Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225327
googla "hvordan lage svartkrutt"
en kompis veldig bra forum
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg søkte på noe på google og voila her er jeg!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjennom selveste Petter Pan
Gjenom en kammerat. Innteresen for forumet har økt veldig den siste tiden i min omgangskrets
Ble kjent med NFF via en venn
Ble kjent med nFF via en venn.
Alkoholisert gamer
Ble kjent med nFF via x-en til søstra mi^^
Hmm.. Får mange år siden, så søkte jeg på info om noe beroligende middel.. Og vips! =D
Hørte om det for lenge sia meg gadd ikke bli medlem før nå:P
satt og googla etter div, lurer greier så fant jeg denne siden. its teh shite!
Jeg begynte på ungdomskolen og ble kamerat med en som var glad og flink i data. Så for å vise min interesse fortalte jeg at jeg ville lære å hacke. Han var enig, og vi begynte å se etter nettsider med info og hjelp. Noe som førte oss til nff

hehe, han har sagt at han trodde jeg var god på data, men at han i ettertid synes jeg egentlig sugde balle

Den dag i dag har jeg såklart et helt annet syn på "hacking" o.l..
Trengte rusmiddel-informasjon, da det gikk alvorlig galt på en fest en gang.
Sist endret av Beis; 23. januar 2008 kl. 03:13. Grunn: glemte et komma :)
Drev og googled rundt etter et norskt forum, som ikke utelukkende besto av tilbakestånde fjortiser.
Jeg har lurket her en liten stund og forumet virker funny og informativt.
gjennom broren min:P
Gjenom en kammerat. C.Hendrix085
Lurket i laaang tid før jeg gidda lage meg bruker, også enda masse mer lurking etter jeg registrerte meg med 1 og 1 post (mal)plassert her og der.
Begynner å bli en stund siden, men fant vel forumet først og fremst gjennom linking hit fra battlefield.no, på en diskusjon omhandlende datasikkerhet eller noe i den dur, for mange år siden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fikk tilsendt linker og utdrag fra tekster her av en venn, som hadde en venn som var reg på forumet. så fant jeg ut at jeg kanskje like godt kunne registrere meg selv. Like dumt liksom....
googla etter noe fett.. freakforum kom opp! ble medlem! kos
Må nok skylde på Anders2205. Han sendte en link til tråden under, og da ble jeg jo sjarmert i senk

http://www.freakforum.nu/forum/showt...+med+lik+bevis
Gjennom en venn
Gjennom en venn=)
Gjennom en venn som snakket om den ene tråden.
Den som bare viste...
Mange venner som sitter innpå her, så jeg måtte ta meg en titt!
en kompis satt og pratet om trip rapporter osv, og anbefalte meg å gå inn å lese er vell egentlig ikke aktiv på forumet. men sitter å leser en del på skolen/jobben.
Trip rapporter facinerer meg enda)
Jeg klikket på en link jeg fikk... Og resten er historie
gjenom en "nørde" venn
samme som mange andre;
ramla innom en gang etter et søk i google (husker ikke hva det var) lurket her en stund før jeg fant ut at jeg like greit kunne regge en bruker også. Ikke at jeg pleier å være så fryktelig aktiv på forumer rundt omkring men leser rimelig mye av det som skrives her i det minste
Sett den mange ganger når jeg søker på google.
Via andre fora har jeg til slutt havnet her på NFF.
Google[img]images/icons/icon7.gif[/img]
Trengte noe hjelp til pc'en og en i klasse foreslo at jeg kunne spørre her. Fikk riktignok ikke svar på spørsmålet mitt men ble jo medlem da
Det bare dukket opp i hodet mitt lizm
Etter å ha sett nFF som link fra google mange ganger..
Venn

Jeg er meget fornøyd med å være her, bare at jeg ikke finner ut hvordan man setter inn bilde.. Jeg får det vel til.. men i reglene står det at man ikke må poste dette.. her.. hmm.. så ikke svar
Via en venn
Sist endret av stefvuk; 13. mars 2008 kl. 16:04.
Via enn venn som hyper forumet så sykt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
venn av venn.
freakforum? kva er det?

gjennom venner..
Gjennom en venn.. og litt goooogle
For ca. et år siden var jeg på besøk til en venn..Satt å spurte han om dop til han ble blå i trynet så han visste meg enkelt og greit siden her sånn ar jeg kunne lese om det..
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Ulldotten
For ca. et år siden var jeg på besøk til en venn..Satt å spurte han om dop til han ble blå i trynet så han visste meg enkelt og greit siden her sånn ar jeg kunne lese om det..
Vis hele sitatet...
Ulldott lookalike!
Sitat av ticks
Ulldott lookalike!
Vis hele sitatet...
La merke til at det er noen her som har nesten likt nick som meg her inne ja. Skal få skifta så fort jeg finner på noe som ikke er opptatt, men bra
Hey, du klarer neppe sverte mitt rykte uansett ;D Velkommen til forumet!
Sitat av ulldott
Hey, du klarer neppe sverte mitt rykte uansett ;D Velkommen til forumet!
Vis hele sitatet...
Hehe. Det var vel ikke planen min heller. Er her bare for å lese og lære for det meste, så får vi se om jeg hiver meg på en diskusjon eller to etterhvert. Kommer egentlig fra et langt mindre forum enn dette, så dette er jo himmelen i forhold. Masse godt lesestoff og mange gode innlegg. Takk for det
En kamerat browsa litt på forumet, og jeg syntes kontrakultur delen var awesome, så jeg joina
Broren min:P Han er en skikkelig Hax0r
fikk vite om det av noen folk.. ^^