Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1632
Hei.. Vet at det er ett stoff i suboxone som gjør at det ikke er så bra og ta det intravenøst, men det jeg lurer på er om det gjelder om man sniffer det også? På forhånd takk for evt svar
Det inneholder nalokson, som gjør at man får en slags moteffekt om man tar det IV. Om jeg husker rett, så er det det stoffet man gir til folk som tar OD på heroin. Suboxone er som Subutex, med den forskjell at førstnevnte har dette stoffet for å forhindre misbruk.

Det går ikke an å fjerne nalokson fra buprenorfin, så det vil være der uansett om du tar det IV, nasalt eller oralt. Og effekten av det er i uansett tilfelle vil den dempe rusen.

Subuxone skal for øvrig legges under tungen for å få effekt.
Sitat av Fleinsopp1988 Vis innlegg
Det inneholder nalokson, som gjør at man får en slags moteffekt om man tar det IV. Om jeg husker rett, så er det det stoffet man gir til folk som tar OD på heroin. Suboxone er som Subutex, med den forskjell at førstnevnte har dette stoffet for å forhindre misbruk.

Det går ikke an å fjerne nalokson fra buprenorfin, så det vil være der uansett om du tar det IV, nasalt eller oralt. Og effekten av det er i uansett tilfelle vil den dempe rusen.

Subuxone skal for øvrig legges under tungen for å få effekt.
Vis hele sitatet...
Fint innlegg, men du svarte ikke på spørsmålet hans.

Til TS: Naloksonen vil i veldig liten til ingen grad bli absorbert ved sniffing/snorting. Subutex/Suboxone er laget for å bli tatt opp via slimhinnene under tungen, så om du drar det opp i nesen istedet vil ikke utgjøre særlig stor forskjell.
Sist endret av Mexxy; 15. september 2015 kl. 19:08.
Det var svaret på spørsmålet mitt ja, takk
Og regna med at det svei no jævlig i nesa, hvis du snorta det.. Og hvordan ble formen..?
Det svir ikke i nesen i det hele tatt..... Formen er etter min smak god, akkurat det samme som om det skulle vært subutex jeg sniffet.