Du vet ikke hva du går glipp av....helt sant.
Patient zero
iblis's Avatar
hmmf..
jeg liker heller ikke fotball.. trur ikke jeg går glipp av noe stort!
Better than thou.
Er du helt ærlig når du sier at det var de 90 beste minuttene av ditt liv? I tilfelle må du ha et utrolig kjipt liv!? Ikke diss eller noe men..
Neida, men som sagt, ingen "utenforstående" kan fatte det. Bare tro meg, det er nok fakta. Hva med Mr. Molde (Dephic altså..), du støtter meg vel?
Jess, jeg tror deg!

Og har også forståelse for det... ventet ikke at noen utenforstående skal skjønne det nei..