Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 7806
Feil tema: Screw this
Sist endret av hayer; 18. november 2011 kl. 01:43.
Sitat av phideph Vis innlegg
Jeg skjønte ikke en _dritt_, men kan svare ettersom hva jeg TROR du spør etter. Det er selvfølgelig ingen vits i å ha på vekkerklokken via Wake-up lighten hvis du allerede er våken... Når du legger deg, så stiller du inn når du vil den skal vekke deg, og sover deretter til den vekker deg. Er du allerede lys våken før du blir vekt av lapen, er det jo bare å skru av alarmen.
Vis hele sitatet...
Jeg har en dagslyslampe som skal stå på 1-2 timer etter jeg våkner. Vekker meg med vekkerklokke.

Takk for svar, Akinakes!
Med min resept på sovepillene melatonin vil vel dette fungere ekstra bra, eller hva? Skal iallefall kjøpe en slik en for å teste ut.
Kom meg ikke i seng før tre i natt, sovna nærmere fire. Klarte likevel å stå opp uten problemer i dag tidlig, klokka seks. This thing is brilliant!
Sitat av Skateward Vis innlegg
Kom meg ikke i seng før tre i natt, sovna nærmere fire. Klarte likevel å stå opp uten problemer i dag tidlig, klokka seks. This thing is brilliant!
Vis hele sitatet...
Gleder meg til å høre om du har fått imun innen 30 dager har gått
Sitat av t33zr Vis innlegg
Gleder meg til å høre om du har fått imun innen 30 dager har gått
Vis hele sitatet...
Det håper jeg inderlig ikke jeg blir.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Drar denne opp istedenfor å skrive en ny tråd:
Noen som har noen form for erfaring med de forskjellige modellene? Ser det er varierende pris, så er usikker på hvilken jeg skal gå for.
Finnes det andre, like gode wake-up lights av andre produsenter?
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Finnes det andre, like gode wake-up lights av andre produsenter?
Vis hele sitatet...
Stikkontakt-timer kan da være noe i kombinasjon med en lampe du har. Prøv dette en stund og om det hjelper kan du jo investere i en "wake-up light".