Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1916
Hei, lurte på et kort svar om hvem det var som fant på navnet :P
Hvor gammelt det er.
nFF har som mye annet her i verden en egen wiki entry, jeg vil anbefale deg å google neste gang.

nFF ble startet i august 2000 som et forum for phreaking. Norsk-Undergrunn.as, datidens største nettsted innen sjangeren, la ned i oktober samme år, og mange brukere gikk over til nFF. Nettstedets grunnlegger, «Iblis», startet siden for å la den være et lite forum for mennesker med felles interesser.

Ettersom det ble flere brukere, ble det åpenbart at interessene fløt utover de grensene som var satt for nettstedet. Det ble dermed utvidet med flere kategorier, noe som igjen førte til en økt brukerskare.

Etter at all data ble slettet i en uoverensstemmelse med hostingleverandøren ble siden opprettet på nytt i januar 2001.

I juni 2002 endret nettstedet adresse fra iblis.nu til freakforum.nu, som er den nåværende, og instruerte hele medlemsmassen om å benytte den i stedet.
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Norsk_Freakforum

Desverre vet jeg ikke hvem som kom på navnet. :/
I juni 2002 endret nettstedet adresse fra iblis.nu til freakforum.nu, som er den nåværende
Vis hele sitatet...
Hmm, tror noen må oppdatere wikipedia!
Sitat av jarl Vis innlegg
Hmm, tror noen må oppdatere wikipedia!
Vis hele sitatet...
done
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Patient zero
iblis's Avatar
Sitat av Elemental Vis innlegg
nFF har som mye annet her i verden en egen wiki entry, jeg vil anbefale deg å google neste gang.


http://no.wikipedia.org/wiki/Norsk_Freakforum

Desverre vet jeg ikke hvem som kom på navnet. :/
Vis hele sitatet...
Det var jeg som kom på navnet "norsk freakforum" for en god stund tilbake.
Sitat av iblis Vis innlegg
Det var jeg som kom på navnet "norsk freakforum" for en god stund tilbake.
Vis hele sitatet...
Fett, hvordan kom du på navnet?
Sitat av iblis Vis innlegg
Det var jeg som kom på navnet "norsk freakforum" for en god stund tilbake.
Vis hele sitatet...
Jøss, du er her enda?
Patient zero
iblis's Avatar
Sitat av Raymond Vis innlegg
Jøss, du er her enda?
Vis hele sitatet...
Joda, jeg lurker rundt i stillheten.

Hvordan jeg kom på navnet husker jeg ikke. Vi snakker jo rundt år 98/99 her og jeg husker så vidt hva jeg gjorde igår.