Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5030
Jeg har spist 10 mg Rivotril og drukket en flaske rødvin(13,5%), så hvorfor føler jeg meg ikke det smule ør? Bare undrer. .
rivotril + alkohol = et rent helvette som jeg ikke husker noe av i 2 døgn!! for meg ivertfall, så holder meg langt unna ^^
Den blandingen har forårsaket en del hull i hukommelsen min -.-' Hadde tatt rivotril på kvelden en gang, og da jeg skulle drikke på morgenen trodde jeg at jeg var "safe" (rivotrils lange halveringstid hadde gått en pillesulten misbruker hus forbi...) Enda jeg ikke drakk mye, så forsvant det meste fra den dagen, og kom aldri tilbake heller!

Vet ikke hvor rusa jeg følte meg, det er faktisk litt rart. Jeg kan ikke i det hele tatt huske hvordan effekten av rivotril var. Jeg kan huske at jeg tok pillene, men alle minner om rusen er borte. Husker krystallklart rusen av alkohol, hasj, kodein, tramadol og diazepam fra samme periode...

Nå vet jeg ikke hvor høy toleranse du har for alkohol, pleier du å merke noe i det hele tatt av 1 flaske vin?

Må selvfølgelig legge til moraliserings-"blande benzoer og alkohol er fyfy!", i tilfelle noen forvillede sjeler med sixpac med øl og tilgang til bestemors medisinskap får det for seg at dette er en god idè!
Så det er bare å vente på hukommelsestap imorgen da altså, sier dere. . Vet at benzo og alkohol er fyfy, men jeg trengte en avslappende kveld i kveld. Jeg drikker sjelden alkohol.
Såfall rart at du ikke ble full av vinen:P Hvordan gikk det btw? Det er jo selvfølgelig ikke garantert at du får amnesi..
Sitat av Vargas Vis innlegg
Såfall rart at du ikke ble full av vinen:P Hvordan gikk det btw? Det er jo selvfølgelig ikke garantert at du får amnesi..
Vis hele sitatet...
Ble litt brisen av vinen sånn av det siste glasset. Helt fin i formen dagen etter. Null amnesi
Har du kjøpt rivotril på gata kan det være derfor. Det er mye fake piller ute og går.
Sitat av DataSnook Vis innlegg
Har du kjøpt rivotril på gata kan det være derfor. Det er mye fake piller ute og går.
Vis hele sitatet...
Det kan du ha rett i. Men jeg har kjøpt mine Rivotriler på apoteket.
Da er jo 10 mg en del også! Rart du ikke merket noe..
10 mg er en heftig dose rivotril! Vanlig medisinsk dose er jo på 0,5 - 2 mg Du burde i teorien vært sovende i noen dager eller ganske fjern.
Ja. Enig. Jeg spiste 2,5 mg en gang for noen uker siden, og jeg ble smålig apeform.. Og da blandet jeg ikke med alkohol, vel å merke!
Sist endret av Aceface; 20. desember 2010 kl. 23:12.
Det har kanskje noe med at jeg tok Rivotril et par dager før også. Når jeg venter en uke med å ta Rivotril så merker jeg at jeg blir svært søvnig av en slik stor dose.
Sitat av Bellami Vis innlegg
Det har kanskje noe med at jeg tok Rivotril et par dager før også. Når jeg venter en uke med å ta Rivotril så merker jeg at jeg blir svært søvnig av en slik stor dose.
Vis hele sitatet...
Hmm, skjønner. Er nok ikke rart du blir svært søvnig, siden det er en sterk dose. Greia er at du blir mer tollerant mot stoffet hvis du spiser så svære doser, og hvertfall hvis du gjør det ofte. Vil ikke anbefale det, tror ikke på at det gjør deg noe godt.
Sant det. Jeg skal holde meg til en lavere dose. Ettersom jeg trenger tablettene og ikke får nye før april, så må jeg være litt forsiktig.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hvor mye har kroppsvekt å si når det kommer til rivo? Poppa 2 mg for en halvtime siden og nipper til en øl. Føler meg avslappet , men har lite erfaring med benzo. Jeg veier 105-110kg. Skulle gjerne fått litt rus ut av dem. Har 5 stykker liggende i forbindelse med alkohol og cannabis slutt.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Hvor mye har kroppsvekt å si når det kommer til rivo? Poppa 2 mg for en halvtime siden og nipper til en øl. Føler meg avslappet , men har lite erfaring med benzo. Jeg veier 105-110kg. Skulle gjerne fått litt rus ut av dem. Har 5 stykker liggende i forbindelse med alkohol og cannabis slutt.
Vis hele sitatet...
Du trenger bare en egentlig. Men vekt har noe å si ja. Men du er ikke så tung at 2mg blir for lite. Det er mulig du kommer til å føle en trang til å ta flere piller. Prøv å unngå det
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Du trenger bare en egentlig. Men vekt har noe å si ja. Men du er ikke så tung at 2mg blir for lite. Det er mulig du kommer til å føle en trang til å ta flere piller. Prøv å unngå det
Vis hele sitatet...
Blir ingen flere nei. Hadde hauger av valium 10mg før og var alltid streng på å ikke bruke flere dager på rad. Men er det en ting jeg aldri skal bli så er det innspist på benzo. Lest nok her på forumet og til å skjønne at abstinensene EE mildt sagt lite hyggelige. Har bare 5 stykker så fordeler dem utover de neste to ukene.

Tilleggspørsmål: bruker 150-200mg Quetiapin for søvnproblemer og. Ser at det r litt forskjellige meninger om den kombinasjonen. Noen som har erfaringer med det? Er det farlig?
Sist endret av NodSquad; 21. september 2015 kl. 20:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.