Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2182
vurderer å spørre om jobb et sted pga jeg trenger penger

hvordan skal jeg spørre når jeg går inn og møter butikksjefen?

"hei, jeg vil ha jobb her"

"hei, jeg lurte på om jeg kunne få jobb her?"

"hei, trenger dere noen ekstra folk til å jobbe her?"

"hei, kan jeg jobbe her?"

hvilken skal jeg si hvis jeg prøver å få jobb?? trenger desperat penger
spørre etter sjefen/daglig leder, presentere deg og høre om de trenger ekstrahjelp på ettermiddager, helger eller ferier. Kom med forslag til hva du kan gjøre for dem, for eksempel rydde, vaske og hjelpe til med det som trengs. Lever en CV og jobbsøknad . Dette vil gjøre at du virker motivert og interessert. Lykke til!
"Hei, jeg lurte på om daglig leder er her for jeg ville gjerne spurt om det er noe muligheter for jobb her og levere en søknad "
Så har du med deg en søknad og evn CV om du har, og leverer til daglig leder eller evn den ansatte du snakker med og spør om vedkommende kanskje har anledning til å gi den til daglig leder om daglig leder ikke er der når du spør. Kle deg streit og nøkternt , te deg presentabel og imøtekommende . Lykke til
Dette heter åpen søknad. Skriv en CV. Legg ved bilde og et søknadsbrev. Du havner garantert i ei bunke med andre CVer men neste gang de trenger folk er det lettere for dem å bla gjennom søknadene de har fremfor å utlyse stilling på finn.
Trikset i butikk er vel egentlig bare å ha masse flaks og komme innom akkurat i en periode der de trenger folk. Ellers er det bare som folk sier å legge igjen en CV og håpe på det beste