Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 19224
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bare preiket til nodsquad i denne tråden alene gir lyst til å sjekke ut serien
Sist endret av meaculpaUIO; 10. juni 2023 kl. 22:34.
Anbefaler deg den serien.
Kanskje du lærer litt gangsta street smarts
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Bare preiket til nodsquad i denne tråden alene gir lyst til å sjekke ut serien
Vis hele sitatet...
Om du ikke har gjort det enda anbefales det. Beste jeg har sett på lenge
Sitat av Natrajk72 Vis innlegg
Hadde vært interessant å fått ut navn og personlige historier om de som blir portrettert i denne serien. Ikke sett serien selv men oppvokst i Sarpsborg på samme tid og vært borti mordsaker og mye annet på den tiden.

Er ikke så interessert at jeg gidder å skaffe meg ett sumo abonnemang men synes generelt at det er en uting at ting bakover blir portrettert uten samtykke eller prat overhodet.

Folk blir levende i år 2000 igjen lokalt og mange har kommet ganske langt siden den gang og mange har funnet veien til sin grav også.
Vis hele sitatet...
Serien er jo basert på livet til skaperen av serien og jeg er veldig positiv at de fremstilte i serien har blitt informert om at den skapes. Serien er i mine øyne et gull egg av norsk tv-produksjon og så autentisk du får det. Hvis du faktisk ble oppvokst i Sarpsborg på den tiden er det vel bare se serien så finner du fort ut av hvem som blir fremstilt. Tror det skal være ganske lett å kjenne igjen om du var involvert som du sier.
Sist endret av Emilher1; 13. juni 2023 kl. 18:50.
Ja, sjekk den! Gjør det!
Ekstremt bra kostymer, foto og lyd til å være norsk, men rævva hovedrolle. En Oftebro-spinoff hadde vært fett, han er jo egentlig bare med i to episoder, men samtidig det eneste jeg husker fra serien utenom bra seine 90-talls-vibber.
Sitat av funksjon Vis innlegg
Ekstremt bra kostymer, foto og lyd til å være norsk, men rævva hovedrolle. En Oftebro-spinoff hadde vært fett, han er jo egentlig bare med i to episoder, men samtidig det eneste jeg husker fra serien utenom bra seine 90-talls-vibber.
Vis hele sitatet...
What! Syntes hovedrollen var crazy bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det som hadde vært mest interessant er å finne ut av hvem denne Freddy Hælvete er basert på
▼ ... over et år senere ... ▼
Sesong 2 kommer 15 november på TV2 Play.
Sitat av something Vis innlegg
Sesong 2 kommer 15 november på TV2 Play.
Vis hele sitatet...
Wat really? Trodde dette var en one and done type deal, har ikke sett et fnugg av promo heller. Men fett!
Er det bare på TV2 Play eller kan man se det på Viaplay eller noe sånt?
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Er det bare på TV2 Play eller kan man se det på Viaplay eller noe sånt?
Vis hele sitatet...
Ser ut som den også er på Telia play og Apple tv.
Hah, snakka om det i går kveld, at sesong to er på vei. Blir spennende om de klarer å gjenskape det som funka så bra.
Takker for tipset om denne serien. Her stemmer det aller meste.
Tidsånd, moderne hvertdagsdrama, godt skuespill med mer.
Bare nesten som "Friends" Glimrende audiovisuelt laget.
Bra å se at det er mere på TV2 play enn fotball og farmen.
Dette kan virkelig bli bra, Steinar Klouman Hallert er med
Profesjonell amatør
OnkelMeth's Avatar
21 5
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Dette kan virkelig bli bra, Steinar Klouman Hallert er med
Vis hele sitatet...
I alle helvete, seriøst?
Sitat av OnkelMeth Vis innlegg
I alle helvete, seriøst?
Vis hele sitatet...
Ja! Har ikke peiling på hvor stor rollen hans er da, men kan bli gøy uansett det.

Du ser han rundt 55 sek: https://www.tv2.no/video/underholdni...klQGV-20262742
10/10. Trenger ikke skrive mer👍😅
Binger sesong 1 nå. Når Freddy er innom hos faren sin, så zoomes det inn på en terning som ligger på bordet. Hva er greia med terningene?

Sitat av Caevel Vis innlegg
Binger sesong 1 nå. Når Freddy er innom hos faren sin, så zoomes det inn på en terning som ligger på bordet. Hva er greia med terningene?
Vis hele sitatet...
Nvm...kom til den episoden nå...
Sist endret av NoillStress; 3 uker siden kl. 16:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Psykisk ustabil
Sitat av kenny_1995 Vis innlegg
Det som hadde vært mest interessant er å finne ut av hvem denne Freddy Hælvete er basert på
Vis hele sitatet...
Ja, ikke sant?
Sitat av kenny_1995 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Regner med han er basert på de fleste som dealer alt annet enn keef xD
Fredag kl. 03:00
Hva synes folk om den nye sesongen? Har kommet til episode 4 og synes det er bra så langt.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Wat really? Trodde dette var en one and done type deal, har ikke sett et fnugg av promo heller. Men fett!
Vis hele sitatet...
Ganske mye «undergrunns» promo i Oslo. Folk har slæppet opp svære Kids In Crime 2 stickers på bussholdeplasser o.l rundt om i Oslo.

Rampete form for promo. Definitivt ulovlig men hva skal man gjøre? Skaperne av serien kan jo ikke noe for at folk henger opp stickers vel! Liker det
Sitat av something Vis innlegg
Hva synes folk om den nye sesongen? Har kommet til episode 4 og synes det er bra så langt.
Vis hele sitatet...
Sett alt, synes det var bra. Men kommer det nr 3 tro?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Sett alt, synes det var bra. Men kommer det nr 3 tro?
Vis hele sitatet...
Syns den var bra selv😀 serieskaper Karlstad sier han vil lage S03, da blir serien komplett siden vi mangler Pål sin historie. Da får de tre hver sin sesong. Men tror det kommer an på tv2 også. Så dumme kan ikke tv2 være å si nei til en til.
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Syns den var bra selv😀 serieskaper Karlstad sier han vil lage S03, da blir serien komplett siden vi mangler Pål sin historie. Da får de tre hver sin sesong. Men tror det kommer an på tv2 også. Så dumme kan ikke tv2 være å si nei til en til.
Vis hele sitatet...
Det lille blunket Freddy ga før likposen ble zippa sier meg at det kommer en sesong 3. dope shit
Vært der, gjort det.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Det ********
Vis hele sitatet...
IKKE LES KOMMENTAREN TIL "HALLAKOMPIS". DET ER EN SPOILER.

Glad jeg rakk se det ferdig først.
Sist endret av SaerDnAX; 2 uker siden kl. 04:29.
Syns det var bra, gøye de referansene til Home Alone filmene...
Gadd bare se et par episoder. Ble for dumt
Nedtur da første sesong var så bra
Sitat av Gloss Vis innlegg
Gadd bare se et par episoder. Ble for dumt
Nedtur da første sesong var så bra
Vis hele sitatet...
Episodene var jævlig korte, det må jeg si.
Fuck Mr. Plod!
syntes det var altfor kort.

sesong 1 slutta med at Tommy ringte monica og spurte om de skulle lage ghb elr no? hvor faen ble av den delen og hvorfor så vi ikke noe mere til freakforum!
bra serie, men veldig skuffa!

litta spoiler

kan umulig bare være meg som virkelig håpet på at de skulle få litt store greier på gang? når de endelig fikk tak i duden med hyppere, så er han bare en ekkel dude istedetfor? faen jeg hadde håpet at de skulle begynne å tjene cash eller at monica skulle bli låst inne i noen dager.

neida, familie først. blæh blæh blæh

de klarte å trøkke en scene som kunne vart i 3-4 episoder inn i 20 minutter.
Vis hele sitatet...
Storetrær
Lycke's Avatar
De mista tråden helt ass. Forrige sesong var jo bra fordi det var virklighetsnær hverdagsrealisme om ungdommer på kjøret.

Nå var det en dårlig mix av prøve å være kunstnerisk og dårlig komedie. Og hva var vitsen med å gi hun bestemora og historien hennes så mye skjermtid?
Terningast 2 kun pga. fortsatt nostalgisk å se tidlig 2000 telefoner/klær/musikk
Det var episk synes jeg. Lo meg skakk av psykoseskildringen. «Det forklarer en del» Hahaha. Freddy er Oftebros beste rolle noensinne.

Ble litt skeptisk i starten, men de henta seg inn og med renter.

Hold kjeften deres når dere prater til meg!

Prekæææs
Sitat av Nøddy Vis innlegg
syntes det var altfor kort.

sesong 1 slutta med at Tommy ringte monica og spurte om de skulle lage ghb elr no? hvor faen ble av den delen og hvorfor så vi ikke noe mere til freakforum!
bra serie, men veldig skuffa!

litta spoiler
Vis hele sitatet...

Det å lage serie/film om rus og at det kan gå bra og er fett er vel umulig å få til i sammarbeid med nettverk som Tv2 og støtte fra div film fond osv.
Sist endret av Naturgrønn; 2 uker siden kl. 13:50.