Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1425
Hei

Har flesket til med en bærbar laptop, da jeg har bestemt meg for å gå et nivå høyere i å svettgame cs go! Headsettet mitt røk med isted, å jeg trenger et nytt! Har ikke lyst til å bruke mer en 1000kr, da det ikke er så viktig for meg, med et så veldig bra headset!

Dette hadde jeg for 2 mnd siden, før det røk å jeg fikk pengene tilbake. Brukte nå et headsett som er 5 år gammelt :P

TurtleBeachPX22

- Siden jeg har en bærbar pc, så har jeg egentlig ikke så lyst på et headsett som er så jævelig lange ledninger på.

- Må være bra kvalitet på lyd og mikrofon
Er særdeles fornøyd med disse:
http://www.siba.no/data-nettbrett/ti...mat-2-2-111451

+ fin pris
+ god lyd
+ sitter behagelig
+ God mic

- Kan bli svett etter et par timer
- på kabel sitter det en volum-regulator samt mic-knapp. Klarer til tide slå av micen ved uhell.
Med kabel: Hyper-X Cloud II USB

Uten kabel: Corsair Vengeance H2100

Begge er gode headsett. Om du har en kurrant lydløsning allerede i maskinen din, så kan du vurdere å gå for Hyper-X Cloud II med vanlige 3.5mm kontakter. Er du usikker, er USB et sikkert valg, men på bekostning av en USB port.
Tusen takk for svar Likte det siste alternativet (trådløs)

Har 5 USB 3-0 utganger, så kan spandere en

Noen formaninger om denne?

http://www.teknikmagasinet.no/produk...aken-71-chroma

Har bestemt meg for denne, ved mindre noen har noe negativt å si !
Sist endret av Raspeball; 8. mai 2015 kl. 13:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Personlig liker jeg G-35. Det ser helt kurrant ut og fungerer fint...

Personlig hadde jeg valgt Corsair sitt headsett over Razer sitt headsett, mest fordi jeg vet at modellen jeg linket er et bra headsett gjennom flere kompiser som har det. Generelt er det også det mest anbefalte trådløse headsettet i budsjettklassen.
Jeg er dog litt farget av at jeg synes Razer som oftest er overpriset, og ikke leverer like godt som konkurrentene i det samme prissegmentet. Men om du liker Razer, så er det såklart opp til deg.
Ville styrt så langt unna g35 de er laget av dritt kvalitets plastikk,
Sennheiser u320! Sennheiser er kjent for å ha noen av de beste headsettene på markedet og nå har de utviklet et headsett som er kompatibel med pc, xbox og playstation.
Sist endret av Nraw; 9. mai 2015 kl. 03:38.