Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1340
En kompis av meg sa her om dagen ifra om at han kunne skaffe noe som kaltes for kinesisk blomst, jeg syntes dette høres litt interessant ut så jeg tenkte å søke om det på nettet, men finner ingenting.

Det skal visst være like avslappende som å røyke hasj/ marijuana og samtidig litt trippy. Og ser ut som grønt blandet med tobakk sånn utsendemessig og det røykes.

Noen som kan hjelpe meg med å finne noen link, eller noe informasjon ang. dette rusmiddelet?

Jeg liker ikke putte i meg ting jeg ikke har lest om først, derfor jeg spørr.

Takk for gode svar!
Kinesisk blomst? Tja, det kan være veldig mye rart det, men la oss ta utgangspunkt i at det er en blomst (altså at man faktisk kan bruke blomsten) og at man røyker det. Da tenker jeg med en gang på blå lotus eller engletrompet.

Spør gjerne vennen din om litt mer info!
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Ja! Han nevnte også lotus, men ikke at den var blå, skal høre mer med han. Og du felix? HAr du noe info eller kan du henvise til en side det står noe om blå lotus som rusmiddel?
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg fant den der jeg også, men det står jo så og si ingenting om den på erowid. Noen her som har erfaring eller vil fortelle noe om denne?
Sitat av Istra Vis innlegg
Jeg fant den der jeg også, men det står jo så og si ingenting om den på erowid. Noen her som har erfaring eller vil fortelle noe om denne?
Vis hele sitatet...
Da leter du ikke godt nok, det finnes masse info om blå lotus
http://www.erowid.org/experiences/su...s_I_Lily.shtml
god som gull
Sitat av daaa Vis innlegg
Da leter du ikke godt nok, det finnes masse info om blå lotus
http://www.erowid.org/experiences/su...s_I_Lily.shtml
Vis hele sitatet...
å herre min hatt. Dette skal jeg helt klart lese mer om. Har du noen anelse om dette er lovlig å importere til Norge? Hørtes bare... Perfekt ut
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Takk for en god lenke til rapporter! Jeg snakket med kameraten og han bekreftet at det var blue lotus det var snakk om. Er det noen her som vet om det slår ut på urinprøver?

Takk for svar!
Sitat av Istra Vis innlegg
Takk for en god lenke til rapporter! Jeg snakket med kameraten og han bekreftet at det var blue lotus det var snakk om. Er det noen her som vet om det slår ut på urinprøver?

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Det testes ikke for Blue Lotus på urinprøver.

imidlertid er ikke planten kjent for å gi noe særlig til ruseffekt...