Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 824
Er på utkikk etter en "allrounder" 13" laptop. Kravene er at den har CDrom og i5 prosessor.
Den skal brukes til bildebehandling, internett og tekstbehandling.

Maskinen skal koste opp til 6k. Noen forslag?
Sist endret av Spelly; 18. mai 2011 kl. 21:49.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Lav prisklasse for en liten kraftbaby.

Selv bytter jeg til en HP Elitebook 2540p som høres ut som noe av det du leter etter.
Sist endret av AtXbYeA; 18. mai 2011 kl. 21:54.
Sikkerhetsklarert
Som koster dobbelt av hva han satte som pris...

Men når det er sagt så er det en knall maskin. Som med alt annet, man får det man betaler for.
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Takker for svar. Elitebook virket veldig interessant, men kjøper ikke en så dyr laptop til bruk på universitetet.
iMoan sitt forslag virker som et godt alternativ? selvom det ikke akkurat er en ny PC...
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Den billigste modellen av MacBook Pro 13". Vet det er litt over din prisklasse, men er vel verdt pengene.
Jeg sitter på en Asus U36JC og er veldig godt fornøyd, du får den i både i3 og i5 konfigurasjoner.
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Den billigste modellen av MacBook Pro 13". Vet det er litt over din prisklasse, men er vel verdt pengene.
Vis hele sitatet...
Kjæresten har MacBook Pro 13" kan ikke si meg veldig imponert... Blir nok aldri noe Mac på meg.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av spelley Vis innlegg
Takker for svar. Elitebook virket veldig interessant, men kjøper ikke en så dyr laptop til bruk på universitetet.
iMoan sitt forslag virker som et godt alternativ? selvom det ikke akkurat er en ny PC...
Vis hele sitatet...
Ikke dyr laptop til bruk på universitet ? Er jo gjerne en plass hvor du har behov for en faktisk portabel maskin med god byggekvalitet og god garantiordning (3 års garanti kontra 1år på de fleste andre modeller) og en maskin som du også kan ha opptil 9 timer batteritid på.

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no...9-4138624.html
Sist endret av AtXbYeA; 18. mai 2011 kl. 22:16.
Denne er genial, men koster en tusenlapp mer enn det du hadde tenkt....
http://www.elkjop.no/product/data/ba...ar-pc-r630-13u

CD-rom, i5 prosessor og 9 timers batteritid. (finnes også med i3 hvis du ikke vil betale mer enn 6k)

Den asusen som nevnes over virker også grei, men tror ikke det er cd-rom i den :/
Sitat av daaa Vis innlegg
Denne er genial, men koster en tusenlapp mer enn det du hadde tenkt....
http://www.elkjop.no/product/data/ba...ar-pc-r630-13u

CD-rom, i5 prosessor og 9 timers batteritid. (finnes også med i3 hvis du ikke vil betale mer enn 6k)

Den asusen som nevnes over virker også grei, men tror ikke det er cd-rom i den :/
Vis hele sitatet...
Hvem bruker CD-rom nå til dags? Den eneste gangen jeg bruker det, er nå gammeldags professorer skal ha prosjekter inn på CD.