Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1368
I et svakt øyeblikk klarte jeg å flytte mappen med dataen til Metr last light redux edition til en annen harddisk. Dette klarte jeg også å gjøre med assassins creed black flag, og da ble spillet restarta.
Jeg har enda ikke startet spillet siden jeg flytta mappa, så hva kan jeg gjøre for at dataen ikke skal bli sletta? Vil det hjelpe å flytte mappen tilbake til den andre harddisken?

Jeg var ganske nærme slutten så jeg vil ikke starte helt på nytt :/
Saven er vel vanligvis på: "mine dokumenter". Men bare flytt den tilbake så skal det gå fint tror jeg!
For Steam? Da skal det gå an å reparere spillene ved å høyreklikke.
Sitat av iglotruck Vis innlegg
For Steam? Da skal det gå an å reparere spillene ved å høyreklikke.
Vis hele sitatet...
Går ikke for meg, trodde reparer var for origin? (Ja spillet er på steam)
Høre-klikk på Metro Last Light, Properties, "Local Files"-tab, "Verify integrity of game cache...", da skal den i utgangspunktet laste ned alt som mangler for at spillet skal kjøre. Synes å huske at save-files beholdes, så det trenger du ikke å bekymre deg over.
Takk for hjelpen! Fikk det til nå
Godt å høre!
Du kan også lage en snarvei til den nye filplasseringa i steamapps. Da slipper du å måtte laste på nytt