Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1691
http://www.youtube.com/watch?v=00L19D4Mkys

Jeg hadde prøvd å stille lysstyrken så bildene skulle se bra ut også når det ble helt mørkt i rommet.
Dessverre ble det ikke helt riktig, så måtte etterjustere litt i løpet av filmen.
nice planking
Jeg lurer på: hva prøver du å komme fram til? Jeg orka, dessverre, ikke å se på dette i 7 minutter. Til det var det for kjedelig.
Jeg orka heller ikke å se hele, men det var fett likevel! Sikkert mer interessant for dem som var der hva heter den første sangen?
Hobbit
harald25's Avatar
Trådstarter
Sitat av thomasw Vis innlegg
Jeg lurer på: hva prøver du å komme fram til? Jeg orka, dessverre, ikke å se på dette i 7 minutter. Til det var det for kjedelig.
Vis hele sitatet...
Skal ikke komme fram til noe som helst.
Bare viser fram det jeg har laget.

Første sangen er Periphery - Icarus Lives (Zedd remix)
Ser ut som en utrolig dårlig fest. Alle sitter med sin egen kiwipose med øl mellom beina. Virker ikke som om husverten "verta" opp med noe party akuratt
Litt skuffende fest, for mine øyne vertfall. Men fin gjennomført video =)
Likte han mannen på stolen som magisk flyttet seg!
Kult laget. Har du tatt haugevis av bilder med noen sekunder i mellom, eller har du filma det hele? Hvor mange bilder ble det i såfall, og hvor stor datamengde ble det? Hadde forresten vært kult om du hadde med en real-time klokke oppe i hjørnet, men det er så klart mye mer jobb.
Sist endret av AnaMorph0s|s; 24. mai 2011 kl. 14:45.
jeg liker ca 4:30 når hu jenta i sofaen sitter og prater med guttene, han ene prøver seg først, så han andre, litt frem og tilbake og på ca 4:39 kaster hun seg over han ene! (lett på tråden eyh, tok ikke 10 sekunder engang)
Kjempeartig video! Begynte å bli litt lite interessant å se på etter at det ble mørkt, men det var spennende å se på hvordan folk byttet beinstillinger, hvor lenge folk satt der de satt, og hvem som pratet med hvem.
Hobbit
harald25's Avatar
Trådstarter
Sitat av AnaMorph0s|s Vis innlegg
Kult laget. Har du tatt haugevis av bilder med noen sekunder i mellom, eller har du filma det hele? Hvor mange bilder ble det i såfall, og hvor stor datamengde ble det? Hadde forresten vært kult om du hadde med en real-time klokke oppe i hjørnet, men det er så klart mye mer jobb.
Vis hele sitatet...
Ett bilde hvert tredje sekund tok jeg.
Skulle gjerne tatt flere også for å få en mer flytende film. Men siden lukkertiden er på ca 1,5 sek kan jeg faktisk ikke ta bilde oftere.
Selve festen er spilt av i 24 FPS og vaskingen etterpå i 12 FPS.

Og egentlig burde jeg hatt enda lenger lukker for det ble jo alt for mørkt når vi skrudde av lysene i rommet.
Jeg hadde jo lånt 4 lys som skiftet farge i takt med musikken.
Dessverre er det sånn når folk blir fulle at volumet stiger eksponensielt med promillen. Det var så mye bass til slutt at lysene byttet farge absolutt hele tiden, så man ser ikke dette spesielt godt på timelapsen dessverre.

Har fiksa klokke på en tidligere timelapse. Da fant jeg et program som hentet ut klokkeslett fra EXIF-info og tegnet dette på samme sted på alle bildene.
Tok en evighet though, så jeg gadd ikke gjøre det denne gangen.

Til sammen 7500 bilder og det tok ca 4GB.
Utrolig kult! Stolen som han ene personen satt på under vaskingen var priceless
Var nice med han fyren som "sklidde" over gulvet oppå en vaskeklut
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det eneste som mangler er en klokke som viser tiden