Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1071
Gjentatte ganger de siste dagene har jeg plutselig fått ett rush av adrenalin og jeg blir veldig rastløs og alt går veldig fort. Alle bevegelser blir raske og jeg er helt ør i hodet. Føler alle sansene blir bedre men det kjennes veldig merkelig ut. Det eneste som fungerer er å legge seg til å sove. Det er som om jeg har løpt fra noe farlig, og jeg er veldig oppast.

Jeg går ikke på narkotika eller lignende, aldri prøvd noe, så det er ikke noe bivirkning av noe slikt. Men litt skummelt. Noen som har opplevd det samme og evt vet hva som gjør det?
Lean back and enjoy!
Jeg syntes det er ubehagelig jeg da :P Liker ikke følelsen av å være "påvirket". Er skrudd nok som jeg er normal :P
Hvordan klarer du å slappe såpass av at du sovner hvis du er så oppast? Hørtes ubehagelig ut :s
Ta deg en joggetur
Hm. Det finnes sykdommer som forårsaker symptomer som de du beskriver, men det kan også være noe du spiser (eventuelt spiser for lite av). Sørg for å få i deg hva du trenger av næring over noen ukers tid, hvis dette vedvarer ville jeg tatt kontakt med fastlegen min.
Høres ut som du har problemer med binyrene. Binyrenes oppgave er blant annet å skille ut adrenalin.

Stress, i alle former - fysisk, emosjonelt, psykologisk eller fra miljøet kan føre til problemer med binyrene. Dårlig eller mangel på søvn, kosthold og livsstilen din generelt påvirker også binyrene dine. Drikker du mye kaffe? Spiser du mye sjokolade? Brus?