Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1348
har tenkt og bestille noen tabletter med lsd fra deepweb men er usikker på hvor jeg skal sende det til. jeg vil helst ikke ha det sendt til min egen husadresse. kan jeg få sendt pakken til en matvarebutikk i nærheten av der jeg bor og plukke den opp der? eller til posthuset kanskje? isåfall hvordan gjør jeg det?
Tabletter? Er det ikke mye smartere a kjøpe blottere? Om man kjøper innenlands skal det vell ga helt fint å få det sendt til egen adresse, og det kommer ofte veldig bra inpakket, da en kamerat bestillte fikk han det I et laminert resept for eplepai elns. Det med andre muligheter en a få det sendt til seg selv er blitt diskutert utallige ganger her på forumet så der er det bare å bruke søke funksjonen.
Trådstarter
4 0
@Manuehl
Ja di blir nok sendt som blottere ja. Men jeg lurer mest på om pakken blir levert til posthuset istedenfor direkte til postkassen eller på døren. Jeg er på utkikk etter alternativer.
Det tryggeste er å handle fra innenlands ta en titt på DarkNetMarketsNO står veldig mye informasjon der, f,eks hvilke selgere man bør styre unna.