Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4676
Skal forsøke å skrive dette kortfattet. Det er ingen som forstår meg når jeg sier at Imovane er den beste "rusen" for meg. Jeg får veldig mye energi, selvtillit, utadvendt og føler meg veldig bra. Jeg er et arbeidsjern uten like på jobb og rører allverdens prosjekter. Sobril, ikke så værst de heller😀
Har nå fått tak i Xanor 2 mg depot. Har tatt 1 kvart og opp til en halv. Er veldig skuffa. De gjør meg bare slækk, trøtt og tja kjenner jo rusen, men ikke den rusen jeg beskriver øverst!
Disse Xanorene skal være ekte.
Noen som vet om disse skal gi en samme rus som Imovane og sobril ? Evt om jeg skal ta Xanor annerledes? Har både tatt de knust og hele.
Hvordan fungerer rivotril?
Xanor, for meg gir 100 ganger bedre rus enn de andre du nevner.

Sikker på at de er ekte?

Depot? Mener du 2.mg Bars, eller blå/lilla 1.mg?

Ta de under tunga og la de smelte helt bort. Funker best for meg og andre jeg kjenner.
Sist endret av BrewGrow; 5. september 2015 kl. 15:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jepp 2 mg bars. Er det sånn at hvis man tar for liten dose blir man slækk mens i litt større doser gira? Jeg tror de skal være ekte.
Sitat av Msimri Vis innlegg
Jepp 2 mg bars. Er det sånn at hvis man tar for liten dose blir man slækk mens i litt større doser gira? Jeg tror de skal være ekte.
Vis hele sitatet...
Nei du blir slækk uansett, bare hvis du spiser mer så blir du helt apekatt og driter deg ut.
Hehe Ok. Men jeg forstår ikke hvorfor rusen av sobril og Imovane funker så sykt bra på meg? Blir i fantastisk knallform. Rydder vasker organiserer osv. Har hatt stor tilgang på blåvalium også. Men de var dødsdårlige de å. Ble slækk og trøtt. Kjeeedeliiig
Har aldri prøvd Sobril, men Imovane har gitt meg bedre rus enn Xanor, Rivo og Valium. Imovane er dog ikke et vanlig benzo, tror det blir kategorisert som z-hypnotika, så det kan være en grunn. Hvorfor Sobril stikker seg ut vet jeg ikke.
Xanor er vel 50 ganger sterkere enn sobril(?) xanor dreper hos meg alle følelser, ikke bare angst. blir ganske slack og bryr meg liksom ikke om en dritt, men det føles bra, synes imovane er den mest "funkye" eller hva jeg skal si, man merker at tankene forandres og man føler seg litt rar, men first choise er vel xanor, kombo med coca cola snus og xanor på jobb er konge, dagene går så fort unna, skal sies jeg sluttet å få respet på dem for ganske lenge siden, for å merke noe av sobril måtte jeg opp i ca 200-300mg
Du får ikke energi av Xanor nei. Det er veldig potent og sløvende benzo. Kan godt hende du liker rivotril bedre. Rivotril er forsåvidt omtrent like potent, men du får ikke hele effekten i fleisen på en halvtime, bygger seg saktere opp og varer lengre.
Sist endret av TrippyKing; 5. september 2015 kl. 17:16.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Depot er noe helt annet enn vanlige piller.

Poenget med Depot er at det tar lang tid før det tas opp i kroppen, du får ikke den umiddelbare gode følelsen/eufori, og det sitter mye lenger i kroppen. Det er vel først og fremst ment å gis til mennesker som skal ha langvarig bruk av alprazaolam uten stadige toleranseendringer og sug om mer og mer og mer.
Xanor depot finnes bare i 0,5mg og 3mg..
Om det er hvite 2mg så er det vanlige tabletter.
Å ang. Det å bare bli slækk av Xanor stemmer nok ikke hos alle, er det eneste av benzoer jeg ikke blir det av, er ganske innspist, men alikevel det eneste jeg faktisk er opplagt på. Men kan kjapt miste det meste av sperrer om jeg spiser nok.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sprøsmål; Hvor sterk er Xanor i virkningen i forhold til sobril 25 mg ?

Har aldri prøvd Xanor. Eneste benzoen jeg er fornøyd med, som jeg blir "innafor" med er 25mg sobril, og blir sånn halveis innafor av valium. Blitt anbefalt Xanor som en oppgradering, men vet for lite om xanor ................

Har du peiling!?

Trenger svar.
Hvis du er fornøyd med sobril så vil jeg anbefale deg å holde deg langt unna alt annet. Ingen lege ville anbefalt en "oppgradering" om sobril virker bra på deg. Det blir som å sette en 700hk V8 motor i Yaris'en til bestemora di. (Hørtes mye morsommere ut enn de respektive rusmidlene :P Poenget er at det er overkill )
Hvis du skal ruse deg så søk. Det står tonnevis med informasjon på google om ALT.

Mitt tips fra en tidligere rusmisbruker, hold deg unna

Leste ikke "tittelen" din... Vær forsiktig med rusmidler, vent til du er voksen ihvertfall.

Her er en tabell som viser hvor potent de forskjellige benzoene er.

1mg Xanor er nok for en som ikke har prøvd det. Don't get hooked
Sist endret av monoxide; 9. oktober 2015 kl. 21:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Personlig er det ingenting som fungerer bedre på meg til å bli pratsom, kvitt angst/bli mer utadvendt, bli en jævel til å jobbe (enten det er fysisk eller f.eks. skoledokumenter på pc) og samtidig gi meg den chille opiat feelingen enn kratom.
Jeg kan også få den iveren til å skrive på skoledokumenter etter å ha spist morfinpiller, men kratom er nr. 1.

Slik jeg folker første innlegget her vil du ha noen som gir deg energi, selvtillit og utadvendt. Skjønner ikke helt hva du roter med benzo for da, ville heller gått for ritalin, amf(selv om det kan bli litt for mye av det gode...) etc.
Benzo gir meg ingenting, blir bare sløv, dum og jævlig.
Har også tatt 2mg xanor uten å ha følt så ekstremt mye annet enn litt trøtthet, følte meg ikke spesielt rusa(selv om det er vanlig med benzo at du selv ikke merker det).
Ta deg litt alkohol eller cannabis etterpå derimot, da skal jeg love deg du blir rusa, men må være forsiktig med sånt, gjør utrolig mye dumt.
Sist endret av pkk1990; 9. oktober 2015 kl. 23:38.
De første gangene med xanor/xanax ble iallefall jeg veldig slækk. Men du skal huske at det er utrolig mye sterkere enn imovane og sobril. Sistnevnte er vel nesten de svakeste du finner innenfor lignende preparater. Etterhvert vil du nok finne samme rusen i xanor også, men vil heller anbefale deg å la vær. Hold deg til de svakere om det skal være, for avhengigheten kommer relativt kjapt og av egne erfaringer er benzo abstinenser verre enn opiater.
Litt på vidvanke i forhold til trådstarten her kanskje, men ville bare nevne at den absolutte chill for meg er 20 mg Sobril og ca 60 mg (kaldekstrahert) kodein. Da kjenner jeg igjen dette med arbeidsro (som igjen gir effektivitet) kombinert med at det bare er angsten som forsvinner, øvrige følelser er balanserte.