Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3778
har sittet 1time nå med min deisre. Hvordan legger man inn sin egen ringetone?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
1. Press MENU on the Home screen, then tap Settings > Sound & display > Phone ringtone. Tap the ring tone you want to use on the list, and then tap OK.

2. You can also use MP3 as a ring tone. To setup MP3 as your ringtone, please use the micro USB cable to connect the phone to a USB port on your computer. The Connect to PC dialog box displays and prompts you to choose Disk drive > Done. Your phone’s SD card is mounted as a drive on your computer. You can now copy MP3s to the SD card.

After you have finished copying, open the notifications panel (by touching and then dragging the status bar down) on your device, then in the Notifications panel, touch Charge only.

Please press All programs > Music > tap the music you want to share (the music will start playing) > press MENU > Set as ringtone. You can set the MP3 as a Phone ringtone, Contact ringtone or you can select Trim the ringtone.
Trådstarter
En ting til, Noen som vet hvordan man downloader apps fra http://www.android.com/market/ ?
Sitat av shiiit Vis innlegg
En ting til, Noen som vet hvordan man downloader apps fra http://www.android.com/market/ ?
Vis hele sitatet...
Du har jo en egen applikasjon på telefonen som heter "Marked". Har du prøvd å laste ned ting fra der? Du trenger internett for å laste ned ting der, bare så du veit det.
Trådstarter
ja, har ikke tråløst nett her. så derfor vil jeg laste ned på pcen for så og dra det over på mobben
Sorry for at jeg stjeler tråden, men er Htc Desire verdt 1000 lapp mere enn Htc Hero? Har bare lyst på en av dem.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ja, er ca verdt et laken mer, men Desire kjører Android, og ikke Windows Mobile som Hero gjør, dette gjør Hero litt sluggish og treg til tider, men kan alltids flashe med Andriod rom til den.

Desire er INN!
Sitat av Fleff Vis innlegg
Ja, er ca verdt et laken mer, men Desire kjører Android, og ikke Windows Mobile som Hero gjør, dette gjør Hero litt sluggish og treg til tider, men kan alltids flashe med Andriod rom til den.

Desire er INN!
Vis hele sitatet...
Men Hero kjører vel også Android, står i hvertfall det på amobil.no, men synes bare Desire er så stygg og kjedelig forhold til Hero.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ahh. Stemmer, tenkte nå på HD

Hero har jo den gode bøyen, om gjør at den sitter godt i hånda, samt litt flere fysiske knapper.

Hero mangler blits/lys og radio, ellers er de helt like nesten.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Ahh. Stemmer, tenkte nå på HD

Hero har jo den gode bøyen, om gjør at den sitter godt i hånda, samt litt flere fysiske knapper.

Hero mangler blits/lys og radio, ellers er de helt like nesten.
Vis hele sitatet...
Okey, da blir det Hero takker.
Sitat av shiiit Vis innlegg
ja, har ikke tråløst nett her. så derfor vil jeg laste ned på pcen for så og dra det over på mobben
Vis hele sitatet...
Ifølge Netcom Forhandlersupport må man ha 3G dekning for å lage seg en konto til Android Marked.
Man trenger ikke konto for Android Market, men såvidt jeg vet kan du ikke laste ned til pc og dra over, du må enten bruke wifi eller 3g tror jeg.
By nature
LoOzR's Avatar
Sitat av illuSiOn^ Vis innlegg
Ifølge Netcom Forhandlersupport må man ha 3G dekning for å lage seg en konto til Android Marked.
Vis hele sitatet...
Neissda, funker fett på wlan og det!
nFF Marshall
morten's Avatar
Hijacker denne tråden litt til noe som er litt utenfor det det hele startet på her.

Noen som har vært borte i at telefonen plutselig ikke vil koble seg på mobil-nettet eller wifi? Jeg har hatt telefonen i litt over en uke, og nå er det plutselig ikke mulig å gjøre noen av delene lenger. Får bare opp "Begrenset tjeneste".
Jeg forsøkte nettopp å tilbakestille til Fabrikkinstillinger uten noen videre hell. Har heller ikke klart å søke opp noe lignende problem enda.

Jeg testet simkortet i en annen telefon, og der fungerte det helt fint. Så det er Desire det er noe problem med. Noen som har noen tips / vært borte i det samme?

Flight modus er heller ikke aktivert.
Sist endret av morten; 13. mai 2010 kl. 00:21.
Sitat av morten Vis innlegg
Hijacker denne tråden litt til noe som er litt utenfor det det hele startet på her.

Noen som har vært borte i at telefonen plutselig ikke vil koble seg på mobil-nettet eller wifi? Jeg har hatt telefonen i litt over en uke, og nå er det plutselig ikke mulig å gjøre noen av delene lenger. Får bare opp "Begrenset tjeneste".
Jeg forsøkte nettopp å tilbakestille til Fabrikkinstillinger uten noen videre hell. Har heller ikke klart å søke opp noe lignende problem enda.

Jeg testet simkortet i en annen telefon, og der fungerte det helt fint. Så det er Desire det er noe problem med. Noen som har noen tips / vært borte i det samme?

Flight modus er heller ikke aktivert.
Vis hele sitatet...
Ta en software update? Er ikke sikkert det hjelper, men er verdt et forsøk.
nFF Marshall
morten's Avatar
Det er siste versjon av software på den også.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av Fleff Vis innlegg
Ahh. Stemmer, tenkte nå på HD

Hero har jo den gode bøyen, om gjør at den sitter godt i hånda, samt litt flere fysiske knapper.

Hero mangler blits/lys og radio, ellers er de helt like nesten.
Vis hele sitatet...
Haha, snakker om? :P

De er ikke "helt like nesten".

Hero har 528 MHz prosessor, og 288 MB RAM.
Desire har 1 GHz (1000 MHz!) Snapdragon prosessor, og 576 MB RAM. Ganske så stor forskjell der :P For å ikke nevne betydelig bedre 3D ytelse, og Android 2.1 vs 1.5(!)