Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2305
R.I.P Oneblo
onyxaro's Avatar
12 1
Hei

Fikk ett brett med noe som det står Risperidon Sandoz 2mg. Og lurte bare på om jeg får noe rus av det? Prøvde og søke på google men fant ikke noe om det.
Virkelig ikke så vanskelig å finne svaret. Googla Risperidon Sandoz, trykka første lenke som var Felleskatalogen. Der fant jeg at virkestoffet var Risperidon. Søkte opp Risperidon, og kom til wikipediasiden. Her finner en alt en trenger å vite. Det er et antipsykotikum, noe som stemmer med hva felleskatalogen sier. Forstår du ikke det rent tekniske nevrobiologiske på wikipedia kan du google ''High from Risperidone''. Der vil du finne et utvalg av mennesker som har forsøkt som mente dette var helt forferdelig, noe som også stemmer dersom du leser om hvilke virkninger/bivirkninger det har, og hva det brukes til.

Kort oppsummert: Nei, du vil ikke få en god rus av Risperidon.

Dersom du fikk dette sliter du antakeligvis psykisk, da hjelper det fint lite å prøve å ruse seg på medisiner som påvirker de områdene av hjernen som er ansvarlig for psykisk velvære. Ta medisinene dine som forskrevet, fikk du de av en kompis uten grunn anbefaler jeg deg å kaste det. Anbefaler psykolog dersom du føler at du må ruse deg så mye, at du sjekker på fora for alle piller du får. Da mangler du kanskje noe i livet ditt, og det er ihvertfall ikke piller.
Sist endret av Relevant; 14. oktober 2015 kl. 14:02.
R.I.P Oneblo
onyxaro's Avatar
Trådstarter
12 1
Okei. Tok og kasta dem i søppla.

Takk for svar!