Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 902
Hei. driver prover og få addet ett domene via en wamp server jeg skal ha til en minecraft server. noen som vet hvordan jeg gjør dett? har domene og tror jeg vet hvordan jeg peker dnset til domene opp mot ipn min
Det gjør du der du har kjøpt domenet. Send en kundeservice-mail til de, så får du hjelp via deres system.
Pek domenet mot din IP og åpne opp port i ruter.
Trådstarter
50 3
er det port 80 som er default på webservere? i såfall, trenger jeg bare og åpne den porten og peke rett dns ting opp mot ipn?
Webservere ja, slik som apache. Men om Minecraft bruker den porten, det bør du nesten sjekke. Kan jo også være at det blir gjort via SSL (kryptert forbindelse) og det er default 443.

PortForward.com har mange gode tut's på hvordan du åpner porter, til forskjellige programmer, i forskjellige routere.